Screenshots - Video - Stream
Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.
6 826 emner i kategorien
-
Det ble noen etapper i kveld også. Jeg startet i Hamburg og fløy til Praha, videre til Budapest, og siste etappe til München. Legger ved et par bilder... På holding i Budapest, nr 3 i køen etter Jan Arild og Mathias Oppe på cruize begynte TCAS systemet å hyle. Så kom plutselig Fred opp på siden... :eek: ...og forbi! :cry: Det var overhode ikke mulig å henge på MD-11'n med en Airbus A321. Takk for turen! -------- Øystein
-
- 10 svar
- 2,3k visninger
-
-
Etter å ha mollkosa meg med B og C-utgaven av Warbirdsim Mustang i et par år, kommer de endelig med P-51D . Denne utvikleren er ikke av de mest snakkesalige, så dette kom som en hyggelig overraskelse . Modellen kommer i 7 varianter, som alle er detaljerte kopier av restaurerte fly i virkeligheten !!! Den flyr helt "etter boka" og lydkvaliteten kan ikke beskrives. Her noen bilder fra min første, forsiktige prøvetur. Her har A2A fått en verdig konkurrent, og det skal bli spennende å se hva DE klarer å tilføye av realisme, bortsett fra Accusim med behandling av motor. God Jul.
-
- 16 svar
- 3k visninger
-
-
Første screenshot her på forumet for meg. Er ikke spesialist på dette med screenshots, så skyt meg om bildet er helt forferdelig, hehe.... Klatrer ut fra Stokmarknes på tur til Bodø
-
- 12 svar
- 2,2k visninger
-
-
Lenge siden jeg har postet en egen tråd med bilder, så her kommer en. Men denne gangen er det Wings of Prey som står for tur! Hurricane over Dover Bf 109 over skylaget Cockpiten Spennende damage-effekt Yak-9T Arado-234 Stuka over Dover Me 163 B Bf 110 over brittiske skip. Her prøvde jeg meg også på en liten redigering. Takker for titten!
-
- 2 svar
- 914 visninger
-
-
Jeg har bestemt meg for ny ENVA. Dette på grunn av kystlinje prosjekter i området. Det samme gjelder ENBO, som blir tilpasset Terje Brun sitt 3D scenery. Begge flyplasser er oppdatert etter nyeste AIP. Kystlinjene kommer senere. ENVA har fått 7 AoN gmax modeller...men jeg kommer ellers ikke til å lage gmax modeller til de nye flyplassene. En "major" oppdatering av AoN afcads kommer i desember, men det er ikke sikkert ENVA og ENBO blir med ennå.
-
- 5 svar
- 1,8k visninger
-
-
Det har ikke blitt mye flyvning i det siste, pga lite fri i militæret. Men nå er det under 25 dager igjen til dim, så snart blir det mer FS Men noe fri har jeg hatt, og noe av tiden hjemme har da vært brukt til å fly mye i USA. Så her er litt bilder fra statene:
-
- 8 svar
- 1,4k visninger
-
-
Hei hei. Etter en god del timers kjøring stakk jeg innom Hangar 7 i Østerike for å se på Red Bull sin samling gamle fly. Her er noen av de bildene. Knipset fra Gran Turismo 5.
-
- 4 svar
- 952 visninger
-
-
Våre venner i ORBX er produktive om dagen. Kjøpte og innstallerte Cairns Intl. og da var jo en prøvetur ikke langt unna. Disse gutta er virkelig konger når det gjelder scenery design. Legger ved noen bilder her fra Leilas til Cairns Intl. og omegn. Alt disse gutta tar i kan anbefales på det sterkeste Takk for titten.
-
- 11 svar
- 2,1k visninger
-
-
Kun ett bilde fra meg fra denne turen denne gang. De andre sper nok på med flere bilder. Vi var mange fly i luften på denne turen og alt foregikk smertefritt. Nydelig tur. Her et stemningsbilde fra siste leg mellom Umeå og Kiruna
-
- 4 svar
- 1,1k visninger
-
-
Så er tiden kommet til den første norske Cessna 310R repainten. LN-MAJ er så gul at den knapt trenger landingslys.... :grin: img]http://www.gunnarvm.com/maj/m3.jpg[/img] img]http://www.gunnarvm.com/maj/m5.jpg[/img]
-
- 1 svar
- 722 visninger
-
-
Først noen bilder fra American Airlines og deres 757-200 på tur i det nordøstlige USA; Så over til de litt mindre, i disse FPS tider er telleren tatt med Ser ut som photobucket dreper endel av kvaliteten, mht at disse paintene bl.a. er i HD - hmm, anyways. All maxed out.
