Gå til innhold

Screenshots - Video - Stream

Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.

1. Hei! Har no sittet å flydd mye VFR i FlyTampa sitt scenery som dekker St Barthelemy, Princess Juliana INTL og SABA såvidt eg husker Tok meg en tur som gikk til alle flyplassene som er nevnt over Hadde tenkt å lage en liten "story" ut av hele turen. Tekst står under bildene, og her er resultatet: Holder på å finne fram Preflight checklist på TNCM sånn at alt er klar for turen. Første turen går til St Barthelemy. Snudd flyet og startet motorene. Nærmer oss taxiing til RWY 09 for takeoff. After Engine Start Checkl. er ferdig og taxiingen har startet. Linet opp på RWY 09 eg er klar for Departure. Rotate! "So far, so good" Legger …

2. Started by oddhspjoetvold,

3. Started by Kristian Jørgensen,

Et enkelt billede mere for denne gang:

4. Started by Ola Haldor Voll,

Et oversiktsbilde av prosessen så langt i forskjellig lysforhold. Ser jeg har blanda på dusk og dawn. de skal vel egentlig være omvent.. ? :whistle: Som dere ser er det et omfattende nettverk av taxiways - og alle er ikke på plass ennå! Videre mangler jeg å modellere, teksturere og plassere 40-50 bygninger på flyplassområdet.

5. Started by Ola Haldor Voll,

Jeg greier jo ikke la vær.. Noen som ser hvor denne hangaren hører til? Edit 25. jan: Screenshot fra X-Plane med taxiwas og det hele. Mangler ennå å legge inn enkelte ting og finpusse her og der. Edit 27. jan: lagt til et bilde til av taxi markeringer under utvikling.. Edit #2 27. jan: Screenshot av center lines på plass. Nå mangler edge lines markering med lys på alle taxiways.

6. Started by Kristian Jørgensen,

7. Started by Fred Solli,

[video:youtube]

8. Started by Øyvind Schou Johnslien,

Pasi er en artig kar som bor langt oppi Finland en plass. Når han har lite å gjøre da lager han div ulykkes scenerier til oss her i Norge.. Og det er vi jammen glade for. Nå har vi akkurat vært ute og prøveflydd hans nyeste kreasjoner. Like ved Kjeller har faktisk dette skjedd. Deretter bar det til Stavanger traktene til en druknings ulykke. Deretter var det ei stygg ulykke rett øst for Ål vi måtte prioritere. Glimrende greier, og mere skal komme..

9. Started by oddhspjoetvold,

10. Started by Thomas Lorentzen,

- tid for selve overføringen av denne stakkars kroppen! Selvom kaffen var god, måtte jobben gjøres: Jeg krysset av for tips om best mulig kvalitet på bildene, men kan ikke akuratt si det ble så mye bedre.

11. Started by Bjørn Petersson,

Dagens tur i FSX. Venter enda på de trege linjene til simmarket.net for å få ned REX, men dere tåler vel det. Addons: PMDG 747-400 Aerosoft Maldives X HiFi Activesky Evolution Here goes nothing :blush: Liner opp på Chennai Rotate, flott livery det her. Verdens beste kontor Legg merke til "vindusrammene" bortover fuslagen. Top of descend. Turning final In sight, gear down, flaps 25 Noen som har noen bra vanntexturer å anbefale meg? Ikke helt centerline, men det er nært nok Siste bilde Takk for titten, noen konstruktive tilbakemeldinger?

12. Started by Gunnar van der Meeren,

Endelig har jeg fått somlet meg til å laste dem opp. Disse er nå tilgjengelig i filbiblioteket hos AVSIM :grin:

13. Started by A L,

Enoy

• 5 svar
    • 1k visninger
  14. Started by Paulo Fernandes,

I dag fløy jeg London - Oslo med en splitter ny paint! Min vatsim-jomfrutur med LN-DYD. På gate 13 i Gatwick. For noen uker siden var jeg selv i London, og da var det nemlig LN-DYD som ventet på oss på gate 13: Svinger mot DET: Forlater London: Stort skydekke før vi nærmer oss Norgeskysten: Rent og pent (relativt) nytt fly: Og ankommet gate 36 på Gardermoen. Solen er nesten nede. Burde jeg ikke egentlig fått en gate helt øst på flyplassen? For å kunne få passasjerene gjennom passkontrollen? Kommentarer settes pris på

• 27 svar
    • 5,4k visninger
  15. Det peip godt i helseradion, overføring fra Hamar til Ullevål! Ut på tur aldri sur :grin: Photbucket dreper jo bildene med overlegg, men det får bli som det blir. Det var forresten så god kaffe i mottaket på Hamar at jeg ble stående Scenery for begge plasser er laget av undertegnede, modellen er Nemeth sin EC135 og paint også av meg. Nå må man ut å nyte solen!

