Gå til innhold

Screenshots - Video - Stream

Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.

1. Started by Fred Solli,

Her er et par bilder fra turen fra Bremen til Oslo. Jan Arild, Øystein, Pasi, Øyvind og undertegnede fløy turen. Tett som haggel Øystein langt under meg på innflygning ENGM Øystein parkerte fint selv om han sitter på Andrews ENGM Alle samlet på ENGM etter turen Takk for laget.

2. Started by Lars-Petter Meyer Bedin,

Bare ett kjapt bilde jeg tok fra Vatsim i morges. Jeg fløy ICE450 realtime til London fra Kef. Ganske så fint lys om morran.TF-FIR"Askja" + lite bonus. Nok ett morgen bilde fra JFK flyplassen.TF-FIN"Eldborg" Rett før vår felles tur til Oslo,sist søndag.

3. Started by Pål Kasnes,

God kveld. I kveld hadde vi en Mp-tur igjen. Denne gangen fra Trondheim til Ålesund, videre til Bergen og derfra til Oslo. Lavt skydekke på vei til Vigra. Jan-Arild skimtes som en ledestjerne i front. Her fra innflygningen ti Vigra. 4 store fly som kjemper om beste plass ved kafèen. Etablert på ILS, så det er bare å vente. Take-off Vigra og på vei til Bergen På vei. Innflyging til Flesland. Jan-Arild kom med et hyl inn fra høyre. Det ble til at jeg snudde rundt. Rett før touch-down på 01R Gardermeoen Gruppebilde før serveren ble stengt. Robert, Jan-Arild, Ernst, Pasi og meg selv. Tormod var ikke til…

4. Started by Ernst K.Furuhatt,

ORBX Lancair IV P heter skjønnheten, og får du lov til å komme nært nok, er du sikret en opplevelse du sent vil glemme. Håper ikke Fred blir syk av sjalusi, da jeg vet han har et godt øye til det samme skroget, og jeg har en mistanke om at kjører på for full maskin :whistle: - . Dette er første modellen fra ORBX-gjengen, og sannelig har de lagt lista høyt. Her er det meste simulert, og Lanc`ern beveger seg grasiøst og realistisk. Bygget i carbonfiber og med motor på 350 Hk går det fort unna, og den cruiser lett på 200-250 knots i samme luftrom som passasjerflyene ! Denne er ikke førstevalget til bushflyvning, men liker du raske forflytninger, i kombinasjon med hø…

• 13 svar
    • 3,1k visninger
  5. Started by Jens-Ole Kjølberg,

Realair Spitfire IX/XIV pakka troner fortsatt på toppen av Spitfire fly til FSX etter min mening. A2A har en fin Mk1, men for meg er det MK IX som er selve ”Spitfiren” med perfekte dimensjoner takket være den litt lengre RR Merlin 60 motoren. Og selv om realair modellene nå er noen år gamle, klarer de seg fortsatt svært bra mot dagens nivå innen payware. Jeg har tidligere laget en pakke med Norske etterkrigspainter for Spitfire fly fra både 331 og 332 skv, men det har ikke blitt noen skikkelig paint i fargene de fløy under krigen før nå. Jeg har lenge gjort research for Rolf Arne Berg sin svært kjente Spitfire LF MK. IXe PV181 med Norske flaggstriper. Først lit…

6. Started by Ernst K.Furuhatt,

SibWings tilbyr amfibium-flottører til Bird Dog`en. Bare å laste ned gratis for de som har resten av Birddog-modellene . En flott og realistisk modell er blitt enda bedre !

