Gå til innhold

Screenshots - Video - Stream

Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.

1. Started by Fred Solli,

Fant denne doningen på Bella Coola idag

2. Started by Steinar Grindstein,

En vakker høsdag i 2009 hadde en bøfjæring sin siste arbeidsdag som SAS kaptein. Denne dagen fikk han gjørde noe som ikke manga andre avtroppende piloter har gjørt før. Se filmen og lese historien her. Jeg fikk i allefall en stor klump i halsen av og se denne filmen ifra mine hjemtrakter i Vesterålen. http://www.vol.no/nyheter/article405187.ece

3. Started by andreas nærbø,

Hei Har endre litt på en Thomas Cook paint jeg fant på nettet. Er nok litt igjenn som må gjøres ja. Har tenkt at viss noen vil ha painten så kan den nok sendes. Syns den har litt mye gjennskinn enda jeg. Alphaen står på helt hvit. Det var det Andreas

4. Started by Ernst K.Furuhatt,

Riktignok på italiensk, men lyden er ikke til å ta feil av! Endelig er det noen som har tatt mål av seg til å lage en realistisk modell av Starfighter`n til FSX. Både Alphasim, Captain Sim og Cloud9 har gjort sine forsøk, men alle var portovers fra FS9, og manglet mye på å gi et rettferdig bilde av denne klassikeren. Nå er det en gjeng italienere som kaller seg The Sim Skunkworks , med en erfaren F-104-pilot i spissen, som har holdt på ei stund med en meget interessant modell av herligheten. Det er på mange måter en "beta-versjon", men den er kommet så langt i utviklingen, at de har gjort den tilgjengelig for en symbolsk sum av 8 Euro. Dette er et fly som krever r…

5. Started by Jan Arild Gjemble,

Da er vi igang, hatt en pause på Launceston nå og fortsetter videre. Følg tråden for mere bilder!

6. Started by Tom Knudsen,

Synes bildet var så lekkert at jeg bare måtte poste det, håper det faller i smak (rød tekst for fps info dog mot vannet)

• 48 svar
    • 11,3k visninger
  7. Started by Mathias Kjærstad,

8. En (stor) samling screenshots fra TOC til parking etter kveldens tur JFK-ORD med E190 som Jetblue 907. Cockpit overview: Cruise på FL320: Trafikken tetter seg når vi nærmer oss ORD: Descending to FL120 Left turn for å intercepte localizer 04R: Final 04R: Touchdown: Taxer den lange veien til stand: Parkert ved stand: Takk for turen! Addons brukt: Wilco/Feelthere E-Jets E190. FsDreamTeam Chicago O'Hare. GE Pro REX2004 ActiveSkyEvo

9. One pic says it all!

10. Etter ønske fra Fred har jeg nå begynt en Kvikk Lunsj paint til våre søndagsutflukter. Den er foreløbig ganske basic så jeg trenger innspill på hva som kan legges til av markings her. Jeg valgte nå Mr Porter til denne painten pga at den er rimelig enkel å male i forhold til Beaveren, men frykt ikke dette skal også gjøres. Fikk noen gode tips her og lærer mye etter hvert. Tja? Hva tror dere om denne så langt? På god tur har man jo med god tursjokkis eller?

11. Started by Simon Ingebrigtsen,

Heisann! Tenkte bare jeg skulle dele et lite screenshot, her med en WIF Dash 8-100 mellom ENSK - ENBO.

