Screenshots - Video - Stream
Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.
6 826 emner i kategorien
-
Cessna 310R LN-MAJ er nå tilgjengelig HER! Beklager at det har tatt noe tid..... :crazy:
-
- 1 svar
- 752 visninger
-
-
Knipset et bilde på short finale rwy 01R ENGM. Var så mye tåke at rullebanen kom ikke til syne mer enn sekunder før touch down.
-
- 8 svar
- 1,5k visninger
-
-
Hvorfor ikke fly fra Calgary til Vancouver? Fra en OL-By til en annen. Er da ikke så langt sier du? Er jo bare å følge Trans-Canada Highway det. Og hvilket fly er bedre enn en DH80 Puss Moth for litt skikkelig low and slow. Cruisehastighet på 80-90 knop Litt ute på ettermiddagen var det oppmøte på Okotoks CRF4. Fulle tanker og full termos med kruttsterk kaffe. Avgang og dreier nord Vi følger highway 2 nordover til Calgary Calgary er et lite mini Los Angeles. Paddeflat med et lite område med høye hus. En pervers mengde med radiomaster som blinket noe voldsomt Vi sier adjø til Calgary mens vi svinger vestover langs Trans-Canada Hwy …
-
- 11 svar
- 2,2k visninger
-
-
-
Halloj Gjorde några Norwegian målningar till, här är bilder på dom:
-
-
-
Det var midt på dagen og alt virket stille og fredelig på den ellers så aktive RAF Coningsby. Jeg og en kamerat kjedet oss mens vi ventet på den store internasjonale militærøvelsen som skulle finne sted om to dager. Vi fikk dagen til å gå med å trene litt dog-fight, men nå fikk vi beskjed av tårnet om å trappe ned siden de måtte forberede ankomsten av forskjellige nasjoners kampfly. Jeg var for øyeblikket på bakken for å tanke opp da vi fikk høre beskjeden fra tårnet. Litt småirritert fordi jeg ikke fikk ta av på nytt, takset jeg mot hangarene. Da brøt stemmen til kameraten min, som enda var i luften, igjennom flyduren. Han ville finne på et siste sprell for dagen, …
-
- 1 svar
- 705 visninger
-
-
Nærmere bestemt Cessna 340 , en moderne, rask og godt utstyrt flymaskin. Førsteinntrykket er meget positivt, og flyfeelingen er i klasse med RealAir Duke . Er meget spent på mottakelsen i det seriøse flymiljøet, da jeg tror Carenado har truffet godt med denne modellen. Har ikke prøvd IFR enda, men 340`en har det man forventer av et profft forretningsfly! Nå ser det ut til at vi kan ta lengre turer i PNW, så jeg håper ikke alle detaljene ødelegger for MP. Merker ikke spesiell belastning på frames, men dette må vi selvsagt teste, dersom flere lar seg friste :whistle: . Og nevnte jeg lydkvaliteten...... den må høres!! …
-
- 5 svar
- 1,2k visninger
-
-
Kunde inte låta bli att göra ännu en paint :grin:, idag blev det: Norwegian LN-DYH "Soren Kierkegaard"
-
- 5 svar
- 1,3k visninger
-
-
Siden TF-FIX nå er i Canada og får påmontert winglets, måtte jeg også få tak i winglets til ICE 753. Her er to bilder: Beklager størrelsen på bildet!
-
Legger ut noen bilder av Continental sin 757. På vei fra Chicago til Boston
-
- 15 svar
- 2,8k visninger
-
-
11 jan.2011 Oppstart i hangaren Ryker godt denne. På vei ut til Rway.
