Screenshots - Video - Stream
Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.
6 826 emner i kategorien
-
Jan Arild og undertegnede startet turen på Værnes med kurs for Arlanda. Der møtte vi Mathias som ble med videre til Leipzig-Halle i Tyskland hvor vi er akkurat nå. Her er også Pasi på plass, og turen videre går straks til den spanske ferieøya Ibiza. Under følger noen bilder fra turen.
-
- 10 svar
- 2k visninger
-
-
Get back on the horse sa noen her på siten, vel det måtte jeg selvsagt og la opp en rute offline til Oslo fra Vigra for å overkomme flysimskrekken min. Her er resultatet fra dagens tur (obs 15 bilder) Og det var det, nå driter jeg i hele fs9
-
- 9 svar
- 1,7k visninger
-
-
Nok en gang blir det en liten fjelltur i en massiv fjellkjede i Alaska. Det var noen pengesterke japanske turister som hadde lyst å ta en tur inn i fjellheimen for å se på mektige Denali. Det ble bestemt at vi skulle fly langs Denali Highway, en sommeråpen vei som går fra Paxxson og over til Cantwell. Ruta vi følger vil være mer eller mindre slik: Vi flyr ut av Delta Junction ganske sent på ettermiddagen etter å ha fått lastet opp bagasje og de 3 japanske turistene. Her passerer vi en liten "merkverdighet" like utenfor Fort Greely. På sletta stikker denne toppen opp. Denne toppen ble stående igjen fra istiden da isbreen delte seg på hver side av denne toppen…
-
- 3 svar
- 714 visninger
-
-
Vinner i Cub-klassen ble Fred, forran Ernie og Pål på tredje Vinner i Beaver-klassen ble Øystein Vinnere i Porter-klassen ble Øyvind og Pasi. Øyvind hadde korteste landingsdistanse og Pasi korteste takeoff-distanse Sammelagt ble Fred og Øystein vinnere, med Øyvind og Pasi på delt andreplass Gratulerer alle sammen! Ettersom jeg var dommer fikk jeg bare tatt to bilder av arrangementet. Her er en av Øysteins landinger. Litt hard, men fly og Øystein overlevde Takeoff av Øyvind, pent
-
- 8 svar
- 1,3k visninger
-
-
Må jeg flytte den sørover? Må jeg flytte hele Bodø samt innbyggere? (Ernst inkl)? Eller la det være som det er på bildet? Cheers,
-
- 12 svar
- 2,8k visninger
-
-
Et par skjermbilder fra en tur opp i høyden med denne tretoppsnuseren - Cessna O-1/L-19 Bird Dog Mannen uten armer og ben flyr igjen! Og her er forresten et bilde av den ekte varen.
-
- 2 svar
- 875 visninger
-
-
Hallais! Da har eg fått tid til å sette meg ned å fly myggen min litt mere, må si eg virkelig liker den, den skiller seg ut blant andre visper som en tung, treig og ubalansert sak. Sitter med et inntrykk etter hver tur, at denne er tung.. En ting eg legger godt merke til et problem når eg skal lande, er nok godt vandt til andre visper, men denne har litt skeivt tyngdepunkt, sentrerer eg stikken, begynner den og tippe fremover. Dette blir nok en vanesak, men det gjør den noe tricky og lande, og landingene går opp i hovring og justering i stedet :grin: Modellen ser fantastisk ut, har aldri sett så mange bevegelige deler på et helikopter i simmen før, så he…
-
- 9 svar
- 1,5k visninger
-
-
Hei Hei. Sto opp kl 8 idag for å fly en SunExpress flygning til Antalya fra Sola. Planen var å ta av 5 over ni om morgenen slik som de gjør på Søndager, men jeg ble dessverre 10 min forsinket. For øyeblikket befinner jeg meg over Polen og her kommer et bilde
-
- 6 svar
- 1,2k visninger
-
-
Norwegian Forces modden for Battlefield 2 søkte etter noen som kunne gjøre 3D modellering av litt forskjellige typisk norske bygninger, og ut fra listen valgte jeg meg en Statoil bensinstasjon. Tenkte kanskje om noen var interessert kan den glatt brukes i MSFS/X-Plane ved hjelp av litt konvertering. Modellen ligger i en .LWO fil. Teksturer er ikke noe jeg gjør på denne modellen, men har lagt inn to plakater for syns skyld i renderingen. Modellen er i underkant av 3000 polygoner alt i alt.