-
- 7 svar
- 1,3k visninger
-
-
Startet en liten flight med avgang 08.51 fra ENGM idag til Alicante. Landing beregnes til 11.42. ENGM SKI UT600 VES UN873 JUIST UP174 WOODY UN872 KOVIN UY317 RESMI UN857 DIRMO UZ365 GUERE UN860 VLC LEAL
-
- 11 svar
- 2,2k visninger
-
-
Ny søndag og ny tur. Rekordoppslutning på serveren med hele 17 stykker som ville være med. Uheldigvis opplevde vi store problemer med pålogging og at noen ble kastet ut titt og ofte og dermed ga opp. Dette er problem vi må forsøke å løse. Etterhvert gled det bedre og bedre og jeg var nok en av de "heldige" som ikke opplevde nevneverdige serverproblemer på turen. Dagens tur ble en kjempeopplevelse fra kystlandskap, inn vakre fjorder og opp på vidda og gjennom trange daler. Helt ubeskrivelig herlig tur var det, og bildene yter på ingen måte retteferdighet på opplevelsen! Turen i dag var satt opp av Ernie og startpunktet var Bella Bella. Her fra cruise over t…
-
- 9 svar
- 1,4k visninger
-
-
Etter en kort pause så er det tilbake til litt Spitfire historie og noen nye painter til Realair sin Spitfire IX. Alle er ferdig og vil bli lastet opp til SoH og flightsim.com i dag. Spitfire IXe, PV181 – RAB Først tilbake til Wing Commander Rolf Arne Berg sin personlige Spitfire IXe, PV181. Etter at RAF ga tommelen ned for å merke Spitfire flyene til 132 ving i Norske flaggstriper ble de Norske merkene på Bergs ”RAB” fjernet tidlig i 1945 og flyet fikk tilbake Britiske merker. Men fortsatt ble dette flyet en særegenhet når det gjelder merker. Det som var ment å bli standard for 2nd TAF flyene med C1 RAF roundeler i alle 6 posisjoner (samme merke med gul ring som ble…
-
- 6 svar
- 3,6k visninger
-
-
Etter snart 2 år i Alaska har jeg igjen returnert til moderlandet. Har signert kontrakt med SAS, men den første tiden vil være på søsterselskapets Dash8. Flyr nå som styrmann, men regner med å kunne søke om stilling som kaptein om ikke så alt for lenge. Rett over nyttår vil jeg kunne få anledning til å søke meg over på 737CL som styrmann. Her er noen få bilder fra noen av turene jeg har hatt de siste dagene.
-
- 11 svar
- 2,3k visninger
-
-
Når man tenker innenriks i Japan er dette ofte hva man ser for seg, men det er heldigvis mer enn bare super widebodies også. Så her er Air Nippon Network, en av All Nippon sine underselskap. De flyr Dash8-300 og 400. Dagens flight går fra Tokyo - Haneda til Oshima, en øy i Izu øygruppen ikke lange biten ut Toyko bay. Japanerene kan dette med å male opp fly, her en JAL 744D som lander før meg. Rett etter takeoff passerer vi Yokohama Etter en liten halvtime er vi framme ved Oshima, som forøvrig er en vulkanskøy, med Mihara vulkanen som er 764meter høy. Final Oshima. Til slutt et siste bilde fra returen tilbake til Haneda. Vi ligger li…
-
- 3 svar
- 890 visninger
-
-
Heisann, da var jeg og Anders Moen på tur med awacsene våre, inbound Rygge fra Geilenkirchen. REady for start: Takeoff: Climb: Cockpit: Anders ligger litt bak og ser på contrails: Blir litt oppdatert når vi lander på Rygge.
-
- 9 svar
- 1,6k visninger
-
-
In time til helga , Aircraft Factory Heinkel He-219 flyr igjen, denne gang som ekte FSX-modell. Mye har skjedd på de 4 årene siden jeg kjøpte denne sist, og det merkes på modellen!! Men jeg er tidlig i testfasen, og kommer med mer info seinere. Her fra noen timer i vintermørket . Herlig flyfeeling, herlig lydkvalitet, god helg !
-
- 7 svar
- 1,3k visninger
-
-
Først bilder fra en tur med turister til Spania. Tidlig flight fra Gardermoen. Så dagens MP-flighter. Først fra Værnes til Gardermoen. Møtte på et søsterfly på Værnes som skulle samme vei. Så et par cockpit-bilder fra neste etappe, Gardermoen-Arlanda
-
- 7 svar
- 1,2k visninger
-
-
Hei, legger ved to bilder fra min flight fra Flesland til Værnes Det var det, kommer kanskje et bilde til når jeg har landet på Værnes.