12. Started by Simen Elvestad,

Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder fra turen jeg fløy idag. Fløy til Helsinki som ICE342 og tilbake som ICE343 Legger ut bilder fra turen til KEF. Tar gjerne imot ris og ros! Uansett, håper dere like bildene :grin: Akkurat ankommet og nå må det rengjøres å fylles opp i en fei! Started pushback Clr for taxi Klatrer ut av Vantaa Bare for å vise flexen som er :grin: Cruise FL360 ILS rwy 02 Parked og straks klar for ny avgang til OSL

13. Started by Jan Arild Gjemble,

Det ble faktisk en liten flight idag også sammen med gutta boys fra MP-serveren. Denne gangen litt hurtige jagere for å "utforske" Pacific Fjords. Her er vi på vei fra Sandspit til Terrace low and fast Kommer inn over land igjen fra Sandspit og leter opp fjorden vi skal følge inn til og opp dalen til Terrace På vei inn fjorden Morro med fart en gang i blant også Ernie oppe på siden. Desverre i en annen modell enn hva han fløy, men slik blir det når man ikke har samme fly Nærmer oss Terrace og begynner å gjøre klar for landing.

14. Started by Otto Gebhardt,

Har hatt problemer med FSX i lange tider nå. Så nå har jeg endelig tatt jobben å legge inn Windows og FSX på nytt. Favoritten min Level-D B767 over Oslo

15. Started by K J,

QualityWings 757 SP2. Bare et enkelt billede:

16. Started by Jan Arild Gjemble,

Joda, onsdagskveld var det og tradisjon tro en MP-session med heavys. Kveldens tur endte til slutt opp med en flight fra Venezia til Sardinia, straks i overkant av 400 nautiske mil. Ettersom vi befinner oss i Italia var det naturlig å plukke fram et italiensk selskap og valget falt på Air Italy denne gangen. Fra climb out i Venezia Utsikt over flyplass og selveste Venezia På Fl360 cruise Touch down i Sardinia Parked and shutting down. Takk for turen. Her måtte jeg hoppe av da jeg skulle "zappe" meg over til Alaska og ny flight low and slow som dere ser i en annen post.

17. Hver andre onsdag i måneden starter multiplayer-flightene hos Alaskan Winds litt tidligere på dagen slik at vi europeere får anledning til å delta. Det var lenge siden sist jeg var med på en MP-flight sammen med gutta i AW. Her er en serie bilder fra nattas flight, Juneau-Haines-Skageway-Atlin-Teslin. Forlater Juneau På vei til Haines Været var heller dårlig med lavt skydekke og var nødt til å holde meg under 2500 fot. Nå og da kunne jeg spotte andre fly rundt meg Etter en touch and go i Haines, satte vi kursen mot Skageway som kan skimtes i enden av fjorden Ingen bilder fra turen fra Skageway og opp til Atlin. Hadde mer enn nok med å fly.…

18. Started by A L,

Prøver meg på noen flere screenshots. Denne gangen fra FSX. Håper de faller i smak

• 11 svar
    • 2k visninger
  19. Started by André S. Klophus,

Må vel prøve å legge ut noen bilder "tatt" siste tiden....disse er ikke redigert eller tuklet med på noe måte bortsett fra konvertering fra bmp til jpg...

20. Mitt nye leketøy ble denne maskina. Var veldig fristet og måtte bare handle. Første intrykket var heller nedslående pga en smule snåle lyder som plutselig dukka opp og var så sterke at det overgikk normal motorlyd.. Denne lyden var der i både utvendig / tower og ikke minst inne i cockpit. Da var det en ting å gjøre og det var å gå til innkjøp av TSS sin lydpakke til denne maskina.. Trur du ikke fordundre meg samme lyden kom her også?? Har nå prøvd og feila i to dager for å bli kvitt denne elendigheta, og ENDELIG fikk jeg det til.. Nå er det bare og fly og nyte denne glimrende maskina med TSS sin herlige lydpakke.. Noen Snapshots fra Mjøsregionen og Sør Gudbrands…

21. Started by Stein-Ove Rud,

En liten test i nytt landskap (for meg i allefall) Ser for meg at det kan bli noen utflukter i dett landskapet utover vinteren. Stein-Ove

22. Started by Paul-André Tilrem,

Jepp folkens. FTX har kommet med Pacific Fjords til oss, og det er nye og fine områder å utforske. Istedet for at folk lager nye tråder hele tiden når det gjelder dette sceneryet, tenkte jeg at vi heller samlet alt i en egen tråd. (MP turene blir egne tråder selvfølgelig ) Da er det bare å poste folkens.

