Screenshots - Video - Stream
Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.
6 826 emner i kategorien
-
Det har stort sett vært Britiske andre verdenskrigs fly jeg har malt til FS, men etter å ha laget flere RAF painter til P-51B/C pakka til warbirdsim, har det blitt en Amerikansk paint også. ”The Iowa Beaut” var navnet på en North American P-51B Mustang fra 354th Fighter Squadron, 355th Fighter Group, 8th AF. Den ble vanligvis fløyet av 1.LT Robert E Huldeman, men ble sommeren 1944 også fløyet av den Britiske utvekslings piloten Flt. Lt W B Peglar. Flyet ble skutt ned høsten samme år under et eskorte oppdrag til Tyskland. I forhold til en standard P-51B har den fått den Britiske Malcolm Hood canopy’n som ga mye bedre sikt. Flyet ble som mange andre mustanger levert i …
-
- 3 svar
- 1k visninger
-
-
Igjen hadde Fred lagt alt til rette for en innholdsrik søndagstur i MP, og hvis dette er normen for hva vi kan forvente i 2011, har vi mye å glede oss til . Søndagens flight hadde Beavern som "standardfly", og den virket problemfritt for de fleste, på en server som ikke sviktet en eneste gang på hele kvelden!! Som om DET ikke var nok, så hadde Øyvind Johnslien generøst lagt ut Qicklunsj-paint for nedlasting i forveien. Dessverre rakk ikke jeg å innstallere disse før turen startet, men jeg regner med det kommer haugevis med bilder fra andre som har "riktig" farge på flyene :grin: . Dette var en av de lengste MP-turene jeg …
-
- 7 svar
- 1,7k visninger
-
-
Deler bildene med norske FS'ere også. Godt nyttår! Some pictures from my first flight in 2011 Climbing, City in the background. Heading north. Turning downwind. Taxing to the stand. Parking brakes set
-
- 4 svar
- 1,1k visninger
-
-
Ser at der så mange som har laget bildetråder av sine beste bilder i 2010, men siden eg ikke har noe godt kamera så legger eg like godt ut mine beste bilder fra FS i fra 2010... Noen har eg posta før tror eg, men men Håper dere liker de Carenado Piper på Gardermoen Fra en MP session Blue Angels in sunset at SVO FedEx (På MP) Fra gåsetrekket i Tasmania BTW: Bildet er tatt mens eg brukte Pasi sin FSrecorder- Fil Fra en Hangarskip session på MP "Kick Butt Take Names" Regnfull Approach inn til Flesland Enda et hangarskip bilde Fra en litt uvanlig vinkel Avslutter med et site bildet fra Gåsetrekket i Tasmania! Da sier eg bare takk …
-
- 6 svar
- 1,1k visninger
-
-
-
- 7 svar
- 1,2k visninger
-
-
Hei, og Godt Nyttår alle sammen! Jeg har alltid savnet en Lancaster FSX Warbirdsamlingen min. I julen falt jeg for fristelsen til å prøve First Class Simulation sin modell. Denne er laget både for FSX og FS9, så jeg var litt spent på den. Nå har jeg ikke flydd den mye ennå, men førsteinntrykket er meget bra. Visuellt sett erden bedre enn ventet, og den drar heller ikke overdådig mye FPS. Mye detaljer - mer enn noen modell som jeg har hatt tidligere. Propfilene var jeg ikke særlig fornøyd med (hater discos skiver), så disse ble raskt erstattet. VC er meget bra. Modellen kommer med mange varianter, og lydfilene er upåklagelig. Alt i alt, er denne FCS Lanc'en en positiv …
-
- 7 svar
- 1,2k visninger
-
-
-
Her er mine bilder fra året 2010 Ser at dette ble et år med mye heavies. :grin:
-
- 1 svar
- 567 visninger
-
-
Heisann! Er ute og testflyr Aerosoft sin Airbus X som eg nå har bestemt meg for å gi en ny sjanse Liker flyet veldig godt mtp det visuelle! Den er nydelig å se på, hvertfall fra de rette vinklene, sånn som her! Kommenter gjerne! Mvh Tommy
-
- 10 svar
- 2,3k visninger
-
-
Hei Flyr fra Kos til Innsbruck med B73H(B737-800WL). Har installert service pack og tester den nå. Her kommer bilde fra SID-en som jeg fikk ut fra Kos. Komnt meg inn i cockpit Proceed direct Larki Det var mine første bilder i 2011. Andreas
-
- 4 svar
- 914 visninger
-
-
Som sagt Beta 2 til DCS A10-C er på plass, og da er det vel på sin plass med noen flere bilder Her er vi ute for første gang med ny Beta på plass Største forandringene i fra forrige beta er vel utvidet elektrisk system, forbedret nøyaktighet på LGB, mer stabil Maverick søker som locker lettere og forbedret slew kontroll for de med Warthog HOTAS med TGP'en. Ny bom med LGB, tok litt tid før vi fant ut at vi faktisk måtte putte inn laser koden i TGP for at LGB'en skulle tracke laseren JDAM er det ikke problemer med, lock med TGP og full treff denne gangen måtte en Albatross bøte med livet. Flyr man rett over en ZSU-23 i lav høyde ender …
-
- 238 svar
- 133,6k visninger
-
-
Kanskje det er noen forumister her ute som vil dele et bilde fra årets siste flytur her? Min siste tur gikk ihvertfall som ET0805 fra HAAB, Addis Ababa, Ethiopia til HTDA, Dar Es Salaam, Tanzania så videre til HTZA, Zanzibar, Tanzania. Turen gikk med Ethiopian Airlines 737-700W. Slenger ut et bilde etter shutdown i Zanzibar, en tur på hele 40 NM fra Dar Es Salaam. Neste?
