Gå til innhold

Screenshots - Video - Stream

Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.

1. Started by Erik Karlsen,

2. Started by Ernst K.Furuhatt,

Battle of Brittain er i gang, horder med nazifly svermer over kanalen mot England, og noen få skvadroner må ta den første støyten av angrep. Jeg hadde knapt fullført solo-flight med Tiger Moth, da jeg ble lempet ombord i en Hurricane, og sendt til værs. Vettskremt befant jeg meg plutselig midt oppi de villeste luftkampene jeg kunne forestille meg. Først var det bare forvirrende skygger som raste forbi med blaffrende munningsflammer, så begynte skyggene å forme seg til fiendtlige fly. Adrenalinet tok over, og snart lå jeg på halen av min første Ju-88........ Jeg holdt inne avtrekkeren til tommelen var blå, og i øretelefonene sprakte en stemme " Ernie, du fi…

3. Started by Jens-Ole Kjølberg,

Tilbake i FS9 dagene var Alphasim sine pakker med hele English Electric Lightning F.1-T.5 serien en stor favoritt. Jeg fikk også designeren til å lage to custom modeller av Lighting F.53 og T.55. Dette var to ”pimpa” multirole kampfly med alt det tilleggsutstyret som RAF ikke hadde penger til som ble solgt til de to nyrike oljestatene Kuwait og Saudi Arabia. Postet en god del av bilder av repainter jeg gjorde for begge land her på forumet. I dag ser nok Lightning ganske merkelig ut, men i sin tid på 50 og 60-tallet var flyet det ypperste engelske ingeniører kunne lage, og selv den dag i dag har flyet svært imponeres ytelser med både Mach 2 fart og evne til å zoomclim…

4. Fikk ånden over meg her på eftaen og romsterte frem noen malingsbøtter igjen. Synes at Beavere`n trengte en ny snasen paint så jeg håper dere liker denne. Hmmm ble litt mørke desverre pga været sikkert. Men det meste kommer vel frem håper jeg.. Hva synes dere om Beaver Fever?

5. Started by Fred Solli,

Hva er det som kjennetegner Pacific Fjords med alle Return to Misty's på plass? Jo all båttrafikk, og da kunne jeg jo ikke dy meg. Jeg måtte ta meg en tur på det våte element og se hvordan sceneriet opplevedes fra den vinkelen. Her ett knippe bilder fra turen. Takk for titten

6. Started by Ernst K.Furuhatt,

Ikke hver dag man får kloa i en ny sim, så dette måtte jo prøves. Førsteinntrykket er så som så. Grafikken er bra, men lydkvaliteten og flightmdl. er langt fra hva vi er vant med i FSX. Begynte forsiktig med noen treningsturer i Tiger Moth. Så bar det avgårde i Hurricane...... ... og etter hvert i Spitfire. Seinere besøkte jeg en tysk skvadron, og ble med på litt "hunting high and low" i Me-109, her de berømte Cliffs of Dover. Vi våget oss såvidt innover det engelske landskapet, men ble rask spottet av RAF, så da var det bare å rømme hjemover .....

7. Started by bjørn seiersten,

8. Started by Fred Solli,

Noen bilder på tur fra Sydney og nordover langs kysten. På tur ut fra Kingsford Intl. Oversikt over Botany bay og downtown Sydney Måneskinnstur Kan dere se BD-5 bak meg. Øyvind hadde seg en spinn i en helt svart maskin. Fantes ikke lys i det hele tatt på denne maskina. Flott skinn i Stillehavet.

