Screenshots - Video - Stream
Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.
6 826 emner i kategorien
-
Hei og her ligger jeg i en god sniper stilling og sikter ned mot basen og mange kill spillet er gratis spillet heter warrock ikke akuratt beste våpen menmen [/img]
-
- 5 svar
- 1k visninger
-
-
Hei. Kan starte med at jeg er ELENDIG i å lage gode bilder :cry: Men bortsett fra det, så prøvde jeg meg bare litt på Photoshop og tok noen bilder underveis fra Stockholm til Keflavik På den nesten 3 timer lange turen, tok jeg meg tiden til å male flyet :grin: Over Fagernes møtte jeg på Snorre som skulle til BGSF. Godt med skyer over Island. Velkomin til Keflavíkur. Captain Simeon og áhöfn hans óska ykkur góða nótt.
-
- 2 svar
- 703 visninger
-
-
Hei! Som dere ser er dette min første post her på flightsim, men det problemet eg har er at om natten ser det ut som det er små fargerike ruter på bakken (skjer om dagen og, men ser det ikke så mye som om kveld/natten). F.eks på Flesland var det helt grønt rundt rullebanen. Noen som har en slags løsning på dette eller som har hatt dette problemet??? alltid takknemlig for svar Her er et bilde fra Friday harbor Som dere forhåpentligvis ser er dette feil
-
- 14 svar
- 2,9k visninger
-
-
-
Det begynner å bli mange Spitfire painter nå, håper dere orker et par til... Neste Norske Spitfire ut er PT882 ”FN-K” fra 331 skv slik den så ut tidlig i 1946. Britisk roundel, skrog bånd og serie nr er tydelig overmalt med farger som ikke matcher. I forhold til AH-S fra samme periode er Norsk vingeroundel i samme størrelse som RAF roundel, men skrog roundel er mindre (motsatt fra AH-S). Dette er godt synlig på bilder fra vinteren 45-46. Norsk flagg er malt på under cockpit. Her kommer en serie med screenshots av FN-K med AH-S som wingman fra tidlig ”1946”. Godt synlig er selvfølgelig også at NH550 har ”klippa” vinger og at Norsk roundel og serie nr derfor er malt for…
-
- 3 svar
- 1,3k visninger
-
-
På tur med KLM fra EHAM til ENGM, og fikk et heldig knips.
-
- 1 svar
- 1,1k visninger
-
-
Hei igjen! Ble litt hekta på å legge ut bilder her på flightsim.no så tenkte eg skulle vise dere et program som heter ENB series... Dette programmet bruker F.eks youtube-brukeren Ronaldcgriffin som eg tror dere har hørt om... Det gjør at FSX blir mye mer realistisk (du kan ordne alle mulige innstillinger i CFG filen til programmet Her er 2 bilder før ENB er aktivert (blir aktivert når man trykker Shift+ F12 ingame): Og nå kommer 2 der ENB er aktivert Anbefaler dere å laste det ned.. her en link: ENB series Bare unzip filen og legg begge filene i FSX folderen Håper dokkar synes det var en forskjell
-
- 15 svar
- 3k visninger
-
-
Hei ja. Måtte ta en liten prøvetur i PFJ sceneryet og legger her ut noen små smakebiter fra dette nydelige terrenget. For å se mye på kort tid, valgte jeg Mustangen (som vanlig) Detaljert og glimrende som alltid med disse produktene. Masse spennende sidedaler og høydedrag som blir spennede og utforske. (Søndag??) Virker som det skjuler seg masse gjemte striper i dette sceneryet. Under meg på dette bildet hadde jeg to stk tower wieve. Muligens ei lita gras stripe og en for fly med små båter og lande på?? Her fant jeg en liten leif midt på stripa på Prince Rupert. Heldigvis var det ikke noen crash detection på den så jeg kunne…
-
- 3 svar
- 833 visninger
-
-
