Gå til innhold

Screenshots - Video - Stream

Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.

1. Started by Paulo Fernandes,

Tok et bilde i går, da jeg var på vei ned til Amsterdam, EHAM:

2. Started by Ernst K.Furuhatt,

De fleste har vel fått med seg at RealAir`s legendariske Duke er kommet med turboprop-utgave! Visuelt er det ikke store forandringer, men i ytelse og lyd er det nesten en sjokkopplevelse. Nå bruker den under halve banelengden i forhold til lillebroren, og den klatrer med 4000 fot i minuttet . Dermed går det raskt å komme opp i transporthøyde, og forflytning videre går lett i 300kt i 25000 fot. Med andre ord et rasedyr i klassen med dagens moderne bussinessfly........ Den største forskjellen fra standard-Duke ser vi her, 2 kraftige PT6A motorer med firebladers propellere....... ....... og at instrumentpanelet har fått en del tillegg beregnet på turboprop. …

• 9 svar
    • 1,5k visninger
  3. Started by Henrik Simonsen,

Flyr nå Alicante-Haugesund To uredigerte bilder. Kommer flere når jeg har satt hjulene på bakken

4. Started by Øyvind Schou Johnslien,

Pga en eller annen rekord influensa som river i kroppen har jeg fått meg noen Duke turer siste par dagene.. Etter en rekke tweak`s og oppgraderinger av software begynner jeg å bli riktig så fornøyd med resultatene.. Fikk lyst til å dokumentere en tur her med bilder.. Evt komentarer under bildene. Here we go. Vinter i Norge men sommer på Concrete Mun. Fuglene synger og det er riktig så trivelig. Etter en runup entrer vi rw 25. Og tar av. Maskina klatrer som besatt, og her har jeg roa power og sluppet rpm ned til 2000. Pen climb på 2000 ft/m uten å antrenge noe særlig..Ca 1000 i Trq og 95% NG. Godt innenfor limmits slik at vi sl…

5. Started by Fred Solli,

Blir mer og mer imponert over hva man kan få seg til å lage av sceneries og ikke minst utfordringer for en stakkars pilot. Jeg hadde fått nyss om at det sto et arbeidslag fast med et defekt helikopter og en skadd person ett sted nord for Kemano. Så da var det bare å fyre opp kjerra for å se om en ikke kunne redde disse folka. Etter å ha fått førstehjelpsutstyr og medics med var vi klare for turen oppover høyspentnettet. Etter en liten flytur oppver langs høyspentmastene fant vi stakkarene En ganske luftig arbeidplass om jeg må få si det. Disse gutta er ikke skvetne av seg. De sto til og med å vinka Da gjaldt det bare å få landet …

• 8 svar
    • 1,4k visninger
  6. Gjest Niclas Andersson
    Started by Gjest Niclas Andersson,

Hej igen Jag har nu gjort lite mer förbättringar på Scansim´s Kastrup. (Kolla på fönstrena i den andra bilden) . Bilderna i övrigt visar min senaste flygning mellan Köpenhamn och Bremen:

7. Gjest Niclas Andersson

Hej Jag köpte Scansim´s Kastrup för ett tag sen och har varit nöjd med det, speciellt nu när AES stödjer den. Allt är välgjort och detaljerat förutom texturerna till byggnaderna som har alldeles för låg standard. Swedflights gamla EKCH har betydligt snyggare och skarpare texturer men är inte så detaljerad i övrigt. Så vad gör man :whistle:...Jo man för över Swedflights fina texturer till Scansim´s Kastrup. Det var lite jobb men efter några timmars arbete så är jag färdig och nöjd. Här är lite bilder på resultatet:

• 15 svar
    • 3,2k visninger
  8. Started by Henrik Bergman,

helt ny stasjonær pc ^^ fått inn et par addons også

9. Started by Fred Solli,

Et par shots sør for Drøbak og inn mot Torp.

10. Started by Benjamin Hennes,

Hei alle sammen! Har endelig tatt fram Level D`en min igjen for å se om eg får den i gang... har fått et par flygninger, men bare en vellyket Denne gikk fra ENBR til ENGM... Selvfølgelig med SAS paint! Her er noen shots! :grin: Klar for Departure fra 17 i Bergen. Climbing! Stemningsbildet :blush: På Cruise FL250. Startet på descend mot 01L i Oslo. RWY in sight! 10 feet! Taxer til Gate :cool: Og parkert! Addons som er brukt: AoN Cloud9 Bergen Level D 767 Legg gjerne igjen en kommentar Takk for meg

11. Started by Fred Solli,

Et par shots.

12. Started by Pasi Jorgensen,

13. Started by Thomas Lorentzen,

..for første gang! Da har man omsider fått innstallert ORBX grunnpakker for Australia, mesh, OZx 3.3, Canberra, Melbourne, Brisbane, Cairns og div annet snacks. Dette måtte testes med en liten MP VFR i ukjent terreng, og ikke engang spør hva det heter oppi der - ingen aning, men det var artig!

