Screenshots - Video - Stream
Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.
6 826 emner i kategorien
-
Da har jeg sendt over til Steve det første norske liveryet (LN-MAJ) og N2001W (Scheherazade). Disse vil nok ganske snart bli tilgjengelig via en link på MilViz forumet Takker også til Andrew for glimrende fix for Cloud9 ENBR. Det er bare gøy å fly her nå....
-
- 17 svar
- 3,2k visninger
-
-
Tok en tur ut i IcelandX i dag og fulgte første leg av deres mission.Ett scenery som er framesvennlig og stort sett bra men der er selvsagt ikke vegetasjon på Island i samme grad som i PWN land så derfor blir det heller ikke like spetakulært.Sceneryet virker bra utført men fant ett par snæggs på turen som att en del småvattn/tjønner er allt for kantete og ikke blir helt naturlig.Kystlinjer derimot ser vel gjennomført ut men kom over en liten holme eller hva det skal være som var som en firkant med loddrette vegger og dro ned heletsintrykket noe.Håper der kommer noen rettelser på dette senere.Turen foregikk fra 6000 fots høyde og cruisespeed lå på 160 knots. Taxing u…
-
- 6 svar
- 1,6k visninger
-
-
For snart 50 år siden krasjet en Vickers Viking i Holtaheia øst for Stavanger med 35 engelske skoleelever ombord. En tragisk flyulykke der alle omkom. Flyet kom ut av kurs, været var dårlig. Bildene viser turen i godvær fra Sola.
-
- 0 svar
- 1,3k visninger
-
-
-
-
- 6 svar
- 1,2k visninger
-
-
Første gang jeg legger inn bilder, håper dere liker dem. Mats
-
- 9 svar
- 1,9k visninger
-
-
Slenger inn noen bilder fra dagens søndagstur på MP-servern, fra Eprata Muni til Sandpoint, via en røys med flyplasser i Northern Rocky Montains. Regner med at andre også slenger inn noen biler, så jeg nøyer meg med noen få! Det startet bra, med godvær og flott sikt. Så kom tåka og snøværet og tok oss. Da ble det skikkelig low & slow. Godt å se at også de mest erfarne kan være litt for hard på pedalene... :whistle: :grin: Takk for turen! --------- Øystein
-
- 6 svar
- 1,2k visninger
-
-
I kveld er det storsamling i Finland for alle nissens hjelpere! I den anledning fant jeg fram ett eldre bilde av kveldens framkomstmiddel! Stiller vel relativt svakt mot alle disse flotte jet-maskinene som inntar Rovaniemi i kveld, men jeg tar det igjen med sjarm og historie. Håper å se så mange som mulig underveis, eller på flyplassen ila. kvelden.
-
- 5 svar
- 1,3k visninger
-
-
I den nye SPen som kommer fra iFly snart, så vil man få man muligheten til å velge mellom ny eller gammel MCP. Her er et bilde av cockpitteksturen min, med ny og redigert MCP. Fargen bak tallene er gjort mørkere, etter ønske fra Agnor Bertheussen.
-
- 10 svar
- 1,8k visninger
-
-
Flyr Vienna til Logan as we speak Bilder kommer fortløpende.
-
- 29 svar
- 5,1k visninger
-
-
Hangarskip er morsomt, og AI Carriers II er et flott scenery, men fortsatt flyr man i ensom majestet.....!? Etter at MP-flyvning har begynt å fungere like bra som single, er det blitt helt meningsløst å fly alene i en robot-aktig virtuell verden. Og hvem har ikke hatt lyst til å fly carrier-ops i MP !?!? Og det med hangarskip inkludert commander on board ! Pasi er godt i gang med å teste ut disse mulighetene, og i følge han selv trivest han svært godt som captain om bord :grin: . Pasi har klart å plassere sitt hangarskip i Karibien, og har gitt ordre om full fart framover. Jeg får landingsklarering og kan knapt tro mine egne øyne. Vi nærmer oss det be…
-
- 9 svar
- 2k visninger
-
-
Er så å si blitt helt avhengig av FSCrew sine produkter og dette er siste anskaffelse til meg fra FSCrew :grin: Anbefales på det sterkeste! Flighten går i fra ENTO til ENHD og landingsforholdene på Karmøy i går 15.des var klart nær minima. Stripa i bunn er det bare å beklage for, har ingen anelse hvorfor den oppstår, men den skal ikke dekke noe siden jeg kjører i FS i windows mode. Del 1, cocpit prep og engine start; [video:youtube] Del 2, Taxi, takeoff og after takeoff; [video:youtube] Del 3, Descend, approach og landing checks [video:youtube]
-
- 6 svar
- 1,3k visninger
-
-
Da er min cockpittekstur for iFly snart ferdig. Vært så heldig å blitt tatt svært godt imot på forumene til iFly, og det virker som teksturene kanskje blir en del av selve SPen. Vi får se. Over til bildet:
-
- 3 svar
- 789 visninger
-
-
Idag var det et spennende carrier opplegg på MP'en, istedenfor vanlig Heavt Iron. Jeg og Robert fikk i oppdrag av Øystein å finne en kapret 767, ta bilder av den og lede den vekk fra hangarskipet. Takk for turen alle, og oppdraget fra Øystein! NB: Legg gjerne til flere bilder i denne tråden!
