Screenshots - Video - Stream
Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.
6 826 emner i kategorien
-
Heysann.. nå mens vi venter! -og sånn før du ser bildene! - JA!.. jeg hadde veldig lite å gjøre i kveld! ) Tok ikke denne kvelden så veldig seriøst, så da ble det brosteinsteinstesting før morgendagens finale på Champs Elysees! Air France tok på seg jobben med å teste! så de sendte avgår'e en liten tass. litt uttafor brosteinen, men det gikk flott! lettere å ta av enn å lande return to base -> for å teste med litt kraftigere saker! Nu kjæm'n! Overspeed? -hva er det for noe? :whistle: Hvis ikke brosteinen tåler dette, må noen begynne å legge ny stein ganske fort, for det …
-
- 2 svar
- 866 visninger
-
-
-
- 4 svar
- 924 visninger
-
-
I dag har jeg fløyet 3 turer: Oslo - Kristiansand, - Kristiansand - Oslo, Oslo - Palma de Mallorca. Siste flytur ble det en bildepost av Flyturen gikk fra ENGM til LEPA. Her er bildene: Takser til 19L på ENGM, SKI 6C dep: CMD A er slått på, og jeg skal straks gå gjennom after take off checklist, og prosedyren Ingen bilder fra cruise da jeg jobbet med ny hjemmeside, tok ut alle klærne fra kofferten (fra ferien), og ryddet skapet mitt. Her er jeg på vei ned til LEPA: Øya i sikte, jeg flyr en LORES 2M arrival. ATC var online!: Innflyvningen i uvanlig stort format :grin: On final RWY 06L, LEPA_APP: "cleared to land" Go…
-
- 5 svar
- 947 visninger
-
-
Noen som har lagt merke til dette ? Jeg tok meg en tur med Swiss til Malaga da denne Md'n kom. Spanair med SAS paint. Madrid - Malaga LN-RMK
-
- 0 svar
- 655 visninger
-
-
Idag ble det flydd hele 8 legs på multiplayeren. Jeg Startet i Stavanger og mens jeg holdt på kom også Øystein som hadde tatt av fra Hamburg. Vi bestemte oss derfor for å fly fra Hamburg og sørover med ulike østlige legs på turen ned. Dette ble hva vi gjennomførte til slutt: Som dere ser ble det 8 legs på meg fra Stavanger, mens vi fløy 6 legs sammen. En flott tur som vanlig sammen med Øystein. Her er Øystein linet opp og klar for avgang i Hamburg Jeg er på climb ut fra Hamburg, et flott scenery På vei ned til Varna mener jeg det var. Det var blitt halvmørkt når vi nådde fram til Antalya. Vi "skrudde" fram klokka på serveren og …
-
- 0 svar
- 505 visninger
-
-
Etter å ha sittet i cockpit på vei ned til Sola, var det min tur å fly en 737 :grin: . Fløy noen take offs og landinger på Sola flymuseum, og tenkte å poste de få bildene broren min tok: Hva jeg syns om simmmen: Da jeg kom var det ingen inni flymuseumet. Han jeg hadde bestilt flytimen hos hadde visst glemt det. Så jeg ventet 40 min, det var ikke noe problem. Men må innrømme det var kjipt å vente 2 timer til, pga problemer med software, eller hva det var. Etter å ventet en god del fikk jeg til slutt sette meg i cockpiten. Den ser veldig bra ut nå, fikk veldig cockpitstemning. Men ble litt skuffet da motorene var startet fra før av, og APUen va…
-
- 3 svar
- 1,4k visninger
-
-
-
Hei Flyr EKCH-RJAA med Sas A340-300 nå Slenger inn et bilde Andreas
-
- 3 svar
- 1,1k visninger
-
-
Portovers modeller fra FS9 har vært bannlyst i min hjemmecockpit, og bare unntaksvis har jeg testet et fåtalls fly som ikke er laget for FSX. Så godt som alle har fått kort levetid i min PC. Deriblant den fantastiske Sabre F-86 fra SectionF8 . Disse talentfulle utviklerne legger både sjel og lidenskap i det de lager, men desverre blr de sittende fast i FS9-myra, og det spørs om det kommer en "native" FSX-Sabre fra den kanten. Men heldigvis er det også mange talentfulle FS-piloter som har jobbet iherdig for at Sabre`ern skulle kunne nytes i FSX, og nå er det kommet en ny, patchet modell av herligheten. Jeg må innrømme at DENNE portovern blir værende i min hangar.…
-
- 8 svar
