Gå til innhold

Screenshots - Video - Stream

Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.

1. Started by K J,

Yes, flere C208-billeder! Men bare et enkelt...(because you're worth it):

2. Started by Mathias Kjærstad,

Ja, takk!

• 6 svar
    • 1,3k visninger
  3. Started by Jarle Pedersen,

Måtte ta en av stamrutene til Kato Air idag Startet opp i Bodø, klar for taxi: Cruise, var noe vind og flyet danset hele veien: Innflyging Røst: Nok en flott paintjobb fra Pasi

4. Started by Ernst K.Furuhatt,

Ja, du leste helt rett, dette er en Fairchild-bygget versjon av the Pilatus PC-6 Turbo Porter. Den er FSX native, og det beste av alt, den er freeware ! Tim Conrad har laget modellen, og den kan lastes ned fra Flightsim.com. Den har selvsagt ikke den skyhøye kvaliteten som Carenados Caravan, men er minst like morsom å fly. Det er visstnok også en payware-versjon på gang, men denne Tim Conrad-modellen er en god trøst i mellomtiden. Tipper det kommer noen stilige "paints" til denne, noe for søndagsgjengen når de oppsøker nye utfordringer .

5. Started by Pasi Jorgensen,

Dette er 2 av liveriene som er påbegynt, de resterende forblir i lakkeringssjappa under streng bevoktning til de er ferdige. Nå har jeg heller ikke internett lengere, Tor zappet hovedkortet mitt så det kan ta tid mellom hver gang man får postet noe...eller svart for den saks skyld

6. Started by A L,

7. Started by Mathias Kjærstad,

Fikk mersmak av Øystein Hansen til og ta en longhaul over dammen Flere bilder kommer etterhvert. Pushback Kjent hotell En som stikker til Philadelphia Liten gris fra BA. Liner opp på 23L Rotate Klatrer ut av sid WAL1Y

8. Måtte selvsagt ut å teste min nye caravan idag. Og med en flott Paint fra Pasi ble dette berre lækkert. Turen gikk fra Vancouver til Pemberton via Squamish i Canada, fortsetter turen opp i fjellet straks. Climb out Vancouver: Cruise: Parkert Pemberton airport:

9. Started by Fred Solli,

Alle er velkomne innom skulle dere være på tur hit. Takk til Øyvind for OFKL painten.

• 23 svar
    • 5,4k visninger
  10. Started by Jan Arild Gjemble,

Ja, så var dagen kommet da. Dagen vi skulle teste ut Carenados nye Caravan i Vesterålen/Lofoten. Vi startet fra Narvik i flott vær og selvsagt var det en del multiplayerserver-problemer idag også, med litt dansende fly og "uorden." Mot slutten så gikk det hele mye bedre og alt gled fint. Her fra Narvik På vei fra Narvik mot Evenes Nede på Evenes og gjør klart for flight til Skagen Trygt nede for Paul-André snart På vei mot Svolvær Nede ved Helle, straks klar for flyturen ut til Røst Båttrafikk på fjorden også. På yttersia av Lofoten går det en tankbåt, og på innersia ligger det en fraktebåt Værøy i bakgrunnen

11. Started by Ernst K.Furuhatt,

Jeg hiver meg på begeistrings-køen for Carenados Caravan. Selv om det diskuteres detaljer rundt flyegenskapene, så er denne maskinen det beste Carenado har sluppet til nå. Cessna har hatt enorm success med denne konstruksjonen, som er produsert i 2000 eksemplarer over 25 år. Modellen er jo allerede grundig presentert her i forumet, så jeg skal nøye meg med noen bilder fra typiske turer i områdene rundt Darrington og Concrete. .....forresten, det ryktes om at Caravanen er tema for kveldens søndagstur :whistle: .

12. Started by Lars-Petter Meyer Bedin,

Når jeg ikke flyr 757,så flyr jeg med Wings of power P-51 Mustang.Både VFR og IFR. P-51 Mustang "Easy does it",på Røros. På climb,Røros i bakgrunnen. 46 Inches Manifold,og prop 2700 RPM.Nå maler V-12 herlig!kjapt opp går det! Tynset. FS9-Wings of Power P-51 Mustang-Ground Enviroment-Ultimate terrain Europe-NAP-Activesky 6.5-Track ir.

