Screenshots - Video - Stream
Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.
6 826 emner i kategorien
-
Ja rettåslett en nydelig modell og meget troverdige flyegenskaper. Mudry Cap 10 ekte FSX Native ! Samme modell har lenge vært populær i FS9, men nå er den løftet over i en langt mer avansert utgave og nitidig utviklet flight mdl. Ikke så rå som Extra 300, men elegant i bevegelsene og full av charm for den som behandler henne med respekt . Anbefales! Og hun takler både spinn og sidegliding og det du måtte finne på, men pass på fart og energi. Behandler du skjønnheten respektløst, kan hun fort bli et udyr :grin: . God tur.
-
- 9 svar
- 1,8k visninger
-
-
-
Hei! En liten stund siden sist jeg la ut en bildeserie. Men her kommer det en. Flight fra Frankfurt til Las Vegas Leker meg litt med REX sine soloppganger og solnedganger for og finne en som passer bra.
-
- 15 svar
- 3,4k visninger
-
-
Etter lengre tids lagring i hangaren var det på tide å få levert en ny maskin for UPS. Turen skulle gå til USA om Island. Fikk en melding om at sjefen for et destilleri som lager eplevin på Jersey måtte få fraktet 4 kasser med vin til et bryllup han skulle delta på. Han ville betale godt for å få fraktet det til Cork i Irland i all hast. Vi tok selvsagt oppdraget slik at gjestene skulle bli fornøyd. Lastet opp på Jersey og pushback Guernsey i bakgrunnen bak masse skyer Ankommer sørspissen av England Ireland in sight Og RW35 in sight Kort finale Velkommen til Irland og Cork. Et billigfly som skal til Newcastle Shutdown og ove…
-
- 2 svar
- 614 visninger
-
-
Kommer hjem til Dubai med en snasen Boeing 747-8F Finals God utsikt til Burj Khalifa som er 2717ft høyt (828m)... Reverse
-
- 11 svar
- 2,8k visninger
-
-
Et lite knippe kjente sjøfly fra «sjøflyland» (Hardanger - hjemmebase for Fonnafly) :grin: LN-FFF: LN-HOZ: LN-DBG: LN-BFU: LN-HAI: LN-VYJ: LN-IKA:
-
- 5 svar
- 1,3k visninger
-
-
Hei! Noen bilder fra Captain Sim sim 757-200 Air Greenland
-
- 9 svar
- 2,3k visninger
-
-
Hadde en liten flott utenlandstur idag med Norwegian! NAX1160 Norwegian Air Shuttle Bergen, Flesland (ENBR)- Berlin, Schönefeld (EDDB) Boeing 737-300 LN-KKL Flight Time: 1hr 40 min Descend gjennom tunge regnskyer over Berlin! Final approach 25L! Endelig fremme ved gate og 121 passasjerer kan forlate KKL-maskinen til Norwegian Håper dere likte bildene! Fortsatt god helg!
-
- 6 svar
- 2,1k visninger
-
-
-
- 5 svar
- 1,1k visninger
-
-
Da var det tur igjen da folkens. Dagens rute gikk fra Banak til Alta. Så videre til Hammerfest før en tur over nordkapp og avslutning i Honningsvåg. I dag oppførte server seg eksemplarisk. Bare Fred og Thor som hadde noen småproblemer underveis. Bilder over tekst som vanlig. Samlet på Banak før takeoff Vi begynner å bli noe organiserte etterhvert. Trening gjør susen :grin: Ypperlig flyvær :cool: Noen holder samlet mens Fred og Ernst fløy i forveien. Kjell var nede her og hentet noen feite amerikanske turister som ville se nordkapp Samlet i Alta Melkeøya. Ikke fortell noen om dette :whistle: Forlater Hammerfest L…
-
- 9 svar
- 1,5k visninger
-
-
Hva syns dere om disse justeringene? For mye farger? Først uten Bloom aktivert: Nå med justerte Bloom innstillinger:
-
- 8 svar
- 1,4k visninger
-
-
Fikk noen filer idag og måtte ut å sjekke hva som var nytt Short final: Overflyvning fra nord: Overflyvning fra sør: Alle ser vel nå hvor dette er i Norge Texturer mangler ennå og endel detaljer. Så dette er en meget tidlig betaversjon fra Mr. Thomsens side. Hvis noen bor i nærheten av denne flyplassen hadde det vært fint å fått noe bilder av hele bygget. Og da spes. bilder tatt rett på veggene slik at detaljer kommer godt frem. Enjoy!!
-
- 4 svar
- 933 visninger
-
-
Vår gode venn Mr. Sund har mange jern i ilden, og ett av de er Svolvær - her følger noen bilder; Ett multitalent av rang!
-
- 6 svar
- 1,1k visninger
-
-
Skal legge ut en ny serie i morgen etter siden jeg tweaket enb filen litt mer etter denne turen. Jeg er enig i at fargene fortsatt er litt for svake. Håper bildene faller i smak uansett. Lufthansa 430 ready for clearance to Chicago O'Hare. Cockpit view during taxi. Catching up with a LOT 737. Number 3 in line for takeoff. Lufthansa 430 cleared for takeoff. So long Frankfurt! 238 passengers enjoying the view. Crossing Lake Michigan on descent. On the glideslope for 04R. Lufthansa 430 have the runway in sight. Soft touchdown, ready to exit runway. Received gate M16, next to the Alitalia. Almost t…
-
- 18 svar
- 2,8k visninger
-
-
Håper bildene faller i smak Ryanair 612 ready for clearance to Madrid Barajas. Ready for door closure. Taxi clearance obtained. Ryanair 612 holding short rwy 24. Ryanair 612 contact departure, good day! Expecting descent any moment now. Right wing passenger view during descent. Expecting vectors rwy 33R LEMD. Auto pilot off. Manual flight engaged. Flaps set to 40. 100 feet..... Taxi instructions to gate 556 obtained. Almost there, 5 minutes ahead of schedule. Ryanair 612 approaching gate. 122 passengers deplaning. Flight result perfect and 431 points.