- 1,6k visninger
-
-
Endelig fikk jeg mulighet til å delta på de ukentlige multiplayer flights som vi har i Alaskan Winds. Det er utrolig lenge siden sist, men kombinasjon av ferie og at det starter kl. 03.00 norsk tid gjorde at denne gangen prioriterte jeg dette Ukas tur gikk følgende legs: 8K9 - Murphys Pullout, AQC - Klawock, 96Z - North Whale, 16K - Port Alice and last 19P - Port Protection. Enroute til vår første stopp i Klawock Inn for landing i Klawock På vei til North Whale. Begynner å bli litt disete og skydekket er faretruende lavt. Fikk dette bildet av en fyr i North Whale. Litt av et teleobjektiv han må ha som presterer slike bilder. Da var…
-
- 1 svar
- 532 visninger
-
-
-
- 0 svar
- 497 visninger
-
-
-
- 5 svar
- 999 visninger
-
-
Første gang jeg legger ut screens fra flighten min. Jeg fløy SAS sin Christian Valdemar fra BGO til OSL igår kveld, kansje litt urealistisk at jeg fløy med den på ruten, men sånn gikk det nå hvertfall Jeg merker at bakken har utrolig lav kvalitet selvom jeg har gliderene på max i fs9. Noen som har noen bedre tips for bruk av scenery i Norge? Jeg har kun REX og UT Europe (mener å huske at det er alt jeg har av addon scenery). Det har skjedd noe med de 2 siste bildene, det er bare sort i toppen. Vet ikke hva det kommer av.
-
- 3 svar
- 1,1k visninger
-
-
Jeg holder i øyeblikket på med 2 nye liveries til Carenados Cessna 185 Skywagon. LN-ASE er langt på vei ferdig, men fungerer dessverre ikke helt med float modellen i FSX. Amfibieversjonen er derimot helt OK. Problemet ligger i tekturene på roret, og det er bare float modellen i FSX som er berørt foreløpig. FS9 modellene fungerer utmerket....
-
- 4 svar
- 1,3k visninger
-
-
Da har jeg lastet opp 4 liveries til norske PA-18 Super Cubs til AVSIM. FS Addon modellene til Simon Smeiman er benyttet for disse. Denne modellen fikk en ganske så kraftig ansiktsløtning da det kom en ny patch forleden. ....Og ja, jeg har vært i PNW land med dem også...
-
- 2 svar
- 3,4k visninger
-
-
-
Ja så har OZx sluppet sluppet freewarepakka for FTX Pacific North West. Dette bringer nye striper inn i PNW-land og hvilke striper!! Nå snakker vi virkelig bush. Pasi, Fred og jeg hadde en liten runde innom noen av stripene. Her følger en bildereportasje av de nye stripene, foruten Ranger Creek. Flere av disse stripene er umerket og finnes ikke på noe kart, så her må man lete seg fram eller bruke Google Earth (Det følger med en fil for å vise alle flyplassene i Google Earth) De fleste stripene ligger på øyene mellom fastlandet og Vancouver Island pluss noen helt i nord. Her er ruta Nå har dyra fått en plass i PNW også Snakker vi…
-
- 8 svar
- 1,5k visninger
-
-
Jan Arild hadde lagt opp ei rute fra CYQQ Comox til CBA7 Scar Creek og denne gjennomførte vi her før idag. Må virkelig si at dette terrenget er kjempeflott å cruise rundt i. Makan til fjell og daler gutta har fått frem i PNW land skal man leite lenge etter. Vi snakka om det underveis i dag at det skulle jammen vært noe hvis resten av FSX også hadde den samme kvaliteten. Av en eller annen grunn hadde vi stor forskjell på været inne på serveren igjen. Ikke veit jeg hva som gjør dette, men Jan Arild hadde stort sett klar vær og jeg. Tja Ta en liten kikk på disse bildene.. Ut i fra Cosmos hadde vi vertfall en kjempefin soloppgang. Underveis oppover finnes de…
-
- 1 svar
- 596 visninger
-
-
Hei:) Liten videosnutt fra et lite scenario! [video:youtube] Hilsen Espen:)
-
- 0 svar
- 613 visninger
-
-
Tester ut flightsimmen min for tiden. Har installert noen addons og litt forskjellige grafiske oppdateringer. Kvaliteten på bildet ser ut til å ha tapt seg litt pga. FSscreen/jpeg. Finnes det lignende programmer som lagrer i et annet format?