13. Started by Øystein Hansen,

Har nå startet på høstsesongens første longhaul med en god gammel traver, Level-d 767. Turen går fra Boston til Arlanda. Den planlagte ruta tar oss inn over sydspissen av Grønland, over Island og inn over nordvestlandet mot Arlanda. Parkert ved Gate E5 på den internasjonale terminalen. Pushback fra gate Taxi til RW33L via Alpha, Bravo og Charlie. Scenery er FlyTampa Boston. Meget flott og snill på frames. Etter fire minutter taxiløype fra gate er vi airborne. Tungt fly i dag med 135000 lbs fuel og en GW på 405000 lbs. Opp med hjula... Sola kommer omsider opp også, her fra climb. Vi startet turen kl 1002Z og har estimert ankomst…

14. Started by Paulo Fernandes,

Lenge siden jeg har vært aktiv her, så tenkte jeg skulle poste to bilder og et videoklipp fra landingen min på ENGM i ettermiddag. Og video av landingen, filmet fra bak skrivebordspiloten [video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=KwtinUI-Qw0

15. Started by Petter Tandberg,

Hei! Legger ut ett enkelt bilde fra finale bane 09 på Værnes i kveld Petter

16. Started by Jan Arild Gjemble,

UK2000 har sluppet en ny versjon av Heathrow - Heathrown Extreme V2 Denne måtte testes i kveld og visst krever den sin maskin denne også, men klarte å oppnå akseptabel flyt. Her er et par-tre bilder fra flighten fra Leipzig-Halle til Heathrow.

• 7 svar
    • 1,2k visninger
  17. Started by Jan Arild Gjemble,

Øystein og jeg tok oss en liten flight i Caribien med Caravanen på fredagskvelden. Lysten på sol og varme "tvang" oss til sydligere strøk. Her følger en liten serie inntrykk fra denne turen. Langt der nede står visst Øystein klar til takeoff Lekker og smekker flyvemaskin dette her En liten stopp hist og pist må vi ha Så var vi igang igjen Noen som vet hvor dette er? Et lite bonusbilde fra en annen tur sånn på tampen

18. Started by Ernst K.Furuhatt,

Søndagsturene er nettopp utvidet til også å gjelde onsdagskveldene, bare at da handler det om "Big Irons" . Jeg har ikke så mye erfaring med å drasse på store busser over lengre avstander, men stilte likevel opp som nysgjerrig tilskuer på Gardermoen i kveld. Med nyrestaurert Boeing 707 i hangaren, var det fristende å øve litt på oppstart og taxing i det store fellesskapet. Og før jeg forstod hva som foregikk, hadde Jan Arild lurt meg inn i køen for store fly på vei til take off.- Kjempenifst og kjempegøy!! Det var jo like godt oppmøte som på søndagsturene, så det var et imponerende skue da de store maskinene linet opp, og drønnet nedover rullebanen . …

19. Started by Øyvind Schou Johnslien,

Kjøpte dette nye 208 flyet og får plutselig øye på en helt hvit version.. Ugh ugh ropte han mens han fant frem pensler og maling. Har nå laget en liten enkel OFKL paint, eller ihvertfall prøvd på det. Da ble det foreløbig sånn: Det ble litt mørke bilder her ser jeg.. Da prøver vi i dagslys.. Nå håper jeg bare ingen finner frem sabel og kniv pga at jeg har kopiert OFKL logoen?? Som sagt så er dette en foreløbig utgave, ros og ris må til for å forbedre evt slette hele painten. Det som har slått meg er at det kunne vært gøy å komme frem til en liten std på hvordan en evt OFKL paint skulle vært og deretter malt di flyene vi…

20. Started by Paul-André Tilrem,

Det skulle være fest hos Walter om et par dager. I den anledning spurte han meg om han kunne låne Caravanen min en tur opp til Seattle for å hente noen venner som skulle ankomme fra Los Angeles. Selvsagt sier man ikke nei til en god kompis, og jeg hadde ikke noen problemer med å låne ham flyet, da jeg kjenner hans egenskaper som pilot. Stod på Stark's Twin Oaks. Ble da en liten tur over Portland før vi kom frem. Like før vi er nede, og på tide å legge vekk kamera. Walter står klar til takeoff, og jeg bestemte meg for å ta en liten spassertur rundt omkring på gården og omlignende steder. Mye åker i nærheten, så traktor er et must. Begynner å m…

