Gå til innhold

Screenshots - Video - Stream

Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.

1. Started by Audun Sjøen,

Hadde meg en liten rekognoserings tur på Færøyene, kom ny versjon til FSX her om dagen, kan lastes ned her: Færøyene Bedre texture, kystlinjer og MESH er stikkord her. Glemte å ta bilder, så det blei ikke så mange denne gangen... Ellers er flyet Virtavias fantastiske BN-2 Islander, kan kjøpes hos Flight1. (Anbefales på det sterkeste) Håper det smakte

2. Started by Henrik Bergman,

som overskriften sier en liten tur etter skoletid fra Gardermoen til Bergen. Lenge siden jeg har delt bilder nå, og siden FSX'en funker bedre på pcen nå.. deler jeg to bilder med dere! (kjører riktig nok med litt lavere oppløsning da) håper på konstruktiv kritikk av bildene!

3. Started by Kjell Arne Randa,

En liten tur Bjørn, Tormod og jeg var på før ungdommen var våken. Lofoten fly and fish. Fine fasiliteter. :cool:

4. Started by Andreas Stangenes,

Slideshow Screenshots Disse bildene er et lite knippe tatt de siste månedene. Håper de faller i smak. Jeg synes jeg i alle fall fikk et par gode

5. Started by Øystein Hansen,

I kveld har onsdagsgjengen gjennomført ei "treningsøkt" der vi øvde på landinger på Kai Tak flyplassen i Hong-Kong. Det var den beryktede IGS RWY13 approachen som skulle testes. Vi begynte med rolige vindforhold og god sikt, før vi la på (litt vel mye) skyer, windshear, x-winds, gusting 50 knop og turbulens. Jeg glemte helt å ta bilder på slutten.... Først et bilde rett etter take-off fra RW13, krapp høyre og kurs mot neste waypoint. Så et bilde fra cockpit med "løypa" de fleste av oss benyttet. Til slutt nok et vingebilde (til ære for Mathias :grin:). Hong-Kong scenery fra FlyTampa er utrolig godt laget! --------- Øystein

6. Started by Audun Sjøen,

Hatt noen omganger både i SP og i MP i det siste, for det meste bare trening, ikke noe seriøse mission enda. Mangler litt for mye kompetanse enda og det er enda noen hundre sider i manualen som må leses Anyways Nydelig "dusk" lys her Og litt små skader Takeoff, litt side tung her, så måtte jobbe litt Bombs away Karl Johan sender av gårde en "liten" JDAM GBU-38 har sikta seg inn på målet Og treff Karl Johan smiler fint til fotografen Littegrann natt-action (forøvrig så gikk det rett til helsiken når vi prøvde oss på natta var jo mørkt jo ) Dett var dett for denne gangen, fantastisk moro …

7. Started by Ernst K.Furuhatt,

IRIS Platinum Series A-10A Warthog . Jada,jada, jeg vet at LockOn er ute med en betamodell av A-10, og jeg vet at Fred lurer bakom en eller annen hangar med test av "vortesvinet". Jeg tar likevel sjansen på en kjapp bildeserie av denne fabelaktige modellen fra IRIS. Jeg er fan av ultrarealistiske LockOn, men foretrekker den langt mindre krigerske FSX for de mer overfladiske innblikk i flyhistorien . Nå er det ikke akkurat en overfladisk modell IRIS har laget, men en skremmende realistisk utgave av denne muskelbunten. Den simpelthen ber om å få fly lavt, er en sann nytelse å se på og beveger seg som en ballettdanser i uniform. Og med TSS sin lydpakke kom gåsehuden p…

8. Started by Håvard Brown,

Hei! Jeg har nettopp painta LN-BUD i de hvite fargene. Den er for Wilco sin 737-500. Må si jeg er veldig fornøyd med den! Eneste er motorene som er uten Scandinavian Airlines titlene, men de skal jeg se nærmere på senere.. Her er hvertfall noen bilder: Si meg hva dere syns! - Håvard

9. Gjest Lars Johansen
    Started by Gjest Lars Johansen,

Har tatt flere bilder av flyhaler som jeg enkelt har redigert:

10. Started by Ernst K.Furuhatt,

Det blir noen turer nå og da med Milviz Cessna 310, og tilfeldighetene førte til at jeg nylig måtte fly om natten. Hadde ikke hatt noen nattflyvning tidligere med denne modellen, så overraskelsen var svært positiv da jeg slo på lysene. Noe av det bedre jeg har sett av cockpitbelysning (VC) og landingslys ( hvis de komprimerte bildene er i stand til å gjengi dette ). Noe nytt om de militære paintene Gunnar ?