-
- 2 svar
- 933 visninger
-
-
Heisann, måtte lufte Kodiaken etter litt diverse herjinger i Photoshop, så en grei kveldstur fra CYPS Pemberton til utkantstripa CAF4 Tsuniah Lake ble valgt. Dette er helt i den nord-østlige grensa av Orbx pnw. Kodiaken er lastet opp og klar: Brukte ikke så lang stripe på å ta av, jukset bare litt under taxingen. Passerer Pemberton Meadows, måtte motså fristelsen på å prøve meg på den. GPS'en sier det er langt igjen så det er bare å gi på. Satser på å følge dalen inntil videre. I det jeg har nådd isbreene har sola begynt å gå ned. Begynner å bli litt småstressa av skyene. Men heldigvis så takler ikke pc'en full overcast så jeg…
-
- 3 svar
- 943 visninger
-
-
Heisann Bare et kjapt bilde av KLM sin retro under avgang fra Flesland, helt enkelt, ikke noe avansert denne gang :grin: Mvh Tommy
-
- 10 svar
- 2,3k visninger
-
-
Inbound KOLAB at FL140 Glide slope runway 19R Final Short Final Touchdown ( at last ) Reverse Gate 20
-
- 12 svar
- 2,7k visninger
-
-
Slenger ut et lite bilde på vei fra Boston, Logan KBOS, på vei mot Chicago, Midway KMDW ombord SWA1080. Mangler fortsatt litt tweaking, men det begynner ihvertfall å hjelpe. Ja jeg krøp tilbake til det gamle korset å la inn FS9 hehe.
-
- 6 svar
- 1,1k visninger
-
-
Sånn ser kysten ut ved Svinesund. Jeg har Norway Scenic, Ultimate Terrain Europe og patchfilen til Freddy Wilhelmsen. Det første bildet viser hvordan Iddefjorden blir stengt, og det andre bildet viser den firkantede svenske kysten og hvordan E6 krysser fjorden på tørr mark.
-
- 1 svar
- 1,2k visninger
-
-
På tur fra Madeira til Lisboa. Der møter står Jan Arild med sin 767 og venter. Flere som vil være med? Se serverinfo i Multiplayer tråden. Bilder så langt følger... Boarding på Madeira. Bildet er tatt av en portugisiske spotter fra takterrassen på terminalen. Departure Madeira
-
- 2 svar
- 627 visninger
-
-
Ja, da har jeg startet sommerprosjektet iår. En flytur langs Alaskan Highway. Fra Dawson Creek, British Columbia - Canada til Delta Junction, Alaska - USA. En strekning på 2 237 km. Planene for Alaskan Highway ble luftet allerede i 1920, men Canada var tilbakneholde med å være med på dette enorme prosjektet da det ville koste voldsomt mye og bare ville komme noen få tusen Canadiere tilgode, til tross for at store deler av Alaskan Highway går igjennom British Columbia og Yukon i Canada. Men da 2. verdenskrig brøt ut og japanerne angrep Pearl Harbor, gikk US Army inn og sa at de ville ta kostnaden for å bygge opp mot trusselen fra Japan. Offisiell byggestartsd…
-
- 33 svar
- 7,2k visninger
-
-
Da har Mathias og jeg fullført turen fra Arlanda til Menorca.. Og her kommer bildene. Jeg glemte å ta noe særlig bilder i perioder så derfor er det lite utenfor fuglen. Forhåpentligvis har Mathias noe å supplere På climb Parkert med nyinnkjøpt AES på plass Det var det lille jeg klarte å ta på turen, lover mer neste gang. Så derfor slenger jeg på 3 ekstra fra 2 andre flighter den siste uka. Takk for titten
-
- 8 svar
- 1,6k visninger
-
-
Lar bildene tale for seg Kommentarer settes pris på
-
- 3 svar
- 988 visninger
-
-
Flyr sammens med Emil Topstad fra London-Zurich Tok ett bilde på vei ut av london Sleng gjerne inn en kommentar!
-
- 7 svar
- 1,1k visninger
-