Screenshots - Video - Stream
Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.
6 826 emner i kategorien
-
Som overskriften sier så er dette mitt første forsøk på å male litt. Utfordringene sto jammen i kø når man aldri har gjort dette før og i tillegg benytter seg av ett helt ukjent redigerings program. Men jeg fikk da kladda litt her og tenkte jeg skulle slenge ut ett par bilder av forsøket. Real Air sin Spit var det som måtte gå igjennom denne plagsomme forandringen da jeg savnet en "Norsk" paint til denne. Jeg ser jo nå at den kanskje ble litt vel Norsk, men pytt pytt. Dette var kun for å prøve å lære meg litt. Var noe i tvil om registrerings koder på norske fly, men heldigvis var det to snille sjeler på teamspeak i går som sendte meg en link. (Takk Øystein og Gei…
-
- 22 svar
- 5k visninger
-
-
Ikke for å stjele et godt initiativ fra Paul Andrè, men for å minne om kveldens søndagstur som går gjennom Grand Canyon. Og for de som ikke har fått det med seg, så finnes det et fantastisk scenery ( FREEWARE ) fra OZx . Dette er så absolutt verdt å ha, enten man blir med på MP eller ønsker å ta en rekreasjonstur for seg selv. Sceneryet dekker en stor del av Grand Canyon, og inneholder også en detaljert utgave av flyplassen KGCN. Anbefales. GOD TUR!
-
- 5 svar
- 1,1k visninger
-
-
Nu är jag nästan klar med painten så här kommer en preview på min nya målning NL-NOT som Lars Johansen önskade
-
For ikke mange månedene siden fikk jeg tilbud om å tiltre stillingen som Cheif Pilot på U.S Coast Guard sin base i Sitka, Alaska. Jeg leverte derfor min oppsigelse hos Northern Air Cargo og tiltrådte stillingen hos USCG tre måneder senere. Har fått utsjekk på samtlige flymaskiner vi har på basen, og ønsker derfor å informere dere litt om hvilke flymaskiner vi har, samt våre oppdrag igjennom året. Håper dette er spennende og ny informasjon for samtlige lesere. Sitka ligger sentralt til i Alaska. Herifra kan vi operere opp mot både åpent hav, skjærgård, fjorder, byer og fjell. Våre oppdrag er derfor svært allsidige, og byr alltid på en utfordring. Sitka er…
-
- 31 svar
- 7,6k visninger
-
-
Hei Vi er en gjeng som spiller en del Arma Operation Arrowhead sammen, ikke noe seriøst bare gøy sammen. Tenkte jeg ville dele et par bilder fra noen av de siste gangene med dere. Her har jeg nettopp brukt en Satchel Charge for å ødelegge en Ammo kasse Eivind blir fort trøtt på lange bilturer tilbake til basen På plass i Helien på vei til krigen Alle bygninger må sjekkes nøye Plutselig dumpa der inn en bil med flere fiender, og broderen Eivind trør til med Machine gun Eivind løper bort for å sjekke at alle tangoer er tatt Og treffer Kasj som allerede ha klarert området Eivind driver litt yoga før v…
-
- 21 svar
- 4,8k visninger
-
-
-
- 5 svar
- 1,2k visninger
-
-
Flyr en tur fra Gardermoen til mallorca akkurat nå med LN-NOV "Evert Taube". Her er et helt enkelt bilde fra turen: kanskje det blir flere bilder etterhvert som vi nærmer oss Mallorca
-
-
Heisan, fikk lyst å legge ut noen bilder fra siste tidens flights. Ingen story, men kun random bilder. Flightene ble foretatt med real time og real weather. Bildene er kun beskjært for å få fram det jeg vil, og en normal oppskarping Random, tror det var et eller annet sted i Tyskland denne flighten ble foretatt. En flight sammen med Øystein og Paul-André fra Bodø til Alta: Kveldens flight sammen med Øystein fra Kiruna ned til Stockholm Det var det for denne gang
-
- 7 svar
- 1,3k visninger
-
-
Her er vel noe å glede seg til, EKCH er snart klar for release, her er et par bilder som oppvarming. Skal poste noen flere i morgen, manglet noen filer.