-
- 7 svar
- 2,1k visninger
-
-
Hallais! Gikk en tur rundt sykehuset i Darrington etter en landing og et tungt løft på 7.5 tonn som var tungt nok Bildet er tatt etter landing og shutdown Stor maskin, lyden er konge, serlig oppstartslydene, de er realistiske! Flyegenskapene er litt dodosim aktige uten å vere Dodosim, altså de var ganske realistiske, måtte ligge på pedalen en del etter hvert som farten sank! Anbefales for de som liker tunge maskiner og fleksibilitet! :cool: Mvh Tommy
-
- 7 svar
- 1,2k visninger
-
-
Her skulle vi selvsagt vært i "Little Norway", men da det er så mye annen forstyrrende flytrafikk i samme området, valgte jeg en stille og fredelig flyplass på Shetlandsøyene. Formasjonsflyvning er kjempegøy trening av flyferdigheter, og med dagens PCer går dette som smurt, enten man flyr i MP eller bruker FSRecorderX. Siden det er få som har fått opp øynene for P-36 måtte jeg ty til sistnevnte. Dermed tok jeg noen treningsturer sammen med Ernie, Ernst, Kristoffer og Fotohatt :crazy: . ..... det er landingene som er mest utfordrende, og viktig at de fremste flyene lander langt inn på stripa. Ellers ken det være vanskeli…
-
- 8 svar
- 1,5k visninger
-
-
Project Airbus sin freeware A380 mdl.. Helt rå model!!.. Med modelert LAF osv osv.. (se aileron, delt opp og delene funker uavhengi av hverandre) PS: Truls Petter Elven... Snart er vi oppi AF sin i mellom CDG-LHR )))
-
- 8 svar
- 2,1k visninger
-
-
Ernie etterlyster en liten review om Porter'n som bushfly i PNW-land. Jeg må si at denne maskina har jeg blitt glad i, på mange måter. Den er en utmerket STOL-maskin. Tar av og lander på utrolig kort rullebane, den har krefter under climb og stuper ned fra cruisehøyde uten å protestere. Det er ikke uten grunn at Porter'n blir mye brukt blant fallskjermhoppere, og det heter seg at dette er den eneste maskina som lander før hopperne. Det er FSD-International som har utgitt maskina. Den har eksistert til FSX i flere år, men mange har ikke helt "funnet" den enda blant Beavere og Cessnaer. Akkurat nå ligger prisen på 21 dollar komplett sett med maskiner, hjul, am…
-
- 4 svar
- 988 visninger
-
-
Da ble det trommet sammen til en siste tur før serveren til Geir plukkes ned for sommeren. Ble faktisk ganske bra oppmøte, og vi telte 10 stk på TS Startet som vanlig opp på Darrington før vi satte kursen vestover mot kysten, og til slutt på Vashon. Det ble litt frafall etterhvert når noen fikk ordre fra høyere hold om å befinne seg på andre steder, andre slet med CTD. Men artig hadde vi det læll. Følger etter Jan Arild mot Concrete Pasi lander tungt i dag. Sikkert fullt av lokale fiskere som vanlig :grin: Jeg og Fred nede på Vashon. Fikk CTD rett etterpå så jeg tok kvelden her.