9. Started by Paul-André Tilrem,

Som nevnt, så var det bombetokt i Libya som stod for turen på denne onsdagen. Serverproblemer til tross, vi var da en liten gjeng som satte avgårde fra Scicilia Pasi ved min side I lufta klar for formasjon Nærmer seg :eek: Øystein i tet, og Pasi på venstre side Dessverre så opplevde jeg snægg i maskina (les: kastet ut av server) og hurtig retur til Malta var påkrevet :whistle: Håper resten kom frem til målene sine uten nevneverdige problemer

• 12 svar
    • 2,8k visninger
  10. Started by Johnny_Nikolaisen,

Hei, noen bilder fra dagens tur til Sitka fra Ketchikan. 40kts tailwind hele turen var friskt, men vinden forsvant fullstendig før landingen. Repainten til Carenadoen er fra Aussiex om noen lurer. Departure Ketchikan: (Ingen bilder fra selve turen) Sitka: "Lånte" parkeringen til Alaska Airlines. Her var det forresten en fuel box, så fsairlines godtok ikke flighten. 160nm som må gjentas siden det var en training flight for VA'et. :tired: -Johnny

11. Started by Ola Haldor Voll,

Ganske nylig ble det utgitt et photoscenery for Oahu, Hawaii. Det var en no-brainer å svi av noen kroner på det. Kjempeflott landskap, og utrolig mange flyplasser til å være et så lite område. Her med en Embraer 140.

12. Started by Fred Solli,

Hei og takk for kjempetur Jeg legger ut noen bilder her fra turen uten kommentarer. Takk for titten!

• 8 svar
    • 1,5k visninger
  13. Started by bjørn seiersten,

14. Started by bjørn seiersten,

15. Started by bjørn seiersten,

Artig å lande her!

16. Started by Ernst K.Furuhatt,

Australia er stort, så selv om det tok sin tid, er det nesten et under at hele kontinentet nå er komprimert og stappet inn i min stakkars PC . Har jo flydd der nede i mange år (virtuelt ), så jeg var egentlig ferdig med strandliv og kenguruer. Men så satte Fred i gang med sine fristelser, og dermed var det bare å begynne forfra igjen :grin: . Angrer ikke et sekund, og nå skal Australia få være på harddisken til den er utslitt. Her noen bilder fra Moruya, startbasen for kveldens søndagstur ( se under Multipayer ). Har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal fly, men antar det blir Beavern. Møt opp, møt opp !!

17. Started by Pasi Jorgensen,

I går/natt hadde vi en særdeles morsom tur, 5 F-16 (2 stk. AM og 3 stk MB modeller) som fløy en treningsrute/trase over sørlige del av Noreg :grin: Det er vel ikke å skyve under en ejector seat'n at dette ikke bare var utrolig morro, men at det fristet til gjentagelse....fort som F.... Jeg tok ut 4 screens fra FSrecorderen, alle er ifra begynnelsen av turen. Før avgang, Fred er ikke med på bildet fordi han surrer over oss i relativ høy hastighet he he. Fremst, og leader of the pack, Gofi, nærmest kameraet har du meg, Robert i Tiger painten og Øystein står litt skjult bak meg i en AM modell. Undertegnede igjen, og over meg har vi Øystein og Robert....tror j…

18. Started by Kjell Dahle,

Fint fly, film ble det også. Den er filmet i one-shot (ingen klipping), det blir nok en redigert versjon også etter hvert. [video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=G7PlEJaAo_Q

• 0 svar
    • 594 visninger
  19. Started by Tommy Bernes,

Og hva er vel bedre enn å sette seg ned i godstolen og fly spitfire i herlig kveldsstemning og med frisk lyd! God helg! :cool:

20. Started by PEtter blindheim,

Greit med sidevind. Bodø rapporterer 31023G34KT 260V350 4000 -SHSN FEW012CB BKN020 M05/M08 Q1002 TEMPO 0400 +SHSNGS VV004

• 1 svar
    • 783 visninger
  21. Started by Øyvind Schou Johnslien,

Liten prewieve på Onsdagsturen her. Regner med at resten av gjengen følger opp. Fokuset her var slett ikke screenies, men her kommer det noen få. Takeoff fra EGAA. TISM1R depart. 8000 ft and turning Climbing FL 100 Lurer på hva slags fly dette er?? :crazy: På Cruise... FL 260 Da bled det ikke flere bilder fra turen gitt. Som sagt, det var ikke screenies som var fokus på denne turen. Men jeg håper di andre deltagerne også har noen på lur...? Håper dere likte det lille som ble presantert?