7. Started by Jan Arild Gjemble,

Endelig var dagen her med rykende ferskt scenery for Gardermoen. Hjem fra jobb og så la Visa'en gå varm og så innstallere. Premiereturen skulle gå realtime fra Værnes til Gardermoen, bare for å oppleve hvordan 2 stk. scenerier fra samme produsent ville føles. Som sagt så forlater vi Værnes, været var vel ikke det aller beste. Her passeres Selbusjøen på vei sørover Short final ENGM der det bader i et nydelig lys Trygt nede og nå var det å taxe til stand Flott scenery Jo Erlend har laget Parked and shut down. Stappfullt av detaljer, og nå blir det vel å ta Bob fatt og utforske alle detaljene rundt omkring på Gardermoen

8. Started by Øystein Hansen,

Legger ut noen bilder fra dagens Multiplayer tur (Gardermoen-Kastrup-Arlanda-Vantaa) Brasilianer på (bær)tur i skandinavia Andreas setter 747'n ned på andre forsøk. Det var mye vind og drittvær på Kastrup. Parkert ved gate på Arlanda. Mens MCDU programmeres sørger bakkemannskaper for cleaning og påfylling av fuel, passasjerer og cargo. Pushback Flotte HDT liveries de lager hos McPhat Studios! Parkert i Finland

9. Started by Jan Arild Gjemble,

Ja, dette var altså resultatet jeg så og meldte fra om til tårnet. Fred sto der med motorbrann og gnistsprut fra tail. Like etterpå ankom ble det slått full alarm og alt med sirener ankomt. Fred i en B748 (men egentlig i en B707). Øystein bortgjemt i en liten Extra for meg.

10. Started by Jan Arild Gjemble,

Ettersom jeg ikke har sett noen poster på disse tre nye sceneries, så legger jeg ut en liten serie bilder jeg tok på turen min igår for å sjekke ut disse nye plassene fra Aerosoft. Forlater Munich tidlig på morgenen med kurs for Paris Orly Ganske så detaljert dette sceneryet Lift off og på vei ut i henhold til STAR'en Nede på Orly og parkert ved gate, flott dette sceneryet også Klar for turen fra Paris og ned til Larnaca på Kypros Airborne med utsikt over Paris Orly Passerer over Larnaca og gjør en circle to land Short final og øyeblikkelig nede Runway vacated, heading to gate Parkert og slipper løs …

11. Started by Morten Nelson,

Deler et par bilder fra Oleg Maddox som ble lagt ut i går. Kommer nye oppdateringsbilder hver fredag på det offisielle 1C-forumet for de som måtte bli mer interessert i utviklingen av Storm of war. Flyene trenger vel ingen introduksjon håper jeg! Flysimmenes Gran Turismo 5 begynner å se bra ut. Håper det ikke blir alt for lenge til resten av oss får tatt oss en tur over kanalen.

12. Started by Fredrik Edvardsen,

Tenkte vi kunne lage en liten samletråd med bilder fra Warthog betaen, hvem vet, kanskje vi tilogmed klarer å overbevise noen av luftbussjåførene -Nytt i Warthog er Nevada sceneryet, endelig får vi fly andre steder enn i Kaukasus -Nellis AFB, Home of the Thunderbirds, Red Flag and many more. -Nellis og området rundt. -Groom Lake med sloped runway, mye som gjenstår før denne plassen er ferdig dog. -Med HDR er lyseffektene virkelig lekre.

13. Started by Ernst K.Furuhatt,

Ny søndag og nye forventninger i søndagsklubben. Men som i den virkelige verden, kan det være problematisk også i den virtuelle. Noe usikkerhet rundt serveren gjorde det vanskelig å planlegge på forhånd, så det ble nokså tilfeldig oppmøte når klokka var der. Heldigvis kom Jan Arild til unnsetning med sin server, og det begynte å dukke opp piloter fra både inn og utland. Første forsøk på samling var inspirert av Jens-Ole sine norske farger på Spitfire, så etter å ha famlet i mørke noen steder, dukket Paul Andrè og Ernie opp på West Malling. Men få hadde dette sceneryet, så det ble ny forflytning tilbake til gamlelandet og Kjeller. På Kjeller kom det m…