-
- 17 svar
- 2,8k visninger
-
-
Har leid meg et gammelt skur ute i ødemarka, akkurat passelig krypinn for noen uker i fred og ro. Ikke langt unna er det laks i elva, flystripe på jordet og en bonde med en skinnende Piper Super Cub på låven. Dagene går i sakte tempo med fluestanga langs elvebredden og en liten hickup på innerlomma. Et par ganger i uka låner jeg Cub`n og drar på handletur til nærmeste småby. Ser ut til at jeg var førstemann på parkeringsplassen i dag, men det kommer flere rekende utover formiddagen. Det er store avstander i dette landet, og for mange er flyet det eneste praktiske framkomstmiddelet til butikken. Dette kaller jeg…
-
- 14 svar
- 2,8k visninger
-
-
Tenkte jeg skulle ta ett lite forsøk på noen bilder igjen her. Har sliti litt med at bildene blir "uggne" etter at jeg har lagt di inn her, så da prøver jeg med ett lite knippa av hva jeg fant inne på min PC tatt litt nå og da. Ingen sammendheng. Håper det blir bedre nå da jeg har gjort om størrelsen til 1024 bredde med Paint.net..? Var litt ventetid på en eller annen søndagstur. Mener dette er tatt på Oppdal? Trøndelags kysten i solnedgang.. Switzerland X og F-16 er slett ingen dårlig kombo? På finale mot Sion her.. Første prøvetur etter at 3W5 var innstalert. Går an å ha det moro selv om man er ute med en mixm…
-
- 2 svar
- 716 visninger
-
-
Da har jeg også fått det kondensstripe-programmet, og jeg elsker det! Endelig kan jeg spotte fly mye lettere på Vatsim! Trodde ikke dette var mulig til FS2004! Kjører squawkbox og FS2004. Måtte holde for trafikk i London: Kristoffer Vinje er lite bak meg, et annet fly og. Et Fedex fly på vei til Memphis i USA krysser kondenstripen til Vinje: På vei ned til ENGM, TOR 5M arrival: Gardermoen kan sees til venstre: Flyets AP tracker localizeren til RWY 19L og jeg setter flaps 1. Runway in sight.
-
- 2 svar
- 780 visninger
-
-
Tok noen bilder under turen fra Seoul to Hong Kong i favorittflyet mitt i dag. Tenkte jeg skulle teste ut den nylig justerte Bloom filen med REX etter at jeg innstallerte det på nytt i går kveld. Youtube versjon med bonus bilder: http://www.youtube.com/watch?v=7z4k322sa4M På tur opp mot Cruise på 34000 fot med RKSI i bakgrunnen. På tur gjennom SID. Renpolert vinge. Fin horisont i dag. Klargjøring for descent. På tur inn mot Hong Kong. 9min til touchdown. Hjulene på tur ned. Fin utsikt av Hong Kong. Nok et bilde av "downtown" Hong Kong. Ikke mye å klage på her. Nesten på bakken. "60 knots". …
-
- 3 svar
- 800 visninger
-
-
Hallais Fikk bare vere med en liten del på mp turen til bushklubben i kveld, begynte på darrington når de andre hadde pause på Concrete, men eg rakk akkurat avgangen deres derfra, så de ble ingen landing men heller en rask lowpass God sommer! Mvh Tommy
-
- 6 svar
- 908 visninger
-
-
Og ei dame av litt størrelse. Begynte å bli lei av smågrisen min, og ville heller ha noe voksent og modent. Gjerne av litt størrelse og. Mye å ta i osv. Så jeg tok henne i hus og ut for en prøvetur mellom OSL og TRD. Må bare si at hun oppfører seg eksepsjonelt og grasiøst, og hun tar meg til høyder og nytelse uten problemer i en faderlig fart. Det neste må vel være å velge ut rett sminke til henne slik at hun fremstår i den pryden hun fortjener. Og vi er på tur ned mot TRD og rw27 Resultatet av litt manuell dansing på slutten. Etter dansen var det på tide å slappe av litt, og la grisene ta over luften. Så er det bare å lære seg de nye dansetri…
-
- 4 svar
- 918 visninger
-
-
Legger dette bildet ut ført og fremst for å teste om jeg fikk til å legge ut bilder via flickr. Men når det først er lagt ut gjør det ikke noe om jeg får litt konstruktiv kritikk Har redigert fargene litt, men eller er det rett fra FS. Edit: Ser ut til at det ikke fungerer Noen som vet hva jeg har gjort galt?
-
Fikk ett bilde av en Islending som jeg fløy ut fra Keflavik i går.Han fløy ICE558 til Brussel,og jeg fløy ICE454 til London Heathrow. Her er han og jeg i cruise i FL390,og jeg er det flyet som man kan se kondens stripene fra.Han benytter ett program som gir kondenstriper.Ganske så stilig.
-
- 12 svar
- 2,2k visninger
-
-
Tilbake turen til CDG .. Håper disse faller i smak også! God helg Pushback.. Engine 1 ignition... Positive climb, gear up.. INFLIGHT VIDEO Passing trough clouds on way down.. Reporting light rain in Paris today.. Wipers in action.. She glides sooo great... Touchdown.. Clearing the rwy... Flaps/spoilers about to be retracted.. Turning into the gate... Deboarding..