-
- 17 svar
- 3,4k visninger
-
-
Dette er beta utgave som de som donerer får +++ mer av det de lager.. Her er 747-8F med texturer jeg selv har fått på fra å tweake noen i fra en 744F paint som Ryan CHadwick har gjort! Bare for min bruk... Men bilder får dere se
-
- 6 svar
- 1,8k visninger
-
-
Da har jeg "semi" konvertert til bush.. Det går litt sakte men med sånn utsikt så er det helt nydelig Jeg fløy fra Darrington og opp til Scar Creek. Ingen fast rute, dro dit det så spennende ut på veien. Med andre ord, skikkelig sikk-sakk rute og nesten 3 timer flyving.. Her er resultatet, med GTX470 i hus
-
- 11 svar
- 2,1k visninger
-
-
-
- 2 svar
- 744 visninger
-
-
En flight fra Kjeller til Torp med BN-2A. Flyet virkelig en drøm og fly, og har en fantastisk stilig VC! Overskyet og regn rundt Oslo idag også. Det bedrer seg når vi flyr lengre sør over mot Sandefjord. Joining final 36 Final
-
- 5 svar
- 969 visninger
-
-
Siden jeg er ferdig med eksamnene mine, syntes jeg det var på tide å trekke til sydligere strøk. Og selfølgelig ble det noen bilder. (bildene er selfølgelig HELT uredigerte ) Overskyet på Mallorca i dag.. FSX - REX - CS757 - Balearic Islands X Er det noe som kan forbedres med bildene? - eller liker du bildene? legg igjen en kommentar
-
- 3 svar
- 920 visninger
-
-
Første bildeserie på dødslenge, håper de faller i smak.. FS9 - ENGM to ENKJ Glemte å fjerne photoscenery for kjeller fra NA..
-
- 11 svar
- 2,3k visninger
-
-
Legger ut noen flere bilder av Luftambulansen. Grått og trist vær og Oslo idag!
-
- 18 svar
- 3,4k visninger
-
-
Ja, her er flyNOW`s VM paint! Mannen bak painten heter Henrik Bergman! Tusen Takk ! Her er 3 bilder Sleng inn en kommentar når du først ser på bildene!
-
- 2 svar
- 691 visninger
-
-
Før dere leser videre, sett på denne i bakgrunnen, og kom tilbake hit. Mange av oss liker store maskiner og komplekse flyplasser og byer. Men hva med oss bushpiloter? Vi må få vår annerkjennelse vi og. Har vært en tur i Australia den siste tiden, og tenkte dermed å dele denne med dere. Det har gått et år siden jeg startet dette prosjektet. Mye av og på og sortering av ufattelig mange bilder Tekst over bildene. I've been around the world a couple of times, or maybe more, I've seen the sights, I've had delights on every foreign shore, but when my mates all ask me the place that I adore, I tell them right away. Give me a home among the gum tree…
-
- 6 svar
- 1,1k visninger
-
-
Hei Her er et bilder av en flight jeg har nå Håper dere likte de Kommer fler senere Andreas
-
- 9 svar
- 1,3k visninger
-
-
Hei igjenn, sitter her og flyr til Syden med NAX. Har kommet ganske lagt på turen bort til Mallorca. Leger ut noen bilder fra OSL og noen på eien bort til nå. Kmmer til å oppdatere litt etter hvert. Står ved gate klar for å lukke dørene og få push back Taxing RWY19R Cleared for take-off Så var vi i luften FL350 Bilde tatt for 5min siden, nærmer meg Marseille Det var så lang i turen. Det kommer bilder snart tror jeg, er ikke langt i fra nå Mallorca
-
- 8 svar
- 1,6k visninger
-
-
Jeg fandt et super freeware-scenery for Paphos Intl. (LCPH) på Avsim, som IMO er næsten på højde med sceneries fra FlyTampa etc. Det skulle naturligvis testes, så jeg fandt frem min trofaste B757 og sendte den fra Berlin Tegel til Paphos på Cypern.
-
- 7 svar
- 1,5k visninger
-
-
På tur med 269 pax til Alta, her er vi på climb out i nydelig kveldsstemning
-
- 1 svar
- 727 visninger
-
-
Hei! Legger ut noen flere bilder fra Bergen - Førde Førde in sight On ground
-
- 6 svar
- 1,2k visninger
-
-
Joakim og jeg hadde en flight på Vatsim fra Gardermoen til Insbruck her om dagen. Joakim med sin MD11 og jeg i MD83 Her er noen få bilder fra turen. Under climb fra Gardermoen. Syns det er en lekker maskin jeg.... Fortsatt under climb og må si at cockpiten har sin egen sjarm i MD83'en Her er Joakim like bak meg, han startet først, men plutselig var jeg forran. Jaja.. jeg hadde vel ikke den mest økonomiske flighten nedover.... Kvelden innhenter oss når vi nærmer oss Innsbruck
-
- 1 svar
- 658 visninger
-