16. Started by A L,

Slenger meg med på resten og laster opp noen av mine screenshots i løpet av 2010 DEL 1

17. Started by Mads Hjemmen,

Med hjelp av Benjamin Hennes fikk jeg endelig tak i ENBseries jeg har sett etter en god stund. Tenkte å dele noen før/etter bilder samt noen bilder jeg knipset for et par minutter siden. Alle bildene er urørt så se bort fra rød tekst og slikt. FØR ETTER FØR ETTER FØR ETTER Så et par bilder jeg tok for fun Jobber fortsatt med å få skyene til å se så realistiske ut som mulig, men det er ikke lett! Noen som har forslag til hvilke REX skyer som er best? Takk for titten!

• 13 svar
    • 2,3k visninger
  18. Started by Ivar Skaugstad,

Like før klokken 14 fikk vi en telefon fra U.S Forest Service. Idet de tok en lowpass over Warm Spring Bay på sin daglige runde observerte de to menn løpe fra en av de offentlige hyttene. Da det finnes en der utstyr inne i hyttene til felles eie, samt overlevelsesutstyr og bensin, er det grunn til å tro at disse har vært på tyveriferd. Da det ikke finnes noe lokalt politi i dette området er det vi, U.S Park Rangers som opererer som lovens lange arm, denne dagen var intet unntak. Det finnes ingen vei inn til Warm Springs Bay, den eneste måten man kan komme seg dit er med små feltkjøretøy, til fots, med båt eller sjøfly. Det ble ikke meldt om noe båt i området, så vi an…

19. Started by Pasi Jorgensen,

Ute på tur i de sveitsiske alpene med flippetiflopp-floppen min Hytte med utsikt :cool: Ser du hytta i tåka? Neste stoppested 'straight ahead' Approach Tar en overflyvning for å få oversikt. Landet. Så bar det av sted, og langt om lenge så fikk jeg visual på siste stopp på denne turen. Høyfjellshotell :grin:

20. Started by Frank Tore Evensen,

Satt å kjedet meg litt, så tenkte å lage en liten "kavalkade" fra 70-tallet en gang. Er vel godt over to år siden sist jeg la ut noe her på screenshot-forumet, spiller ikke så mye FS lengre heller men. Disse bildene er fra FS2004.

21. Started by Andrew Thomsen,

Lastes opp om en uke. Kystlinjene er en kommende fix, og sceneryet vil inneholde begge alternativer. Kommende fix tilhører ennå Area51...men det ordner seg vel snart. Det var vanskelig å finne data for MIL delen, som var retusjert vekk. I den sammenheng går takken til foreldete date fra Google. Det neste blir vel w-leaks :grin:

22. Started by Thomas Lorentzen,

.. o hey som det gikk! Undertegnede og Stein-Ove Rud var ute for å teste litt diverse settings i FSUIPC/ASE og valgte Wien til London. FlyTampa Vienna X v2 UK2000 Xtreme London v3 PMDG MD11 X

23. Started by Øyvind Schou Johnslien,

Flyposten fra Australia dukket opp i går efta. Så etter å ha innstalert den samt lastet ned og innstalert: Fra FTX: SP3 Patch YLIL Freeware YPMQ " YBLN " YCUN " YPLC " Fra OZX: OZx Aus 3.0 / 3.1 / 3.2 og 3.3 OZX Lib 1.0 og 1.1. Disse lå nok inne fra før, men men... + en liten AI Ship Traffic sak.. Reboot defrag og i dag tidlig var det ingen sak å stå opp gitt. Prøvetur fra YPMQ til YARM, fulgte en vei som var merket "34" til Bendemeer, deretter vei "15" til Armidale. Ble overasket av noe styggevær, men Spitten klarte brasene. Dette virket skikkelig bra og jeg bare gleder meg til å utforske mere av dette nydelige …

24. Started by Andreas R.Pettersen,

Etter gårdagens bombetokt så var det atter på tide og fyre opp spitten igjen

25. Started by Paulo Fernandes,

Da kan jeg endelig lansere min nyeste (kanskje siste) paint for FS. Dette er LN-DYD til IFly 737-800. Tusen takk til Henrik Bergman og Kim Ruben Fjeldstad for nyttige bilder! Jeg lar bildene tale for seg selv Last ned painten her

• 13 svar
    • 2,4k visninger
  26. Started by Øyvind Schou Johnslien,

Møttes en gjeng på eftaen. Here we go:

27. Started by oddhspjoetvold,

28. Started by Fred Solli,

LLH har laget en del fine scenery i de franske alper bl. Courcevel- Og når jeg kombinerer dette med FranceVFR sitt 4.75M LOD13 mesh over Frankrike blir det riktig så fint. Her noen bilder rundt Courchevel LFLJ. Bonusbilde fra Kjeller under et Spitfire treff Takk for titten

29. Started by Benjamin Hennes,

Hei! I går tok eg, AndreasRP og Øyvind oss en tur fra Soesterberg til Coningsby med B17 på Multiplayer`n :cool: Etter vi hadde landet tok eg et gruppebilde av alle tre, og her er resultatet: Legg gjerne igjen en liten kommentar :grin: Tar gjerne i mot forslag sånn at eg kan forbedre meg til neste gang Ha en fin dag!