Gå til innhold

Screenshots - Video - Stream

Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.

1. Started by Kristoffer Vinje,

Sommerens første chartertur er gjennomført nå tidlig på morgenen, og turen gikk fra Oslo til Chania i Novairs Airbus A321-211 SE-RDO. EDIT: Legger til et nærmest uredigert bilde også. Ser jo det nå at det første ble overredigert, menmen, klokka var litt mye. :grin:

2. Started by A L,

• 4 svar
    • 999 visninger
  3. Hei Legger ved noen bilder fra flighten min fra Sola til Mallorca, var så mye pax idag at Thomas Cook Scandinavia måtte låne et 757 fra det britiske selskapet Vil bare benytte anledningen til å stille et spørmål: Noen her som bruker ATI Radeon grafikkort som vet hvilke innstillinger som passer best for FS9, jeg har det nyeste ATI kortet og sliter med å finne rett innstillinger. Jeg har mellom 20 og 30 fps men når jeg ser i VC eller spott så "hopper" det hvis dere skjønner hva jeg mener?

4. Started by Jens-Ole Kjølberg,

Fra Little Norway og Hawk 75 går nå turen til Asia og Vietnam.. En lite kjent side av helikopter krigen over Vietnam var det Amerikanske luftforsvarets bruk av UH-1F/P Huey’er. Et lite antall av de kamuflasjemalte ”foxtrot” og ”papa” kort kabin Huey’ene ble brukt av USAF for å støtte hemmelige/spesial operasjoner over ikke bare Vietnam, men også Kambodsja og Laos av den legendariske 20th Special Operations Squadron. Hovedoppgaven var innsetting/uthenting av små oppklaringslag fra de amerikanske spesialstyrkene. Siden taktisk luftstøtte ikke var tilgjengelig av politiske grunner når de ”fløy over gjerdet” som de kalte det og inn i nabolandene, brukte de tungt bevæ…

• 1 svar
    • 791 visninger
  5. Started by Paulo Fernandes,

Da kommer en ny bildepost fra meg igjen Nå har jeg fløyet fra Bridgetown til St.Maarten, også videre til Miami i Florida, USA. Her er bildene: Take off bridgetown: På vei til St.Maarten: Over øya, på vei ned: Landing St.Maarten: Så, etter noen dager opphold på St.Maarten, var det duket for turen til Miami, med American Airlines Boeing 737-800 med winglets. Ruten jeg fløy: Inni cockpit foregår preflight checklist, og jeg gjør klar FMCen for avgang. Gjør klar innflyvningen til Miami: Så et bilde fra inspeksjonen av flyet, bare et annet fly på flyplassen på Vatsim denne ettermiddagen: Ready for pushback:…

• 14 svar
    • 2,9k visninger
  6. Started by A L,

• 21 svar
    • 4,9k visninger
  7. Started by Paul-André Tilrem,

Ny søndag og ny tur. Denne gangen gikk turen mellom bakker og berg fra Leirin til Haukåsen. Deretter gikk turen til Førde. Noen var så tøffe på kvelden at de fortsatte til Florø, mens jeg var kjedelig og avsluttet i Førde. Følger tett på Jan Arild Pasi bruker arrestorhook for å fiske etter storgjedda :cool: Etter Galdhøpiggen gikk turen langs riksvei 55. Noen var så tunge at de måtte bruke flaps og hjul for å holde seg i lufta Øyvind langs fjellveggen Usedvanlig mye buldring på Haukåsen i dag med 3 Beavere :grin: Noen serverglitch hører alltids med Samlet på Førde sammens med Jan Arild og Kjell. Takker for en fin…

8. Started by Kjell Arne Randa,

Plutserlig måtte jeg late vannet. Vi skal frakte noen turister fra Alta til Kirkenes. Turistene er på båten og kommer snart. Men, på dass må jeg... :sick: Joda her er det et og døra er ikke låst. Opp med lokket i ei fadelig fart. Aaahhh! Det var godt. Skyll ned. Å det værste er at det også er lyd til. Bort med det og vask småfingran. Her ønskes du velkommen. Godt at det ikke var kommet noen ennå. Her passerer vi Ifjordfjellet med ekstreme fiskevann. Noe for Pasi og hans arrestorhook?? Passerer Seida og turner ENKR. Parkert ved terminalen med utsikt til noe som har stått der s…

9. Started by Andreas Stangenes,

Her er noen bilder fra mine siste tur - LOWW til LIPR. Beklager at bildene ble litt mørke.