14. Started by andreas nærbø,

Hei Har fått lovt av Paulo og bruke hans fuselage. Så jeg har laget LN-NOC. Til IFLY 737 Her er ett bilde av tail. Flyet er ikke helt ferdig. Legg igjenn en kommentar Andreas

15. Gjest Lars Johansen
    Started by Gjest Lars Johansen,

Hei! Har nå begynt å painte litt og har derfor laget Fridtjof Nansen til Ifly 737. Jeg har kun paintet halen. Flykroppen er Paulo's LN-DYD :grin: Håper etterhvert at jeg kan lære meg å painte flykroppen også.

• 9 svar
    • 1,6k visninger
  16. Hei og goddag! Klokken viser 14.15. De to flygerne gjør seg klar til å fly LN-RRB med en haug gale nordmenn ned til Dublin for ølsmaking. På Oslo Lufthavn Gardermoen snør det lett, mens tåken ligger som en hinne over området. De to flygerne sjekker METAR og været for unormale forhold men alt ser ut til å være i skjønneste orden! Fine forhold, sett bort i fra at det er kaldt og tåkete. Gardermoen i et nøtteskall! :grin: Etter boarding ber flygerne snilt om push and start. Taxi to runway 19L for SOTIR6C depature. De to flygerne gir bånn gass og fyker til værs! Skyer, snø, kulde og vind gjør takeoff til en fryd (om man liker slikt vær). …

17. Gjest Niclas Andersson

Lite bilder på första flygningen med mina nya SAS texturer för AES GSU

• 3 svar
    • 921 visninger
  18. Started by Jan Tore Elvheim,

Litt random fra mine vatsim turer: "Delta70" fra JFK til AMS: CRJ på liten tur på østkysten i USA: Trening til en Checkride i DeltaVA(.org) Norsk vinter vær på Rygge: Mens eg spotta på ENGM kom denne over meg: Takk for at du titta;)

19. Started by Fred Solli,

Slenger ut noen bilder og lar de tale for seg selv. Takk for titten.

20. Started by Stein Aasheim,

Etter mp turen ned til Nice ble MD'en stående igjen og skulle flys opp til Gardermoen neste dag. P.g.a.tekniske problemer kunne den ikke flys opp neste dag så den ble tatt opp senere uten mp'gjengen på slep. Her har vi bunkret fuel,fått mat og drikke ombord samt 254 passasjerer ombord. Pushback og start av motorer. Krysser rullebane 04L for å komme over på 04R som er en lengre rullebane. Bye,bye Nice for denne gangen. En nestenulykke i FL370 ved Genova. Over skyene skinner alltids solen. Touchdown på gardermoen. Taxer inn til stand 5 med følgebil forann. Ruten for den som er interesert av…

21. Started by Ragnar Egeland,

Heisan En oppdatering av ENZV Ragnar

22. Gjest Niclas Andersson

Gjorde om AES markflotta så att den passar bättre när jag flyger inom Norden...och äntligen finns AES på Scansim´s Kastrup Här är lite bilder på resultatet:

• 3 svar
    • 1,1k visninger
  23. Started by Fred Solli,

Ikke mange men allikevel..... Disse er tatt på vei inn til Geneve og fra selve flyplassen. Takk for titten.

24. Started by Paulo Fernandes,

Da kommer enda en paint til Norwegian for iFly 737-800. Den er selvfølgelig basert på forrige NAX-paint, som er LN-DYD. Painten vil være klar til å lastes ned mandag 14.02 (i dag). Sier fra i denne topicen når painten er klar til å lastes ned.

• 22 svar
    • 4,9k visninger
  25. Started by Bjørn Petersson,

Litt forandringer i skyer og himmel-texturer. Flyet derimot, Enjoy!

26. Gjest Niclas Andersson

Halloj Premiärturen med min uppdaterade LN-RRZ som fått nya texturer till motorerna och SAS-loggan :cool:

27. Started by Bjørn Petersson,

Here goes nothing. Anyone?

28. Started by Andreas R.Pettersen,

Addons Brukt Orbx Australia SP4 Orbx Cairns International Orbx Lancair IVP Rex

29. Started by Tom Knudsen,

Endelig etter flere måneder med studier fikk jeg endelig tid til en liten flytur på nyinstallert FSX. Selv om alt ikke er installert som f.eks mesh osv så måtte jeg bare ha en liten tur, første turen i år.. Vet ikke om dere ser noe her, men iallefall her er bilder fra dagens sviptur til fjells. Departure fra Gardermoen Climbing Hamar is passing by Approach Starting left hand turn to rwy 15 Runway in sight On final Short final Touchdown Arrived

• 21 svar
    • 4,3k visninger