-
- 3 svar
- 815 visninger
-
-
-
- 7 svar
- 1,3k visninger
-
-
-
Sjekk denne videoen fra VFAT 2010 Mass flight, serveren hadde kapasitet til 50 piloter, og var full under hele flighten [video:youtube]OEmu0IGDXew Simulator er Flaming Cliffs 2
-
Flyturen for idag: ENGM-HESH Flyet for dagen, SE-RDN Over Polen Over Egypt En av de siste svingene før T/D Touchdown :cool:
-
- 0 svar
- 580 visninger
-
-
Kveldens tur som nok var preget av tåke og dis i dalene Takk for titten
-
- 8 svar
- 1,3k visninger
-
-
Nå er det leeenge siden jeg sist postet noen shots her på forumet og vil dermed bare presentere noen bilder tatt nå nettopp på min lange tur fra Gardermoen til Hong Kong, Kai Tak. Over Mongolia @ sunrise @ FL350 Over Tibet; Etter siste oppdatering, ASE SP2 så er gjengivelsen av overcast skikkelig god. Ser her at fjelltoppene stikker opp av skylaget...veldig realistisk
-
- 1 svar
- 690 visninger
-
-
Snart ferdig med texture enhancement for iFlys flotte 737NG Full størrelse
-
- 8 svar
- 1,6k visninger
-
-
Andrew har gitt seg i kast med problemstillinger rundt CLoud9 Bergen for FSX. Det stygge platået ved bane 35 er ordnet, og etter oppdateringen vises plutselig alle detaljene i fotosceneryet (dette er noe som i allefall jeg har slitt med før....) :grin: Opp-over-vannet i nord er ordnet - nå går det tilogmed an å sette mindre sjøfly ned på dette. For meg føles dette som en kjempeoppdatering av sceneryet... :cool:
-
- 11 svar
- 3,4k visninger
-
-
Og da mener jeg BD5 Jet :grin: . Fred har lenge ertet med denne flotte IRIS-modellen, og på lørdagskvelden klarte jeg ikke lenger å motstå fristelsen....... Med Fred som ledestjerne bar det til værs på Edwards. Kveldens oppgave var selvsagt formasjonsflyvning og loop`ing gjennom hangaren, noe jeg synes vi kom helskinnet gjennom :grin: . Veldig morsom modell, fin realisme og slett ikke bare lettvint leketøy. BD5 har også en interessant flyhistorie bak seg på experimental og selvbyggersiden. God tur.
-
- 2 svar
- 946 visninger
-
-
Jeg og Ernie tok oss en liten warbird og formasjonsflight med Mustang på Andrews AFB, der solen alltid skinner :whistle: Jeg etter Ernst i hans Mustang Så er det jeg som skal fly mer eller mindre rett fram, mens Ernst nærmer seg Ernie flyr opp ned En liten "Top Gun" forbi TWR Og jeg svinger inn på finale
-
- 1 svar
- 666 visninger
-
-
...er det blå himmel over vestkysten av USA. Fortsatt god helg
-
- 3 svar
- 860 visninger
-
-
-
Kjente igjen denne hai-varianten :grin: . Bodø AB hadde skvadronsutveksling med russiske Flankers for noen år siden. Artig at et av flyene fra den gang er med i pakken fra ALS-SIM Flanker-B . Modellen er noe lysere i malingen, men den kan selvsagt være malt om siden besøket.
-
- 8 svar
- 1,7k visninger
-
-
Tok en liten tur i Oslo området idag, og knipsa et stemningsbilde jeg ble nokså fornøyd med
-
- 1 svar
- 708 visninger
-
-
Noen få bilder med Level-D 767-300 med winglets. Gratis winglets update til registrerte brukere.
-
- 1 svar
- 686 visninger
-
-
NB! Bildene er uredigerte, foruten levels, påsatt logo og "sort bånd". Føler ikke "lidenskapen" når bildene blir i 800x oppløsning. Håper dere ikke dømmer bildene for hardt. Lørdag dro Norwegian Eagles til Rovaniemi i Finland for å besøke julenissen. Det ble en artig tur, med mye trafikk og dyktige kontrollere hele veien. Trodde jeg hadde tatt ett bilde av trafikken på ServInfo, men dette viser seg å ikke være tilfellet. Tar meg derfor friheten å "låne" ett bilde Lars-Petter Bedin tok. Kvelden min startet på Rovaniemi. Allerende kl. 16 norsk tid hadde det begynt å ta seg opp med trafikk her oppe i kalde nord. Det var ingen konroller online, så still…
-
- 14 svar
- 3,2k visninger
-