-
- 10 svar
- 2k visninger
-
-
Det var ikke bare Spitfire Norske jagerflygere fløy i kamp under den andre verdenskrig. Flere Norske piloter gjorde etter tjeneste i de to Norske jagerskvadronene videre karriere i RAF som både skvadron og vingsjefer. En av de beste kjente er kanskje Werner H Christie som ble ”ess” under perioden ved 332 skvadronen, i 1944-45 fløy han som blant annet skvadron sjef for No 234 Sqn RAF. Dette var en skvadron som var oppsatt med Mustang III. Dette var det Britiske navnet på P-51B. Skvadronen fløy primært langtrekkende eskorte oppdrag for bombefly. Sammenlignet med Spitfire ga Mustangen samme manøvrerbarhet med en rekkevidde som var nesten det doble. Christie fløy i d…
-
- 5 svar
- 2,5k visninger
-
-
Heavy iron for rastløse buss-sjåfører med øye for RAF-styling. SIMSHED har nettopp sluppet denne flotte freeware-modellen av Nimrod, en direkte videreutvikling av verdens første jet-passasjerfly, de Havilland Comet. Nimrod har vært i tjeneste siden 1966-67, og selv om den har gjennomgått mange utviklings-stadier, så er den fremdeles basert på det samme designet som Comet (!). Nå er den på vei ut av aktiv tjeneste i RAF, men vi kan nyte den ennå ei stund i FSX
-
- 12 svar
- 2,7k visninger
-
-
7or3-Honald Ranch 68or-Lyda Ranch Airstrip 32or-Pine Hollow 03s-Sandy River 7s3-Stark's Twin Oaks
-
- 0 svar
- 508 visninger
-
-
wa68-Vantage m94-Desert Aire kpsc-Tri-Cities 32wa-Compressor Station Number 8 wa76-Columbia Crest Winery 1s8-Arlington Mun
-
- 0 svar
- 459 visninger
-
-
Noen forhåndsbilder fra mp tur som skal gå 2 jan.2011 1s2-Darrington Mun 27w-Lake Wenatchee State 3wa1-Johnson's Landing 8s2-Cashmere-Dryden wn17-Hoverhawk Ranch wa74-Quincy Flying Service
-
- 0 svar
- 560 visninger
-
-
Enten man foretrekker landbaserte rullebaner eller de på bøljan blå, så er DENNE franske Fouga Zephyr et hyggelig bekjentskap. Fransk marine brukte flyet for trening på hangarskip, og denne modellen er utrustet med både arrestor-hook og forsterket understell for take off med catapult ! Flyet oppfører seg eksemplarisk, og er ypperlig for å trene på overgang fra kilometerlange flyplasser til noen korte meter med hangarskipsdekk. Fortsatt God Jul.
-
- 6 svar
- 1,5k visninger
-
-
Med programmet fs recorder lar det seg gjøre å fly formasjon, spennende og krevende flyging.