11. Started by Ola Haldor Voll,

Fikk et kick i dag og begynte å se litt på nattbelysning til Muchamiel-sceneryet mitt. Mange takk til Alexander Storvig som har tatt referansebildene !

12. Started by Kristoffer Vinje,

Veldig mørke bilder foreløpig, men så er det jo mørkt om nattan også. Kommer til å legge ut et par bilder til når det begynner å bli lyst over atlanteren.

13. Started by Kjetil Håvan,

Fant muligheten til å presentere programmet jeg bruker en del i jobbsammenheng for flygærne simmere. Landskap og skyer er rendret i Vue XStream, compet sammen med en del annen 3D software. Stormbird HQ CG Trailer Enn om neste generasjon Microsoft flight eller XPlane hade sett sånn ut. Bare en drøm. :grin:

14. Started by Tor-H Bergseng,

Slenger ut litt diverse bilder fra de siste månedene. Har desverre ikke gått over til Ifly enda, så 737 bildene er nok PMDG. Kommentarer under bildene. Caribbean Airlines flight BW300 til Toronto takser mot rwy 10. Scenery er det lenge etterlengtede LatinVFR TTPP, en flott plass jeg selv har vært flere ganger, samt flydd samme flight. 4 timer og 8 minutter senere nærmer vi oss New York og Toronto. AP disengage, cleared to land rwy 33L, CYYZ, Toronto. Orenair 738W klargjøres for en flight til Moskva i Orenburg. Ryanair inbound from Dinard. Starflyer på vei til Nice. Kulula's kreative paint på ve…

15. Hadde endelig litt tid til å kombinere flysimulator og video... Lenge siden sist! Tilgjengelig i HD på YouTube. [video:youtube]snUDoZWqDXA

16. Started by Pål Kasnes,

Tok en rask tur inn for å sjekke om det var noe aktivitet på FSX-serveren til Øystein. Der var Fred og Øystein godt i gang med forberedelser til morgendagens MP-økt på Kai Tak. I og med jeg ikke får vært med i morgen, benyttet jeg sjansen til å ta noen landingsrunder med PMDG 747. Default scenery, enn så lenge. Pål

17. Started by Erik Karlsen,

18. Started by Paul-André Tilrem,

I dag ble det ikke lagt opp noen fastlagt rute som vanlig, men heller litt rekreasjon og utblåsning på Edwards AFB. Var et salig lag som stillte opp med forskjellige flytyper, alt fra Tighermoth til F-16. I tett formasjon sammen med Øyvind. Snag i flymaskina krevde flybytte. Her er det noen som er på "sightseeing". Mye hard flyging går hardt utover fuelmengden, så en landing var nødvendig for å lete opp noe drivstoff Tormod i nyvasket maskin Og vi leter, og vi leter. Christian i noe skikkelig gammelt. Takk for en artig kveld, og vi møtes igjen.

19. Started by Ernst K.Furuhatt,

Reno Air Racing Unlimited foregår i september hvert år på Stead AB i ørkenen utenfor Reno . Scenery følger med i Acceleration-pakken, og i "missions" kan man prøve seg mot andre Mustangs. Det finnes også andre måter å ha det gøy på i Reno-sceneryet, og bl.a. hadde vi noen heftige race her i fjor i MP. Men skal det funke i MP kreves det at alle har de samme flyene, og til det er det dessverre litt for lite warbirdmiljø her omkring (?). Da er "RecorderX" redningen, og her kan man få til race med så mange man vil........ Denne lørdagsmorgenen hadde jeg noen nervepirrende runder med klassen for Bearcat, og etter å ha svettet og kjempet mot meg selv i 15 runder, klarte j…