-
- 1 svar
- 740 visninger
-
-
LN-DYF & LN-NOL för PMDG finns nu att ladda från Avsim
-
- 4 svar
- 1,3k visninger
-
-
På ny var det en glimrende tur som Fred hadde lagt opp, og jeg slenger her ut noen snapshots fra en flytur i mye variert terreng og vær.. Fikk god tid før takeoff så det ble noen shots fra KORS. Ettersom mr Beaver var godt brukt siste tida og sårt trengte en liten service, ble det PFD sin Porter for min del. Heldigvis med samme kallesignal som vanlig slik at ingen misforståelser skulle forekomme. En brokete og variert forsamling gjør seg klar til første takeoff. Da kom vi oss endelig i lufta. Noe dårlig sikt så her ble det ikke mange bilder. Været lettnet etter hvert og på Darrington begynte det virkelig og bli brukbart. …
-
- 0 svar
- 664 visninger
-
-
Aktiviteten økte på Conningsby AB utover søndagen, og da jeg kikket innom utpå ettermiddagen stod det flere B-17 klare for take off !! Jeg var ikke sen om å bytte flymaskin, og snart var vi på vei mot nye høyder. Øystein, Tormod, Robert og Æ hadde alle Accusim B-17 fra A2A, og for første gang fikk vi til en 4-flys formasjon med bombefly i MP. Serveren oppførte seg eksemplarisk, og selv om vi sleit ei stund med å få til en skikkelig formasjon, så var forbindelsen knallbra. Dette var tykjeartig, og nå ryktes det om at enda flere B-17 er på vei inn i "søndagsklubben". Hørte jeg noen nevne heavy flight på onsdag?? :whistle: …
-
- 3 svar
- 869 visninger
-
-
Etter å ha fått tips og link fra Gunnar Fidjeland, måtte jeg bare prøve Airfield Construction Group sitt freeware scenery for RAF Coningsby. dette er aldeles nydelig modellert, og anbefales på det varmeste. Nedlasting krever at du er registrert på ACG sitt forum - noe som kan være litt «krøkkete». Du får et bot spørsmål, og har du ikke lest teksten godt, misser du fort på svaret. Her er link til nedlastingsside: ACG ......og for ordens skyld repeterer jeg viktig info: Hadde vært gøy med en warbird MP på RAF Coningsby :grin:
-
- 2 svar
- 866 visninger
-
-
-
Det er på Edwards det foregår. Etter at flere sveiper med warbirds hadde herjet over (og under) Edwards AB, kom det melding om at en B-17 ønsket eskorte på noen landingsrunder. Sjekk dette bildet (!), både Øyvind og jeg bekreftet eskorteoppdraget, og vi ankom take off samtidig. Jeg så bare en skygge som raste forbi, og først seinere kunne skyggen identifiseres på foto :cool: . Ikke lenge etter var vi begge etablert på hver vår vingetipp. Og det var selvsagt Tormod som var ute på spesialoppdrag med sin B-17. Tormod fløy A2A Accusim B-17, og Øyvind og Æ fløy hver vår utgave av WarbirdSim P-51. For min del fløy jeg NACA sin spesialutgave fo…
-
- 1 svar
- 703 visninger
-
-
-Og som kunne tenkt seg å skjekke hvor bra dette bildet ble i 3D ? håper det ihvertfall ble litt kult da
-
- 7 svar
- 1,3k visninger
-
-
Blir mer og mer glad i FCS Lancasteren jeg. Nå har jeg prøvd meg litt på FS Recorder, og det blir det jo litt interresante scener av.....
-
- 4 svar
- 1k visninger
-
-
Som en direkte følge av Pasi`s pågående vinterøvelse i Vestfjorden, var det på tide å sjekke de maritime forholdene i fjorden. Som den nostalgikeren jeg er, bar det avgårde i den nyinnkjøpte Panther`en fra Vertigo Studios. .... og ganske riktig, i Vestfjorden vrimlet det med hangarskip og følgeskip, enten på vei inn eller ut av fjorden. Nå er det sikkert mange som plages av overdoser med carrier ops, så jeg skal ikke overøse forumet med slike bilder, men jeg måtte nesten ha med et av landingen, det mest intense øyeblikket i denne formen for flyvning . Huh, arrested and safe. Grumman Panther var det første jetflyet …
-
- 9 svar
- 1,6k visninger
-
-
-
- 18 svar
- 3k visninger
-
-
-
Det er en egen sjarm med sceneryet Tongassfjord, så det er alltid like spennende å kikke rundt neste nes. Og da er Carenados Skywagon en robust og godt egnet flymaskin for slike turer. Rune og Æ tok oss en MP-tur fra Klawock til Wrangell i fint vintervær, og var innom flere små tettsteder og naust på turen.
-
- 5 svar
- 1,1k visninger
-
-
Holder på med litt ai båt trafikk for carrierfrelste, noen få bilder. Tester en tanker som er på 'cruise' inne i trollfjorden, spørsmålet er, klaer den snuoperasjonen og ikke minst, navigere ut den trange fjorden? Dette kan jo ikke gjøres uten norsk los, så han må flys ombord. Først rygges det litt. Går dette bra? Gjorde visst det, norsk los vettu! På vei til Svolvær møtte vi på noen franskmenn m/eskorte, og måtte jo stikke over..selvsagt!
-
- 4 svar
- 1,2k visninger
-
-
Tenkte jeg skulle prøve noe nytt på dette forumet:
-
- 15 svar
- 2,6k visninger
-
-
-
Vi starter med en Piper J3 cub på Lukla Enda mer Lukla Her er noen bilder av Innsbruck En liten schellstasjon i Innsbruck
-
- 4 svar
- 712 visninger
-
-