10. Started by Svale Andre Leren,

men jeg prøver allikevel. Vet dette langt ifra er så bra, men måtte ha noe å gjøre på underveist... til opplysning så er det underveis mellom LPPR og LEBL, har unnagjort ca 150nm fra Porto her. Kommentar ? værsågod!

11. Started by andreas nærbø,

Hei Her er et bilde på climb til Stansted med Boeing 737-800WL Ryanair. PMDG 737 Norway Airports Activesky Fs9 Legg gjerne igjenn en kommentar Andreas

12. Started by Ernst K.Furuhatt,

.... OG GRATIS. Vashon Island, en liten og særdeles hyggelig flystripe rett utenfor Seattle. Dette er første freeware til ORBX PNW, og holder samme kvaliteten som vi er bortskjemt med fra de utallige flyplassene i Australia. Ikke langt unna ligger Wax Orchards Airfield, også dette freeware som følger med i samme pakken. Seattle-området er jo veldig tett befolket med en rekke storflyplasser i nærheten, så forvent mye flytrafikk og tøff belastning for PCen. Men har du hardware som takler dette, har du herved freeware for klubbflyvning . ....... og bruk helst fly som egner seg til små, utfordrende gressbaner. God tur.

• 20 svar
    • 4,9k visninger
  13. Started by Truls Petter Elven,

Pga liten intresse for logolys på diverse modeller har jeg da lagt prosjektet på is og har begynt å painte litt igjen.. En liten preview av "Miss Sweden"

14. Started by Truls Petter Elven,

Kjedelige bilder som bare viser logolys til QualityWings 757, laget av meg Og man kan også slå av og på logolys på overhead panelet.

15. Bare ett kjapt bilde fra dagens retur fra Arlanda-Keflavik som ICE307 på Vatsim. Er så heldig og fått paintet hele stallen til Icelandair nå,for PSS 757.

16. Started by Sandro Stanojevic,

Hei, fløy SVG-DBV med NAX B738W , nydelig vær i Dubrovnik 22 pluss grader og sol. Det blir bare bilder under landing og på gate Final RWY12 Testet ut Autoland i dag, funker kjempe bra Så parkerte vi på Gate9 men hvor er bussene Der kom de ja... Det var alt fra meg for denne gang, kom gjerne med negative eller positive kommentarer Beklager rød tekst.

17. Started by Truls Petter Elven,

Tok ett testbilde med den nye bærbare

18. Started by Einar Kristiansen,

AlphaSim ga ut et 2-D panel til sin C-17 Globemaster.Mange flotte fungsjoner. Her er noen bilder. * Justere bright +/- i HUD panel * Utvide alle små panel i større format. * Lagre hele 6 frekvenser (COM/NAV) i ett eget lite panel * Velge hva man vil ha av data i begge MFD panelene *Overhead

19. Her kommer en sak til Ernst... Curtiss Hawk 75A-8 “443” (cn 14567) slik den så ut under tjeneste i "Little Norway", Toronto - Kanada, 1941-43. Flyet ble senere solgt til Peru. Alle de Norske Hawk’ene i Little Norway var malt i en sjelden grønn/gul farge som mange kaller “eple grønn”, den kan også ligne på US Zinc chromate primer farge. Alle ror er i sølv ”dope”. Flaggstriper lik de som ble brukt før krigen. ”Little Norway” finnes faktisk fortsatt i FS under navnet ”Toronto City Centre airport”. Detaljmessig så er ikke Vertigo studio sin P-36/Hawk 75 helt lik 75A-8 som var utstyrt med noe kraftigere Wright Cyclone motor og ikke PW Twin Wasp som var ”vanli…