-
- 9 svar
- 2,7k visninger
-
-
Etter en til dels ufrivillig pause fra flysimulatoren har jeg igjen våget meg ut på vatsim. Denne gangen gikk turen fra Gardermoen til Værnes med samferdselsminister Manghild Meltveit Kleppas eget flyselskap, Subsidiair. På briefing-kontoret ble rute, vær og diverse NOTAM gjennomgått: --------------------------------------------------------------------- AIS NORWAY - PREFLIGHT INFORMATION BULLETIN: 101229/1758 NARROW ROUTE BULLETIN INCLUDES NOTAM VALID FROM: 291758 FOR: 24 HOUR(S) DEPARTURE: ENGM DESTINATION: ENVA CALLSIGN: SSB382 SOURCE: FPL EO…
-
- 5 svar
- 1,7k visninger
-
-
Spør du meg så er iFlys 737NG et av de beste flyene produsert til Flight Simulator 2004 ever! Og det fortsetter bare å bli bedre og bedre! På julaften lanserte iFly SP1 og nye cockpitteksturer (laget av meg). Alt dette gjør at flyet er helt konge å fly! Nyter simmen virkelig nå! Over til bildene. Her er noen nattbilder fra i går: Ny MCP-bakgrunnsfarge jeg holder på med til 738: Manipulert bilde. Bakken er fra et ekte bilde.
-
- 3 svar
- 1,1k visninger
-
-
På veg fra Wrangell til Carrier utenfor El Cove Tidlig morgen, møtte lavt skydekke og måtte klatre over. Nydelig å se fjelltoppene i Alaska poppe opp gjennom skyene! Bedre sikt forrut Carrier'n er funnet, her på approach Flightdekk er ryddet, landingslysene satt på og det er klart for landing Parkert Steming! --------- Øystein
-
- 8 svar
- 1,4k visninger
-
-
-
Ville tilstander i NAVYen. Jula har begynt å slippe taket på MP-pilotene, og Robert lokket oss til havs med sitt hangarskip. Uten nærmere planlegging vrimlet det med fly langs Floridakysten, og aldri før har vi vært så mange på dekk samtidig. Det gikk pent og pyntelig for seg i begynnelsen, med take off og landinger i en endeløs sirkel. Her er det Sivert som utfører en helproff landing. Og ofte var vi 4-5 fly samtidig på dekk, mens andre var på vei inn. Travelt, men kjempegøy. Ikke alle fly var like godt egnet for operasjoner til sjøs..... :grin: Men det tok ikke Fred så høytidelig, så her var det touch and go med alt fra…
-
- 10 svar
- 2,4k visninger
-
-
lagt ut noen bilder fra kveldens kosetur med hangarship ENJOY
-
- 6 svar
- 1,1k visninger
-
-
5, bilder fra turen mellom Palma og Gardermoen Turen pågår nå! Disse er uredigerte Takk for titten, sleng gjerne inn en kommentar!
-
- 5 svar
- 1k visninger
-
-
Ja merkelige flygende farkoster observert Us Navy driver med forflytting av hangarskip :grin:
-
- 5 svar
- 1k visninger
-
-
Hei alle sammen Tenkte å prøve ut modellen som Claus har lagt ut i filbiblioteket her på Flightsim, og eg må virkelig si at eg er imponert. Her er et par bilder fra en tur eg tok fra CYYJ (Victoria Intl) til PAKT (Ketchikan Intl) Til en liten opplysning så har eg ikke PNW Håper dere liker bildene : Stiger opp til Cruise på FL330 Nesten på Cruise Begynt på nedstigningen Fin solnedgang :blush: Rett før landing i Ketchican Fikk dessverre ikke med noen bilder fra takeoff eller landing BTW: Legg gjerne igjen en liten kommentar
-
- 6 svar
- 881 visninger
-
-
Heisann! Bare et enkelt bilde nå som julaften har passert, her etter shutdown på Orcas island, bestemte piloten seg for å vere litt kreativ med kameraet Ha en fortsatt flott romjul! Mvh Tommy
-
- 5 svar
- 1,3k visninger
-
-
Hei. Hadde meg en lengre tur i går, midt i julestria :crazy: Testet ut "nye" Gatwick, EGKK fra UK2000 og Tampa Int. fra FlyTampa, så etter nesten 9.5 time "var me" på final KTPA. Begge sceneryene er av utmerket kvalitet, noe av det bedre egentlig. Bildene er i 1920x1200 størrelse, dere vet sikkert hvordan og få frem det Det kunne nok sikkert kjøres hardere på AA, men bruker 8s i Nvidia Insp. Synes selv det er det som fungerer best med tanke på det visuelle og flyt i simmen. Håper bildene faller i smak. God Jul til alle. Stein-Ove
-
- 3 svar
- 985 visninger
-