Del.1 Ja, hva skal man si, kjedelig er det aldri på disse turene, og denne gangen utviklet det seg til å bli en av de minneverdige også...selv om alle er det..så da sier det bare litt om turen igår :cool: Bildene er redusert i størrelse, er det noe feil med komprimering og slikt, så får dere bare bruke deres egen antialiasing og ta ett steg eller to tilbake fra skjermen så ser det nok bedre ut Etter T.O fra Wien Så bærer det gjennom skylagene på jakt etter nye høyder Så bryter vi igjennom Og oppe på cruise, Saltzburg blir første stopp Så bar det ned i go'været igjen Det ble nokså hektisk på innflyvningen med varie…
-
- 9 svar
- 1,4k visninger
-
-
Etter mangen måneder med testing å tuning har jeg endelig fått fsx til å gå på skinner. Addon som har blitt brukt under testen: MegaAirport London Heatrow Vfr London Ultimate Traffic 2 REX2 Captain Sim 767 Level D 767 Default 737 Har FPS låst på 26 og den rikker seg ikke samme hva jeg kjører av addon. Her følher noen bilder: Har blitt lite flyving i det siste pga maskin oppgradering å tuning ikke minst, men begynner å bli fornøyd nå. Takk for titten
-
- 0 svar
- 513 visninger
-
-
Hei alle sammen! Før eg skulle lande i Bremen på Vatsim (beste flighten til no) begynte eg å tenke på om eg skulle ta noen bilder og poste de her på Flightsim Håper dokkar liker de Gjerne kommenter på hvilket du likte best og ka eg kan gjøre bedre Her er resultatet (minner om at alle bildene er helt uredigerte ): Startet på descend til FL100 På 5000FT tror eg Cleared to land RWY 27, SAS188 De fire siste bildene er rett før landing i Bremen (RWY27) Centerline vil eg si Parkert i Bremen :cool: Når eg først er i gang slenger eg ved et bilde eg tok på innflyging til Værnes (fikk ikke fullført flighten grunnet skolen…
-
- 8 svar
- 1,2k visninger
-
-
Heisann! Et kjapt bilde fra dagens spontantur fra Sitka til Ketschican. Akkurat kommet meg over skyene fra Sitka og ble egentlig møtt av et flott syn! Hvertfall for en som er vant til å fly under skyene :grin: Mvh Tommy
-
- 1 svar
- 663 visninger
-
-
(...og ja, på de sidste to billeder var pludselig cargo-pod'en blevet monteret...)
-
- 10 svar
- 2,3k visninger
-
-
Hi Here is a little insight how vNATO organizes aid under disaster.We work also together with other VA 's during such operations This time it was JAKARTA, Indonesia — a tsunami and volcanic eruptions that struck in separate parts of the vast archipelago. 272 reports dead at this moment. 400 is missing. Above 4000 homes seems taken away by the wave washing someplace about 1000m up on the land. ///MESSAGE START/// VNATO RESTRICTED MSG TS9956V DTS 20101027/1800Z FM SHAPE ALLIED COMMAND OPERATIONS, MONS (BE) TO COMPONENT COMMAND AIR RAMSTEIN (GE), COMPONENT COMMAND AIR IZMIR (TU) SBJ INDONESIA RELIFE SUPPORT /1/ INDONESIA, SUMATRA HIT BY TS…
-
- 1 svar
- 956 visninger
-
-
Regner med og håper virkelig at MS legger til slike effekter i MS Flight (eller X-Plane for den del) som vi får i "Rise of fligh v 1.016", som de her viser en demonstrasjon av. Skyer som skygger bakken mens de driver. [video:youtube] Synd den ikke finnes i FSX. Dette er en effekt som gir MYYYE bedre dybde i flysimulatorer. Effekten synes jeg personlig er mye bedre enn bloom og mye annet. Her er link til andre effekter som kommer med v 1.016 patchen til ROF. Har Rise of flight selv, og denne updaten gleder jeg meg spesielt til. :grin:
-
- 2 svar
- 947 visninger
-
-
NAX1336 SVG-LGW LNNOM KARLI UP603 BUSOM UP144 GOLUM UN866 BUKUT UP7 F360
-
- 1 svar
- 631 visninger
-
-
I'm in love! Lancair IV-P heter den! ORBX har laga et fantastisk lite GA fly! Punktum!