20. Started by Øystein Hansen,

Da har jeg tatt en tur fra Hamburg, nordvest til Cuxhaven og fulgt kysten av Nederland ned til Rotterdam i nye NL2000v4. Det må jo sies at dette gjorde landskapet vesentlig bedre, sjøl om pakken stakk unne med en del FPS... En av mange diker Amsterdam Amsterdam Rotterdam Rotterdam

• 6 svar
    • 1,3k visninger
  21. Started by Jarle Pedersen,

YME airlines har ruter i Finnmark og AoN ENKR var et meget godt tilskudd for flyging i nord. Her er vår flotte Twin Otter parkert ved terminal i Kirkenes:

22. Started by Henrik Bergman,

Molde til Ålesund, lasta med en gjeng fotball-gærninger Håper virkelig det nye sceneryet over Vigra kommer! det ser temmelig dødt ut der nede! (bildene er uredigerte)(som om man ikke ser det ) kommentarer er tillat ^^

23. Started by Jan Arild Gjemble,

Øystein og jeg har tatt turen fra Hannover til Linz i Østerrike. Her et lite stemningsbilde fra Linz. Mer kommer straks

24. Her kommer litt flyhistorie igjen... Mangel på penger og arbeiderpartiets ”brukne geværs politikk” igjennom 20 og 30 årene gjorde Hærens Flygevåpen til lite mer enn en eksklusiv flyklubb med svært gamle og utdaterte fly uten noen form for militær betydning. Da de endelig begynte å forstå at krig begynte å brygge opp i Europa mot slutten av 30-tallet begynte et febrilsk forsøk på å fornye og modernisere Forsvaret og ingen steder var dette mer synlig enn i Flygevåpenet. I 1938-39 ble det bestilt et stort antall moderne kampfly; både jagerfly, stupbombefly og bombefly. Som kjent var dette alt for seint og da det Tyske angrepet kom den 9. April var det kun en håndfull Glo…

25. Started by Sverre Andre Nordheim,

Lite vet de 93 passasjerene før avgang med SK821 fra Gardermoen til Schiphol. Leonardo Maddog klar til avgang, rwy 19L. En forholdsvis rolig og fin tur sørover ble brått spennende med Landing Gear failure på approach. Rolig som kaptein Nordheim er så kalte han "emergency" i FSPax og satte flyet veldig forsiktig ned på rullebanen i Amsterdam, noe som gav meg 1430 poeng på den lille turen fra Gardermoen. Ikke akkurat slik jeg hadde planlagt ankomsten men jeg tok nå et stort steg i ranks

26. Started by Jarle Pedersen,

Tok en kjapp tur rundt om i photosceneryet som er gitt ut som freeware. Et tips til dere som skal legge det inn, ikke legg inn filen som heter education. Den legger til kjempestore skilt i sceneryet for å vise hvor dere er og hva dere ser. Ikke spes. morsomt å fly med disse overalt. Men over til bilder:

27. Started by Paul-André Tilrem,

Da var det tid for ny tur. Mye problemer fra min side, så ble bare 2 bilder denne gang. Står samlet på Stokka før turen videre til Mosjøen. Begynnt å bli kveld når jeg og Ernst endelig var nede i Mo i Rana

28. Started by Tor-H Bergseng,

Da har jeg etter lang tids undring krøpet til korset å innstallert FSX. Kommer nok fortsatt til å bruke FS9 til jets, men gud jeg liker virkelig det jeg ser i FSX. En av de første ordentlige turene . En returflight fra ENHA til ENKJ. Lowflight over Mjøsa. Flyet er forøvrig fra Carenado

29. Da var det en Iran Air fligt.. Svær maskin og kort rute.. Meen sååå lekkert Håper de faller i smak?

30. Started by Øystein Hansen,

Luftet MD80'n i dag på en liten tur fra London til Hannover. Under følger noen bilder. I Hannover stod Jan Arild og ventet med Østerikske charterturrister som skulle hjem til Linz, så jeg slo like godt følge sydover... Oppdatering: Da har vi landet i Linz.