-
- 6 svar
- 1,2k visninger
-
-
Settings i FSX, alt til høyre. Kjører med AF x16 AA x32 Specs: | i7 930 @ 4.1Ghz | 12GB DDR3@1600mhz | 2x S-ATA 1TB 64MB cache | ASUS GTX480 1536MB | Samsung T240HD @ 1920x1200 | Framerate? - Not longer an big issue
-
- 9 svar
- 2,1k visninger
-
-
-------------------------------------------------------------- [size:11pt][color:#000099]Da Norwegian Eagles har valgt Braathens som månedens tema, føler jeg det er på sin plass å lage en liten "teaser" post. Førstkommende søndag reiser vi til Paris med DC-6, har du lyst til å bli med? Mer info finner du HER! [/color][/size] ------------------------------------------------------------- [color:#000099]Det er en kald og vindfull dag på Fornebu. Kalenderen viser 2. desember 1985. Jeg tok meg friheten til å ta noen bilder på en tur jeg var kaptein på, destinasjonen i dag er i første omgang Trondheim. På Fornebu blåser det kaldt fra nord, snøen laver ned og si…
-
- 22 svar
- 6,8k visninger
-
-
Disse bildene ble ren impuls etter at jeg kom meg i lufta på turen mellom Changi og Hong Kong. Skulle gjerne gitt dere mer variasjon men slik ble det nå bare denne gangen På tur mot en cruisehøyde på FL390. Lette skyer etter en noe så vær tung avgang fra Singapore. Følger SID gjennom VMR med høyresving til RAXIM. Filmen har startet, drikkevarene er ute og passasjerene nyter noe varmt å spise. Close up av en vidunderlig maskin. Regner med en touchdown litt etter solnedgang, 17:50 lokal tid. Turn mot DUMOL. Ikke mye dagslys igjen når man begynner på descent. Her begynner været å bli mektig skummelt. Holder på …
-
-
-
Det nærmer seg release av MilViz sin Cessna 310R (muligens neste helg). dette er en ufattelig detaljert modell, og den er lett å forelske seg i.... :grin:
-
- 5 svar
- 1,4k visninger
-
-
Area 51Sim U2S Spyplane. Det blir neppe det mest brukte flyet i min hangar, men jeg klarte ikke å holde fingrene unna for å testfly denne modellen . Det er på mange måter et overdimensjonert seilfly, fullpakket med antenner og en kraftig motor. Spetakkelet stiger som en tornado, og når lett opp i høyder på 60-70 000 fot. Her kan man throttle tilbake og snike på nabokjerringa som soler seg toppløs. U2 har en lang utviklings-historie, og dagens fly er noe helt annet enn det som ble skutt ned over Sovjet på 60- tallet. Fremdeles er det mye hysj-hysj rundt disse flyene, men spionsattelittene har for lengst overtatt denne type oppdrag. …
-
- 1 svar
- 765 visninger
-
-
Vi var en mager gjeng som samlet oss ved Chilko Lake i kveld. Skulle tro det var midt i ferietiden til folket. Men det var en hyggelig tur. Turen gikk fra Chilko Lake - CAG3 til noen striper langt borte i landskapet, over til en isbre før vi til slutt landet i Scar Creek Vi har tatt av og følger et vann inn mot ei umerka stripe som var bosatt av både bjørn og vaskebjørn, så det var ikke lange tiden vi var nede Vi flyr mot fjellene før vi skal opp mot en isbre for landing Øyvind hakk i hæl. Synd at Porter kommer opp som en Caravan for meg Jan Arild tett mot fjellsiden. Og vi har startet klatringen Fikk problemer med dugg i kameraet lang…
-
- 3 svar
- 767 visninger
-
-
Dårlig vær og masse skyer fra innflygning til Klagenfurt (real-weather).
-
- 4 svar
- 1,3k visninger
-
-
Av og til er det lov med litt urealistiske settings... ...så jeg bestemte meg for å teste "carrier-egenskapene" til Carenados Cessna. USS Nimitz befant seg for øyeblikket i Swiftsure Bank utenfor Strait of Juan de Fuca som deler Washington fra British Colombia. Jeg tok av fra Sekiu Airport og satte kursen mot havet. Ved 500-700 fot var været flott med et virvar av flotte skyer... Havet var speilblankt og uten bølger... Men med en gang jeg kom under 250 fot var det tåkete og dårlig sikt. ...var vel strengt tatt litt lavere enn 250 fot her da: Etter ca. fem minutters flytur fikk jeg se USS Nimitz komme ut av tåkehavet: …
-
- 5 svar
- 1,1k visninger
-
-
Begynte knipse noen bilder fra, og ikke av flyet under kveldens tur fra storbyen Seattle til ødemarken og "tettstedet" Darrington omtrent en halvtimes flygning unna: God kveld godtfolk!