23. Started by Paul-André Tilrem,

A few teasers for what to come Stay tuned for more info.

24. Started by Øystein Hansen,

En gjeng er på tur fra Stansted til Dortmund i skrivende stund. Fred, Jan Arild, Øyvind, Kebab-gutten og meg. Her et bile fra FL320 av min farkost mens vi venter på å nå T/D. ------- Øystein

25. Started by Ernst K.Furuhatt,

Onsdagskveldene er i ferd med å komme på samme MP-nivå som søndagene, men da er det altså langturer med store busser som gjelder. Riktignok trakterer jeg en Boeing 707 sånn av og til, men den er mer å betrakte som warbird enn passasjerfly. Derfor måtte jeg bare innse mine tydelige begrensninger for å henge rundt med de store gutta, og bestilte brevkurs i cargoflight fra den annerkjente flyskolen hos Billy Bob. Etter å ha besvart 7 forskjellige brev, alle med tvilsomme kopier av teoribøker fra 1951, var det på tide med første leksjon i praktisk flyvning. Full av adrenalin fra søndagens MP-flight, valgte jeg igjen å fly fra Ketchican til Terrace i Pacific Fjords. …

26. Hadde det "styggtravelt" med å komme meg opp til Ketchikan for å rekke flighten søndag kveld. Måtte ha hurtigtransport.... Flere bilder fra dagens MP-flight kommer nok senere

27. Started by Benjamin Hennes,

Hei! No har eg endelig kjøpt meg et payware fly, og dette angrer eg ikke et sekund på Flyet er som topicen sier Piper 28 fra Carenado. Har tatt mange screenshots av flyet, men her kommer de 2 beste (synes eg): Dette bildet er tatt på Gardermoen (Default scenery) Og her er et for å vise alle de flotte detaljene i cockpit Anbefaler på det sterkeste å kjøpe dette flyet På de øverste bildet er innstillingene til Tommy Bernes brukt (ENB innstillingene ) Legg gjerne igjen en kommentar om ka du synes om de og ka eg kan gjøre bedre til neste gang PS! Dette er ikke ment som noe reklamering Benjamin

28. Jada, forsyningene må flyttes, store maskiner må til for å få med alt som trengs til søndagsgjengens utflykter. Då måtte det bli noe stort. Men hvor er jeg på vei?.... Her fra avgangen fra....? Passerer en kjent fjellkjede her...? Heading .......? Fjell, fjorder, elver og vann. Noe å boltre seg i som low and slow Passerer over .........? Jøss, her finnes både jernbane, vei, flyplass og båthavn..... hmm... Passerer over ............ Island Straks etablert på ILS Airport in sight Nydelig solnedgang på final Straks nede, rolige vindforhold.

29. Started by Mathias Kjærstad,

Pacific Fjords!

30. Started by Jan Arild Gjemble,

Det er mye gods som skal flyttes rundt og som det haster med, derfor ble det en arbeidsdag i som cargo-pilot i Europa idag. Øystein startet sin dag litt tidligere enn meg og hadde flydd ned gods fra Stockholm til Bremen. Jeg troppet opp i Bremen for å bli med på turens første etappe til Leipzig-Halle. Her fra innflyvning til Leipzig-Halle Etter en rask turnaround og med nye varer gikk turen til Luxemburg. Kjapt kom vi oss til Luxemburg og ingen hvile var det å få, nytt oppdrag ventet og det var å få en haug med reservedeler flydd opp til Hannover. Take off fra Luxemburg I Hannover mønstret også Ernie og Pasi på, og etter at både jeg og Øyst…

• 8 svar
    • 1,2k visninger