14. Started by Ernst K.Furuhatt,

I pur glede over å få fly med norske farger, gikk det helt over styr for den norske piloten på en engelsk flybase . Ikke før hadde Jens-Ole lastet opp de nye paintene til den berømte RealAir Spifire, så kunne det høres hyl og skrik over hele flybasen. Helt ureglementert tok piloten av kloss i "beredskapen", og fortsatte i en lav venstresving bak første hangaren. Deretter fortsatte han å fly i sikksakk mellom mannskapsboligene før han rundet flytårnet. Og før man rakk å reagere, kom han tilbake med full throttle mot skrekkslagne piloter i den norske skvadronen. Igjen forsvant han bak hangarene, og nå kom han settende rett mot beredskapsflyen…

15. Started by Tommy Bernes,

Heisann! Fikk ikke mulighet til å vert med på kveldens MP tur grunnet mitt mobile bredbånd som ikke vil gå fort nok. Men da MP planen var å ta en tur innom Ringebu, så startet eg likegodt opp der og planlagte i utgangspunktet å fly mot bergen i solnedgangen. Men det var dårlig timing og eg var ikke kommet lenger enn Fagernes før det begynte å bli for mørkt, så eg ditchet hele solnedgangen to tok en venstresving mot Fagernes i stedet Fikk dog et veldig fint bilde som eg vil dele med dere! Kommenter gjerne! Ha en fortsatt god kveld! Mvh Tommy!

16. Started by Gunnar van der Meeren,

Om noen er kjent med en TV serie fra 50-tallet, som hette «Sky King», så vil man vel også dra kjensel på «Out of the clear blue of the western sky...». Kort og godt, så var hovedrolleinnhaveren i denne serien en Cessna 310B (bestefaren til 310R) :grin: Flymaskinen hadde det klingende navnet «Songbird». Det finnes dessverre ikke tilgjengelige fargebilder lengre av originalen, men med god hjelp fra venner i statene, så har jeg prøvd å rekonstruere «Songbird» på en 310R.

17. Tenkte jeg skulle dele noen bilder fra helgens flight fra de nederlandske antiller, Princess Juliana Airport, med det flotte scenery'et St. Maarten fra Flytampa. Turen ble gjort med PMDG's fantastiske MD-11 med KLM-textures og destinasjonen for dagen var satt til Schiphol Airport Amsterdam. Neste gang får jeg prøve meg på returflighten, og approach på Princess Juliana Airport, runway 09 over Moha beach....

18. Started by Fred Solli,

Tok av fra Kjeller idag fordi jeg hadde fått nyss om at de hadde fått en ny flymaskin oppe på Frya og den måtte testes ut. Fikk booka en tur med Lancair opp til Frya. En virkelig flott maskin som cruiser fort og flyr utrolig fint. Vel oppe sto denne her klar - en America Aerolites Falcon Ultralight Litt fra cockpit Flott maskin som kommer fra Aerosoft snart Hurtig lowpass Morsom hastighetsmåler Turen ble litt kort da det oppsto noe feil - maskina er fortsatt i beta-utgave Touchdown Parkert og testrapport sendt til Aerosoft Takk for et flott lite scenery, Jo Erlend.

19. Started by Mads Hjemmen,

God aften! Sandro, Sondre og jeg var i kveld ute å fløy F-16 på FS.no serveren på multiplayer. Det var en morsom tur som gikk fra Ørland til Oslo til Stavanger før vi møtte på en "340" som vi tenkte å ha det litt gøy med :grin: Det hele endte i en dogfight mellom oss tre og han! Må si han var god til å manøvrere, det skal han ha! Her er i hvert fall et bilde jeg greide å knipse fra cockpit! Enjoy! Kommentarer settes pris på, dog dette bildet EGENTLIG er mest for å illustrere hvordan vi "jaget" denne mystiske flygeren :cool: En slik tur må gjentas gutter, og da gjerne med ekstra flygere!