-
- 5 svar
- 1,1k visninger
-
-
I kjølvannet av det meget vellykkede gåsetrekket, ser det ut til at mange har fått sansen for møljeflyvning :grin: . Det går snart ikke en dag (kveld) uten at serveren gløder av entusiastiske piloter med mye galskap i blikket. Så også i går kveld, da jeg tilfeldig gløttet innom. Der stod Bjørn og Kjell på rullebanen på Ørlandet med hver sin nyinnkjøpte F-16, klare for å erobre luftrommet :grin: . Min F-16 var ikke langt unna, så snart var vi alle tre i siget. Bjørn prøvde å lese flight manual samtidig som han fløy, så han trakk seg litt unna, mens Kjell og jeg holdt tett sammen . Touch and go i tospann på Værnes. Etter hvert…
-
- 6 svar
- 1,3k visninger
-
-
Under descent til Chicago på Vatsim i dag skjedde det noe jeg aldri har opplevd før. Plutselig sluknet begge motorene! Jeg ble ganske satt ut, og prøvde å starte opp APU. Mens APU startet kontaktet jeg ATC og sa "Mayday, mayday, mayday. Southwest 1940 have lost power in both engines!". Motorene ville ikke starte, selv med APU på og alt klart for engine start. ATC fant en flyplass som het "St.Lewis" eller noe, og sa den lå 10 NM ifra meg. Jeg nådde aldri flyplassen, selv om jeg hadde trimmet flyet for å kunne nå maks glidedistanse. Jeg krasjlandet ca 8 NM sørvest for KMDW.
-
- 1 svar
- 827 visninger
-
-
-
I kveld skjedde det! Helt spontant bestemte vi oss for å forsøke litt "tjuvtrening" på formasjonsflyging med tanke på gåsetrekket førstkommende søndag. Fred, Bjørn, Pasi, Ernie, jeg og en liten stund Benjamin fant ut at vi ville teste for morro skyld. Det ble bestemt at vi skulle forsøke med Iris sin Texan II og da var det bare for meg og haste i nettbutikken og handle. Herlig maskin å leke med, og en treningsmaskin som jeg syns passet utmerket til formålet. Her er en liten serie bilder, ikke mange og ikke nødvendigvis kjempegode, men som illustrasjon til all den morroa vi hadde. Hadde nok egentlig mer enn nok med å fly og forsøke å holde formasjonen, men så u…
-
-
- 3 svar
- 966 visninger
-
-
Jeg hadde behov for å grave frem noen gamle travere fra hangaren. Det har vært mye Cessna 310 maling i det siste, så det var på tide å børste støvet av noen av flyene lengst inne i hangaren. Og det passet vel også bra å dra på tur i nyinnkjøpt scenery fra FTX.
-
- 1 svar
- 645 visninger
-
-
Liten prøvetur med OFKL sjokkis paint i kveld, i default scenery denne gangen. Her kommer noen snapshots. Disse bildene er fra Østerike på Øysteins server. Håper dere liker dem? Kan legge til at alle 5 med denne painten har personlige callsigns på vingene. Fred LN-FRI Jan A LN-JAG Øystein LN-OEH Bjørn LN-BAS Øyvind LN-OYV Flere er under produksjon..
-
- 10 svar
- 2k visninger
-
-
Jada, bitt av basillen med gåsetrekket måtte vi jo hive oss på et nytt forsøk. Dog ikke så mange og kveldens verktøy ble Tiger Moth. Det var Fred som var leder og vi forsøkte så godt vi kunne og følge han, Pasi, Øyvind, Robert, Øystein og jeg. Her er noen få bilder fra formasjonen mellom Darrington og Concrete.
-
- 4 svar
- 1,1k visninger
-
-
Vi har sett bildene, her kommer noen filmsnutter. Pasi tok opp hele turen med FSRecorderX. Jeg spilte av recordern i FSX, og fløy turen på nytt (?!), filmet denne turen med Fraps osv osv. En omstendelig prossess, men den gir uante muligheter for film og bilder ( takk for idèen Pasi ). Dessverre så blir mye av kvaliteten borte i Fraps, og etter at Photobuckets har komprimert det til det værre, er det ikke så mye igjen av turen slik VI opplevde den. Poster likevel link til FILMEN
-
- 14 svar
- 2,6k visninger
-
-
Jeg holder på med et cockpitprosjekt til iFly 737NG for tiden, som vil gjøre cockpiten til en litt annen opplevelse enn den er nå. Jeg hadde egentlig tenkt å gjøre dette som et payware prosjekt, siden det er så tidskrevende, men fikk ikke lov å selge produktet mitt hvis jeg brukte iFlys deler som utgangspunkt. Om jeg ikke hadde brukt iFlys deler som utgangspunkt hadde det nok tatt mange måneder. Derfor blir det altså freeware. Jeg kommer til å lage to versjoner: En brukt og slitt cockpit, og en helt ny. Her er bilde fra startfasen på den brukte og slitte cockpiten:
-
- 7 svar
- 1,2k visninger
-