-
- 2 svar
- 741 visninger
-
-
Hei:) Her er en liten video fra et seaking oppdrag i oslofjorden. En person har falt i vannet fra danskebåten og seaking blir scramblet fra Rygge. Personen blir funnet og fløyet til rikshospitalet. Setter pris på tilbakemeldinger:) [video:youtube] hilsen espen:)
-
- 3 svar
- 1,4k visninger
-
-
(redigert versjon med Vortex) Final på Schiphol legg gjerne igjen en tilbakemelding om hva du syntes om bildene!
-
- 3 svar
- 1,1k visninger
-
-
Hallo... Bestemte meg for å ta en tur fra Amsterdam til Stavanger idag. Følgende fly var en 738 KLM PH-BXB... (tekst OVER bildene) boarding Climb out Climb From the flightdeck Cruise Prøver meg på litt vinkler :grin: Ja.. så var det tid for innflyging Dette synes jeg var litt tøft... og så.... var vi nede :grin: Takk for meg
-
- 4 svar
- 1,3k visninger
-
-
Bildene viser snapshoots fra SFX og progressjon. Jeg fikk endelig denne modellen inn i simulatoren takket være mye hjelp fra Andrew Thomsen. Jeg har prøvd på forskjellige teknikker, blant annet baking av lys og skygger inn i texturen. Det ene bilde viser med og uten baking. Dette viste seg å ikke fungere 100% i SFX. Ved noen lysforhold ble skyggesiden veldig blålig. Jeg skal prøve å forbedre skyggeteknikker, for jeg mener det tar seg bra ut i simmen. Et av mine favorittobjekter er hangaren til Andrew. http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showgallery&Number=552505 Jeg gjør ikke noe videre med denne før noen fortsetter på et Stavanger scenery…
-
- 13 svar
- 3,7k visninger
-
-
Da blir denne "floppen" satt i den bakerste hangaren. Den med rusten hengelås og uten lys. Her kan de som vil, plukke deler, eller hente fly til museer og barnehager. Disse gjenstandene skal ikke opp i lufta igjen, og er satt på bakken for godt. "Addictive sim" var nært, men likevel langt unna. Deres modell av Pitts Spesial er flott å se på, og et stykke på vei flyr den slett ikke så værst. Men når man begynner å utfordre aerodynamikken går det helt skeis. I tillegg er lydkvaliteten langt unna det man forventer av en betalingsmodell. Selvfølgelig mine helt private og subjektive meninger, men jeg kjøper IKKE forklaringer om at dette er den mest realistiske m…
-
- 4 svar
- 1,3k visninger
-
-
Nyinstallert FSX Acceleration med Norway Scenic, Mesh, UTEX og FEX. Prøvetur for å teste ut AP, og for å nyte landskapet. Repaint by Pasi Jørgensen.
-
- 4 svar
- 1,4k visninger
-
-
Jeg har vært ganske så anonym på forumet i det siste. Dette har mange årsaker. En av dem er at jeg ble kastet hodestups inn i utviklingen av Milviz sin Cessna 310R. Jeg har da blitt en av painterene for denne flotte modellen. En masse liveries skal lages. Jeg vet ennå ikke når utgivelse vil bli - betateamet jobber på spreng i disse dager. :grin: ...Og jeg har også planer for LN-MAJ på litt sikt.
-
- 10 svar
- 2,7k visninger
-
-
Med ny paint måtte denne hærligheten testes i et miljø den sannsynligvis skal fly i om noen år, og må si jeg liker denne fuglen. Prep. før takeoff: Take-off: Manøvrering i ENBO TMS: Akkurat lagt inn fsx på nytt så alt er ikke stillt inn optimalt ennå med tanke på bakketextrer og annet
-
- 7 svar
- 3k visninger
-
-
Fikk jaggu med meg noen cockpit shots denne gangen også! Ble litt stresset av Airsimmer's uendelige bugger på approach så det ble ingen bilder før jeg var på bakken. Her er Youtube versjonen med noen bonus tillegg: http://www.youtube.com/watch?v=6dX_-lWPQZE På tur opp mot 9000 fot. Akkurat klarert opp til FL150. Etter noen turbulente minutter ut fra Evenes begynner luften og roe seg litt. Uventet besøk i cockpit fant stoler uten piloter! Uh, oh! Veldig med skyer på tur over Stockholm området. Cruiser på FL310. Stemningsbilde utover høyrevingen. Close-up i cockpit. Motvind på 34 knopp. Været på Burgas er meldt…
-
- 2 svar
- 1,1k visninger
-