20. Started by Agnor Bertheussen,

Hello fellows. Her kommer en til liten rapport fra denne kanten Litt tall til å begynne med: FLIGHT: NAX252 FROM: ENGM TO: ENTC ALT1: ENDU ALT2: (ENEV not calculated) PAX: 154 FLT: OSLTOSN1 FL: 360 ACFT: 738WL ENG: 26K Forklaring til tall: Tallene er i ant tonn. Tidspunktene er estimert tidspunkt og drivstoffmengden er beregnet ut i fra dette. PAYLOAD 14.6 E ZFM: 57.2 E T/O FUEL: 7.6 E TOM: 62.3 E TRIP FUEL: 4.4 TRIP: 1:50.........4.4 TAXI: 0:10.........0.2 FRES: 0:30 ........1.2 (Satt opp til 1.2) ALT1: 0:15 ........0.9 CMP: 0:00 .........0.0 REQ: 2:45..........6.5 EXTRA 0:40.........1.3 RAMP: 3:25.........7.8 Vi…

21. Started by J S,

Hei jeg hivde meg på og begynte og lage så da måtte jeg ta noen justeringer på bildet jeg tok bilde fra gulesider kart

22. Gjest Lars Johansen
    Started by Gjest Lars Johansen,

Jeg har prøvd å redigere 3 bilder jeg tok i dag. Det er første gang jeg prøver å redigere, så jeg vil gjerne ha tilbakemeldinger.

23. Started by Paulo Fernandes,

Da har jeg kommet meg til USA og tror jeg skal bli der en god stund Hadde jeg fløyet i Europa på kveldstid hadde det vært mørkt på kvelden. Flyr jeg i USA er det lyst, selv om jeg flyr på kvelden Bildene er fra dagens flytur som var Boston - Philadelphia med Southwest Airlines. Pushback Boston: Ready for take off i Boston: Koser meg langs østkysten av USA. Ikke lenge før jeg passerer New York by heller: Straks ved å tracke localizeren til RWY 27L i KPHL, og Philadelhpia by kan sees til høyre: On final: Flaps 30:

24. Started by Paulo Fernandes,

Diverse Lufthansa-bilder

25. Started by Jan Arild Gjemble,

Onsdagen denne uken arrangerte vi en heavy flight også. Denne foregikk i det østlige middelhavet med start i Kairo og med endestasjon Santorini. Da hadde vi vært innom Phatos og Antalya også. Enroute mot Phatos Det var tight i lufta under approach og final her også, og litt på kryss og tvers. Ville nok tro at det ville vært mang en ATC som ville rive av seg håret med tanke på flyginga vår Approach til Antalya Parkert og nede i Antalya og venter på de andre

26. Hello fellows Her kommer noen bilder fra en tur fra Bergen til Oslo med iFly sin nye 737 800! Fantastisk fly til å være til FS9 og er nok en god konkurrent til det meste som ligger ute. Kjøpte flyet idag og tok meg en liten tur fra BR til GM som min første tur. Har riktignok noen små bugs enda, men det er ikke mye. Er noen småting, men her fokuserer vi på det positive =) Var heldig å ha en liten flight planning liggende på skrivebordet så jeg brukte den. Litt tall FLIGHT: NAX617 CMDR og F/O samme person, skulle helst vært to men det får gå FROM: ENBR TO: ENGM ALT1: ENRY ALT2: (ENTO not calculated) PAX: 163 FLT: BGOOSLW1 FL: 330 ACFT: …

27. Noen bilder fra flighten min. Take-off SUNSCAN 339 Nærme cruise høyde. Approch. Endelig en Approch uten lagg! Final Short Final Parkert på Molde, Årø Flyplass. Takk for dere så på. Kommenter gjerne.

28. Started by Øystein Hansen,

Slenger ut noen screenshots fra dagens MP-tur i Tongass Fjords -> "Fred Solli's Mystery Tour 2010"