-
- 5 svar
- 1,2k visninger
-
-
Meeed A380.. AF flyr denne ruta med A380 i sommer.. Truls Peter Elven og jeg drar for å få med oss t/r med denne flighten den 14 aug... Gleder oss ja hehe Håper bildene er okei .. Pushback from Terminal 2E at CDG is soon completed. Liftoff.. Gear up.. Cruise. Now time to slow down this mighty plane.. Over London.. Photo taken by a passanger on seat 35L Finals how it looks like from Cockpit.. Flare.. Reverse in action... Deboarding at terminal 4 at LHR..
-
- 7 svar
- 1,3k visninger
-
-
Ja, så har Aerosoft sluppet sitt nye "forsøksprosjekt Andras Field" Tanken er å skape et Online simsamfunn der hvor de mest "innbarka" brukerne kan kjøpe sine egne tomter eller eiendommer og flyplassen har en stor rullebane, gliderfelt og en sjøflybane. Området er stort og full av detaljer, til og med et "kranglete ungt par" har de fått med Her er vi parkert på apron, en stor apron med plass til mye fly ved store flyinn. Her finner du flyskole, pilotshop, hovedbygningen og flere ulike verksteder og mange hangarer Over gliderfeltet med den gamle millitære delen av flyplassen i bakgrunnen Her ser vi tilbake på den gamle millitære delen med shelters Ov…
-
- 6 svar
- 1,3k visninger
-
-
Tysk "morgenfugl" på besøk i søndre Buskerud ( nærmere bestemt Hokksund flyplass) Bildene er uredigerte, og sceneryet er IKKE ferdig..(som ikke er så veldig vanskelig å se...) Legg gjerne igjen en kommentar =)
-
- 4 svar
- 1,1k visninger
-
-
Jeg har en ferdig gmax modell for den nye terminalen, men lite med texturer, så det får vente litt. Men jeg fant MS modeller som jeg har klart å lage med cirka samme mål som ny terminal (2009). Det ble slettes ikke galt. Runway og land er forlenget, nye taxiways og apron er på plass, doble PAPI og nye centerline lys også. Cruisebåten er zoomet opp til 1:1, da den ikke tåler å skaleres uten at det blir svarte flekker. Sånn blir Alta i AoN 2.94, coming to your harddisk soon.
-
- 6 svar
- 1,8k visninger
-
-
Nå syns jeg MP-gjengen herjer litt for mye her med sine flotte villmarksturer,bra det Men nu e da pinadø påtide med litt skjikkelig "JERN" :grin: Når man tenker etter så fraktes det mye rart høyt oppe i luften kloden rundt alt fra conteinere,kjøretøy,gods...Ja, y name it. Etter å ha rattet i vel 4 timer ankommer vi rwy 36 Sola Sidevind fra 300,det tråkkes på pedaler og rattes Stady Dagens last 2 nye brannbiler til stasjonen.
-
- 2 svar
- 896 visninger
-
-
Etter at Orbx kom med patch og 2 nye flyplasser måtte jeg bare ta en tur og sjekke ut forholdene i de "nye" områdene. Her kommer en liten bildeserie (Ingen bilder er redigert): Line up på 1S2 Darrington Oversikt over flyplassen Overflyr 1S2 Darrington Darrington by Oversikt over Concrete Sånn så det ut uten 3W5 installert Concrete by Velommen til Concrete On base 3W5 Concrete Lineup finale Lineup finale gamle 3W5 Litt atmosfære med mennesker Lineup Concrete Climbout Concrete Oversikt flyplassen Mer kommer....
-
- 12 svar
- 2,3k visninger
-
-
Lastet opp Ryanair 737-800 med 121 gærninger og satte kurs fra Manchester til Madeira for en fuktig helg. Sjef bartender for turen var Lørenskog`s store sønn, Per Berge... Ready for push på EGCC...... Kapteinen var hatt sitt å slite med på den 3 timer lange turen. Turbulens ville gjort tingene enda vanskeligere. Tunga beint i munnen nå Nordheim. Berge har roet partyet for noen minutter bak i kabinen. Rwy23 i sikte. Hadde da farsken nok å streve med på approach så her er vi på bakken med kurs for terminalen. Berge banker på døra og vil ut.... Bakkemannskapet sier uh oh.... Bråket høres på lang avstand. Dette skal jeg ta meg godt bet…
-
- 5 svar
- 1,3k visninger
-