Gå til innhold

Screenshots - Video - Stream

Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.

1. Started by Ernst K.Furuhatt,

Av alle godbitene til FSX i det siste, så er det CS Boeing 707-300 som imponerer mest. Ikke at jeg behersker å fly klassikeren etter boka, men jeg beundrer måten flyet reagerer på mine fomlende forsøk på å temme udyret. Lydkvaliteten er hinsides alt jeg har hørt før, og en viktig faktor i realismefeelingen. Men likevel er det flyegenskapene som får fram gåsehuden, og en manuell landing krever full konsentrasjon og hårfin behandling av motorene. - Modellen er ikke fri for bugs, men CS jobber aktivt med kjøperne for registrering og framtidig patch av småting som ikke funker . Det er også en utvidelse av modellparken på gang, og man kan forvente mye spennende framo…

2. Started by Sondre_Mælumshagen,

God Kveld Tok disse bildene fra morgenflighten min med NAX 738. Håpe bildene faller i smak. Først et bilde fra climb decend Her skulle autoland virket, men det gjorde den ikke så viss du legger merke til at jeg kommer feil inn så er det grunnen... Der var vi nede, takk for meg.

• 7 svar
    • 1,4k visninger
  3. Started by A L,

4. Started by Paul-André Tilrem,

Når mørket senker seg, samler en gjeng flygale nerder seg på en server for sosialt samvær. Denne kvelden var heller ikke noe unntak, og det ble faktisk ganske bra oppmøte. Vi møttes ved Hood River. Samlingen bestod av Portere og et par Beavere. En Caravan hadde sneket seg inn også i kveld. Vi løfter og setter kursen mot Key Way Hadde litt problemer med kamera, så bilde fra Key Way og Walter Sutton mangler. Her står vi samlet ved foten av St.Helen. Mengden med ulovligheter begynner å bli bra. :whistle: Nede på Packwood gikk det nesten galt da Robert kom noe nært Kjell under landing. Ligger bak Fred mot Ranger Creek Ernst ved min s…

5. Started by Ernst K.Furuhatt,

Det har vært en hard innledning til høstsesongen, med kø av fristende kjøpefly. Noe har man klart å holde unna VISA-kortet, men en klassisk Cessna 310 har lenge ropt etter plass i hangaren min :whistle: . Har god erfaring med MilViz fra før, og med vår egen kunstner Gunnar v.d. Meeren som bidragsyter, følte jeg meg trygg på denne handelen. Modellen er da også blitt både detaljert og innholdsrik, med flere varianter av VC. Den flyr med veldig god rorharmoni og realisme, (så lenge man ikke utfordrer aerodynamikken med røffe sideglidninger), og lydkvaliteten setter en ekstra spiss på flyfeelingen. Cessna`en kommer med høy oppløsning, så med de mest innholdsrike c…

6. Started by andreas nærbø,

Var ute og fly IFLY sin B737NG helt nydeli fly og kjedet meg litt på cruise klokka 2 om natta så her er et bilde Det var LN-DYB som var ute og fløy En kommentar settes ris på !

7. Started by Einar Kristiansen,

Act 1 ...på cruselevel 310 til Ørland

8. Started by Johan Clausen,

Et enkelt lettere redigeret billede af den nye iFly B737NG. Her præsenteret i Alaska Airlines livery, flyvende over Mt. St. Helens syd for Seattle, WA, USA.

9. Started by Sandro Stanojevic,

Hei, testet Ifly 737-800 til OSL fra SVG. Jeg er førnøyd med flyet, en god modell. VC synes jeg at er bedre en PMDG sin. men nok prat her kommer bildene fra flighten min. Passasjerer fyller flyet sakte opp Ready for take-off FL220 Taxing to gate Da var vi ferdige Kommentarer settes pris på Takk for meg!

10. Started by Sondre_Mælumshagen,

Hei, jeg legger ved to bilder av turen min fra Frankfurt til Hong Kong. Beklager hvis bildene er dårlige, de er begge redigert (lekte litt med Picasa) + jeg fikk ikke til å justere oppløsningene på bildene slik jeg vill ha de, de er derfor 1600x et eller annet Ja det var det...

11. Started by Stein Aasheim,

Tok en liten tur fra Værnes til Namsos i kveld. Bilder er ikke redigert og det er første gang jeg legger ut her,så kom gjerne med kritikk. Taxing ut til RW 27 Climb og heading mot NAMOX Enroute Cockpit Passerer over NAMOX Namsos lufthavn i sikte Parkert ved Namsos lufthavn

12. Started by Sindre S. Lillehaug,

Heisann! Lenge siden jeg har lagt ut noe her nå Deler 3 bilder fra landingen min i Trondheim. Gjerne kom med konstruktiv kritikk

• 2 svar
    • 959 visninger
  13. Started by Thomas Lorentzen,

Har pendlet KBOS-KBUF-KBOS endel i det siste. Perfekt lengde (1:03h) for å teste ut denne kjerra! Første bilde er fra climb mot marsjhøyde, FL310. Ganske så tidlig EST, herlig å fly imot soloppgangen; Turen ble gjennomført med ActiveSky X, og mens været i Buffalo var noget labert i morges, tyder det til å bli en flott dag i Boston..