21. Heisan alle. Her kommer noen bilder fra høstens første Ironflight-tur på FSX multiplayerserveren. Ironflight er motstykket til Søndagsturene på samme server, og er et tilbud til de som flyr heavy. Den første turen gikk følgende rute: Oslo-Stockholm-Tallin. Med et oppmøte på 10 personer så er det helt klart at dette tilbudet også er ettertraktet. Mye morro på slike turer og mye kunnskap deles mellom deltagerene. Desverre ble det også ikveld ødelagt litt av at serveren datt ned i tide og utide desverre. Forhåpentligvis får vi snart på plass en dedikert FSX-server som vil være langt mer stabil Vil takke alle "piloter" som møtte fram idag, og håper dette …

22. Started by Jan Arild Gjemble,

Ja, da er det flere som har handlet og her er min lille presentasjon av en fantastisk maskin for FSX. Den er utrolig detaljert laget, flotte textures og nydelig å håndtere i luften. Den har værradar og alt du trenger både for lengre flights og kortere bushflights. Først litt cockpitbilder: Et par cabin-bilder (du får to cabinkonfigurasjoner): Flyet på utsiden (du kan konfigurere den både med og uten cargopods): Har absolutt ingen problem med å anbefale denne. Løp og kjøp!

23. Started by Gunnar van der Meeren,

MilViz sitt Cessna 310 prosjekt ble litegrann forsinket. Dette skyldes i stor grad at man var svært misfornøyd med lydfilene, som en av de store lydguruene hadde sydd sammen. Vel Colin Pearson i MilViz overlater ingenting til tilfeldighetene. Denne modellen har vært testet opp og ned og i mente. Flykarakteristikken er enestående - detaljene nydelige. Veldig mye arbeid har vært lagt ned i å kunne gjengi Ken Stallings sin privateide Cessna 310R så nøyaktig som mulig. Ken er da også en meget sentral person i MilViz teamet. Så, når lydfilene (originalopptak fra Kens baby) er ferdig fra en ny lydguru og godkjent av teamet, så kan man vel trygt si at denne nydelige turmaski…

24. Started by Fred Solli,

Trenger vel ingen nærmere omtale men det er Carendo C208 Caravan og Razbam A-7 Corsair.

• 7 svar
    • 1,4k visninger
  25. Started by Ivar Skaugstad,

--------------------------------------------------- [size:14pt].. is not the adventure of killing.. but the adventure of getting there..[/size] ---------------------------------------------------

26. Started by Ola Haldor Voll,

X-Plane 9, i eget scenery..

27. Started by Ernst K.Furuhatt,

ENDELIG, Captain Sim har rullet ut første del av prosjekt 707! Hadde et heftig kjærlighetsforhold til deres FS9-utgave, og har nesten lengtet meg syk etter å få den i FSX-kvalitet. Og kvalitet har det blitt, i god, gammel og gjennomført CS-kvalitet har dette klassiske passasjerflyet gjennoppstått som en meget detaljert og nøyaktig modell. Flyfeelingen er himmelsk, lydkvaliteten førsteklasses og jeg merker ingen ekstra belastning på frames. De første flyturene har vært en sann nytelse, og jeg kommer ikke til å forlate denne dama på lenge, lenge. Og hvor kommer blodet og svetten fra......?? Jo, dette flyet BER om å bli rattet manuelt, men hun er ingen lettvekter, …

28. Som dere skjønner av overskriften så har jeg vært ute med malings spannet igjen for å prøve å lære meg det her. Denne gangen fikk jeg en liten ide om å kladde litt på en Duke. Dette er kun første utkast så forbedrings potensiale er stort. Viste seg at denne maskina var en god del værre male en Spiten, pga oppbyggingene av filene man må gjøre om på. Stor utfordring med å få blå winglets, har nå drivi sikkert 1,5 time bare med dem og fremdeles har di en liten hvit tupp øverst som jeg bare ikke får i orden.. Her ser dere guttungen ved siden av sin mor. :grin: Føler meg en smule liten når jeg taxer bak denne 737. Jeg har prestert å få lagt på…

29. Started by Ruben Frydstad,

Hei lenge siden sist :-) Har lagt ut enda en FSX Film på youtube Se den i full screen Og 720P [video:youtube]xbCK3ZNoLPM Legg Gjerne igjen en komentar:-D

30. Started by Fred Solli,

Her er noen bilder med MegaSceneryEarth - Arizona aktivisert