-
- 6 svar
- 1k visninger
-
-
MP-abstinenser har ridd enkelte som en mare i det siste, og Pasi har brukt store deler av dagen til desperate forsøk på å få opp en server. Det gikk ikke så bra, men så kom Jarle Pedersen inn fra venstre, og vips så hadde vi et luftrom tilgjengelig. Andøya AB ble valgt som samlingssted, og i tråd med norske interesser ble vi beordret til å fly F-16 og F-35. Piloter for dagens innsats var Øyvind, Pasi og undertegnede. Dessverre for Pasi ble han blendet under en low pass etter take off, og han avsluttet dagens MP-kariere i torvmyrene på Andøya. Øyvind og æ kom oss et stykke videre, og hadde det riktig så artig både over og under skybas. Men så linet vi opp for e…
-
- 1 svar
- 639 visninger
-
-
Har et lite antall prosjekter på gang for denne Milviz Cessna 310R modellen. Skal forsøke å få til en blankere finish på Blackbird'en.... :grin:
-
- 1 svar
- 726 visninger
-
-
Søndag kveld var det igjen duket for "low-and-slow", denne gang med Jan Arild som kjentmann og inspirerende guide. For å forhindre at det blir laget flere poster med screenshots fra denne turen, reserveres denne posten til slikt. Så sett igang og lim inn bilder fra denne rekordkvelden. Det må vel ha vært bortimot rekord når det gjelder deltagere. Pål
-
- 18 svar
- 3,2k visninger
-
-
Hei, Detter er mine første bilde her.. Legger ut noen bilder fra litt forskjellige tider. Jeg vet, har ikke verdens beste fs Her leker jeg meg med Twin Otter på Lukla. Her tester jeg ut Ifly 737NG Bilde fra passasjersetet :grin: Det var det Erik
-
- 10 svar
- 1,8k visninger
-
-
Skulle fly Gardermoen Gatwick idag, men jeg tror jeg endte opp på lunto eller noe Feil icao
-
- 14 svar
- 2,9k visninger
-
-
Noen bilder jeg har tatt med da jeg fløy 737-300 LN-KKB på FSX. Se i full størrelse :cool: Du kan slenge igjen en kommentar. Men ikke sleng så hardt. Da ødelegger du kanskje bildene.
-
- 1 svar
- 1k visninger
-
-
I påvente av kveldens MP-flight i Tongassfjords, hvor jeg tenkte å fly med Birddog i amfibie-utgave, tok jeg meg en skitur i det fine vinterværet..... Artig liten krabat, som egner seg utmerket til busflyvning "light". Omtrent som Super Cub, takler det meste, hvis man har god tid og ikke skal så langt. Men du verden for en utsikt.........
-
- 6 svar
- 1,3k visninger
-
-
-
- 4 svar
- 1,2k visninger
-
-
JA med ny hardware satt jeg igang med installasjon av FSX og FS9. Fs9 fungerer som en drøm med stabilt 50 fps, FSX derimot en ca 15-20 med Wilco på Værnes X Deler noen bilder med dere fra ctp her, har hatt en riktig fin kveld med MYE atc, spesielt på Gardermoen. Her er noen bilder fra final på SVG
-
- 6 svar
- 1,3k visninger
-
-
Fra avgang EKCH Og en fra på vei ned til EHAM
-
- 4 svar
- 1,2k visninger
-
-
Kjøpte i dag pakken til Jo Erlend som et resultat av den sim fan jeg er. Foreløpig test viser at jeg er fornøyd, frames varierer mellom 40 og 22 alt etter hvor synsvinkelen plasseres, terminalbygget ser ut til å ta meste parten av frames, ca 10-15 frames i dropp bare på det området der, her tror jeg polygons har mye av skylden Har dog ikke forøkt å fjerne animasjon trafikk, men slik jeg ser det tar denne ikke noe frames av betydning. Til og med med default fly ser jeg denne droppen, men det positive er at den ser ut til å være uavhenging av flytype, dvs payware og freeware (hint til service pack) Med AA x8 Til slutt vil jeg p…
-
- 7 svar
- 1,6k visninger
-
-
Ett bilde fra Stave Lake, i PNW terreng. Flystripa i enden av sjøen er forlatt og ujevn, med andre ord artig å lande på. Ikkenoe grensesprengende bilde, men jeg fikk så godfølelsen på tur inn at jeg måtte trykke på v-tasten.
-
- 4 svar
- 1,6k visninger
-
-
Noen bilder fra dagens tur. Hyggelig å se at det er nye som prøver seg på MP'en. Her et bilde fra FSCommander med lang rekke fly inn mot Graz Parkert på Graz Utflygning fra Graz mot Innsbruck Flott scenery Austria Pro Turning Rattenberg Ned mot Innsbruck Pasi med en nydelig landing på Innsbruck Parkert på Innsbruck Takk for flott tur.
-
- 6 svar
- 1,1k visninger
-