14. Started by Jarle Pedersen,

Fløy idag NAX242 fra Gardermoen til Tromsø, var en flott tur i godt vær oppover. Men under innflygingen til Tromsø og rwy 19 fikk jeg bange anelser. Hele øya var dekket av tåke og hadde det ikke vært for ILS måtte jeg garantert ha avbrutt landingen. Metar: [color:#FF0000]ENTC 090820Z 19004KT 0500 FG VV001 06/05 Q1023 BECMG 9999 NSW[/color] Her er jeg på tur ned gjennom 1600 ft. og ingen rwy in sight: Ble en meget hard landing, rullebanen kom brått på selv om jeg fikk info om høyden: Parkert på gate, ikke mye sikt å skryte av: Nå får jeg ordne meg litt kaffe og roe nervene

15. Started by Fred Solli,

Tok en kort tur fra Alicate til Nice for å teste ut autoland funksjonen som flere sier ikke er helt bra på denne, men jeg opplevde ikke noe tull under landingen Noen bilder fra parking på Nice:

16. Started by Martin Floor,

I mangel av et eget forum for filmer, så legger jeg ut noen filmer jeg har laget her. Jeg har sett et behov for gode instruksjonsvideoer på internett om hvordan man lærer å fly forskjellige prosedyrer, både VFR og IFR. Jeg ønsker etterhvert å kombinere mine interesser for flyging, Flight Simulator og film samt min kompetanse som flyinstruktør til å lage gode instruksjonsvideoer og publisere dem på denne nettsiden: Learn to Aviate I den forbindelse har jeg øvd meg litt på filmlaging for å kunne levere best mulig kvalitet. Utsnittene og produksjonen vil nok gjøres mer interessant når jeg får skaffet TrackIR, men foreløpig har jeg klart meg uten. Her er den f…

17. Started by Thomas Hjelset,

Hei! Har vært ute på et transatlantisk oppdrag for KLM! Tenkte å dele noen bilder med dere fra en flott 7 timers tur KLM478 Boeing 777-200 (Project Opensky + PSS) Amsterdam, Schiphol (AMS/EHAM) - Boston, Logan Intl (BOS/KBOS) Flight time: 6t 50 min Flyet står klart på E-pieren på Schiphol og blir lastet for en tur til Boston Passasjerene begynner å finne plassene sine og en tilfeldig pasassjer knipser et bilde Vi har pushet ut på tiden og starter taxiing til bane 24 Klar for å line opp og legge Schiphol bak oss Max thrust og kommer oss i luften! Stiger ut fra Schiphol Vi skaffer oss litt høyde og setter kursen mot Irl…

18. Started by Thomas Lorentzen,

.. i en salig blanding. Vi begynner underveis fra Boston Logan, MA til Buffalo Niagara Intl, NY med USAirways: - jaggu, fant vi ikke frem og her ett bilde utenfra rett før touchdown: Hadde nettopp en test tur inn mot Gardermoen for å sjekke om denne autolanden de skryter så fælt av funker, vel vel - every landing is a good landing. De bør kanskje ikke påberope seg noe award for den

19. Started by Kjetil Rønning,

To nye paint til Tim Conrad's Pilatus PC-6/C-H2 Turbo Porter. Men egentlig for PC-6B utgave, men vi har bare C modell. PC-6/B1-H2 Schweiz.Eidgenossenschaft, GRD. 1971-2005. PC-6/B2-H2 (UV-20A) US Army Berlin 1979-1991 (just the paint is 1981) Håper dere likte painter, kom gjerne med kommentar.

20. Siden Forsvaret nå har bestemt seg for at alle F-5ene deres skal skrotes innen årets slutt, så har jeg nå bestemt meg for å redde et eksemplar. Men for å unngå å blakke meg helt så har jeg valgt å gjøre dette virtuelt. Og for å unngå alle rare norske avgifter så har jeg vært så heldige å få låne en hangar på en liten flyplass ved Svartehavet mens restaureringsarbeitet pågår. Det er mye arbeid som gjenstår før hun igjen kan ta til vingene, lakken hadde begynnt å flasse etter flere års lagring, og det er ikke rent få deler som må byttes. Cockpiten er helt rensket, så det blir en stor jobb å finne alle de nødvendige instrumentene og delene på eBay og diverse bruktmarked…

21. Started by Jack J Jackson,

Ett første forsøk må poste bilder.

22. Started by A L,

23. Started by Mathias Kjærstad,

• 12 svar
    • 2,9k visninger
  24. Started by Paulo Fernandes,

Har ikke giddet å tatt noen bilder i det siste, så hvorfor ikke bare poste noen gamle, som sikkert mange har glemt?

25. Started by K J,

26. Started by Fred Solli,

Et lite screenshot fra MP'en idag.

27. Started by Jan Tore Elvheim,

En liten rask sammen post, litt forskjellig: Eventuell tekst under screenshot Delta B747 lander i Detroit var det vel Som over bare litt før i flighten Passasjer vinkel, utsikt mot Førde inn mot 25 på Bringeland Sånn ca etablert på localizer rwy 25 @ ENBL En ivrig døling tok bilde av en Wif maskin inn mot ENBL Avreise Hammerfest TO rwy 35 ENBR Programmert en arc inn mot Fagernes i 757en Avslutter med litt NAX da selvsagt: B733 innflight over Norge et sted Bye bye Karmøy Nermer seg landing i Szczecin Takk for seg

28. Started by Henrik Bergman,

helt uredigerte bilder.. legg gjerne igjen en melding om hva du syntes.. FSX.. og DC8en er freeware!

29. Started by Kjell Dahle,

Fikk ikke med meg Lista airshow, så jeg tok meg en tur til Sola flymuseum og lånte noen av flyene der.

30. 4 kjappe bilder: Skal ta noen av Easyjet senere