20. Started by andreas nærbø,

Hei Her er 3 bilder jeg fikk fra flighten min Det er fra Icelandairs 757 cockpit. Andreas

• 7 svar
    • 1,4k visninger
  21. They started from ENML - Molde Årø and 425 got SONER, 423 got BGU! They started their descend inbound ENGM - Oslo Gardermoen Now the work starts to give speed and vector for the parallell approach, also one scary(left/right? follow instructions?) VFR pilot on locals! Both cleared ils. NAX425 has the lead! You may now see why the vfr was scary, he was suddenly east of field insted of his cleared t/g rwy 01L Nice to see they both arrived safe and parallell

22. Started by Jan Arild Gjemble,

Jada.. så var det onsdagskveld igjen og Multiplayer-flight med heavy. Arenaen for å leke oss på idag var Norge og en tur fra Værnes til Bergen med innlagt stopp i Ålesund. I dag var det Ernie, Robert, Pål, Tormod og etterhvert Pasi og undertegnede som skulle fly en tur sammen. Tormod fikk desverre noen problemer og takket for seg. Været var helt utrolig og det var noen fantastiske skyformasjoner som dere senere får se. Serveren var satt opp med real weather og tiden var satt til morgen. Her etter push back på Værnes Desverre ble det frys i simmen så fort jeg taxet ut på rullebanen på Værnes, så vi bestemte kjapt å forflytte oss til Ørland for å se om…

23. Started by Henrik Bergman,

Heisann.. snakker om vinnerflaks! vant enda en konkurranse på aerosoft.com dette er vinnerbildet!

24. Started by Paulo Fernandes,

Siden jeg ikke flyr FS noe særlig for tiden pga mye mye vakt her i Garden, så blir det ikke mange bilder fra FS heller. Men hvorfor ikke poste noen gamle? Her er altså noen av de eldste bildene jeg har tatt. Nå er det bare 57 dager til dim. Etter jul blir det nok noen bedre bildeserier fra meg her inne

25. Started by Paul-André Tilrem,

I dag hadde vi en helt vidunderlig tur i den sørlige delen av Alaska og litt i Canada. Turen gikk fra Kake om Petersburg, over fjellet og ned til Telegraph Creek. Mellomlanding på Bob Quinn Lake før turen ble avsluttet på Wrangell. Det var litt varmere i været enn forrige tur, så diverse fly som ble igjen på diverse isbreer rundt om kring ble det ikke noe av i dag :grin: Står samlet på Kake. Dessverre var det noen som ikke hadde Tongass inne, og det ble noe scenery krøll som vanlig. Retning Petersburg. Været var ikke det beste, men ga en god stemning i det store og hele Landing som perler på en snor Noen av gjengen samlet på Petersburg Ov…

26. Started by Simon Ingebrigtsen,

Heisann! Første gang jeg prøver på å legge ut screenshots her, men pytt pytt, det er lov å prøve. Her er en flytur ENDU - ENBO med PMDG sin B747-400 Og her er en flytur ENGM - ESSA med PMDG sin B737-600 - Simon Ingebrigtsen.

27. Started by Jo Erlend Sund,

Ble litt mørk etter at youtube-komprimeringen.. Men pytt pytt, snurr film! PS: se i HD [video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=h71yXT7VQ3Y

28. Started by Truls Petter Elven,

En liten titt av Iflys Boeing 737-700 Braathens LN-TUD farger Fortsatt mye som må gjøres igjen, blir vel klar i løpet av 14 dager eller noe..

29. Started by Ernst K.Furuhatt,

Milviz har forbedret sin modell av Cessna 310R og Gunnar van der Meeren har gitt ut en pakke med militære painter. Modellen er blitt enda bedre, og i militære farger oser det mye warbird av dette 50talls-designet. Det har vært merkelig stille rundt denne modellen, noe det ikke skulle være grunn til. Full av sjarm, både utvendig og innvendig, og morsom å fly, enten du skal langt avgårde eller bare en snartur. Gunnar sin pakke inneholder enda flere varianter, dette var bare 3 av dem som møttes i Tromsø forleden.