• 13 svar
    • 2,7k visninger
  22. Started by Fred Solli,

Hadde meg en liten tur i PFJ etter patchen og fant denne her saken Båten og prammen kommer fra Misty Moorings sidene. På vei oppover Colombia River ved Bonneville Dam Sørover mot Mt. Hood Nordover mot Mt. Adams Legger med to bilder her som illustrerer veldig godt hva ORBX gjør med scenery opplevelsen. Er vel ikke vanskelig å gjette hva som er hva her.

23. Started by Jan Petter Hovland,

Takker for godt sammarbeid med FLG ledelsen og for at vi fikk gjøre en oppvisning hos dere Her kommer noen bilder fra vår oppvisning: Takk til alle som såg på! Og til dere som ikke fikk det med dere, så kan du se replay av shower her Virtual Red Arrows

24. Started by A L,

• 7 svar
    • 1,5k visninger
  25. Gjest Lars Johansen
    Started by Gjest Lars Johansen,

Jeg har nå begynt å laste opp paintene til virtual Norwegian. Foreløpig bare 2 stk, men flere kommer ganske fort. Det er LN-DYF og LN-NON jeg har lastet opp først nå. Neste paint blir mest sannsynlig LN-DYN "André Bjerke" og 4 andre. Alle paintene kommer kun til å bli tilgjengelig hos Virtual norwegian.

• 3 svar
    • 1,5k visninger
  26. Started by Øyvind Schou Johnslien,

Fikk en tlf fra en kompis " Good day mate" som vanlig, men så forteller han at det står ett bergdigert fly i nydelige farger på Coffs. Da var det bare å avslutte kenguru jakta og hive seg i jeep`en for å ta en titt. Dette så jeg fra parkerings plassen og begynte å bli ivrig.. Størrelsen på dette flyet er kollosalt når det står i slike omgivelser gitt. Og det var ikke bare jeg som var og tok en titt. Flere som labba rundt og glana her.. Gikk litt frem og tilbake for å få noen vinkler men ble stoppa av ett gjerdet. Men det er ingen sak for en kenguru jeger, en liten sats og vi var på andre siden. For å ikke bli huka, bled det litt lav åling i…

27. Started by Stein-Ove Rud,

Hei. Legger ut bare et bilde her og kommentarer mottas med stor takk. Tenkte mest på om dere synes om dette ser realistisk ut eller ei? FEX-1024-DXT5 clouds og sky themes in use (Bilde er i 1920x1200 størrelse) Stein-Ove

28. Started by Ernst K.Furuhatt,

Så var det ubønnhørlig over for denne gang......... Like brått som det begynte, like brutalt måtte man innse at det var over. Noen likte det så dårlig at de viste tenner...... ..... mens andre tok kursen mot nærmeste transport :cool: . Kjekt med stor varevogn når tonnevis med FS-utstyr skal flyttes. Her passeres Lillehammer i 20000 fot, fremdeles på vei oppover. Lenger nord skyet det over og begynte å blåse, regner med Geir Ove var ute med vær-dansen igjen :grin: Turning finale til Bodø, have a nice day .

29. Started by Ernst K.Furuhatt,

"oddhspjoetvold" har allerede presentert sin T 33-paint grundig, så det er nesten overflødig å komme diltende etter med lignende bilder. Men det kunne jo hende noen interesserte hadde misset denne, så jeg tar sjansen på en aldri så liten reprise. Modellen er en gammel FS9er fra Tim Conrad, men den er oppgradert til FSX-standard, så det er ingen fare med portover-problemer. Selv om VC er veldig sparsom, har oddhspjoetvold gitt den realistisk utseende, og den har troverdige flyegenskaper. Selv har jeg puttet inn lydfiler fra Vertigo Panther, og disse passer perfekt til dette 50talls-designet. Husker veldig godt T-bird`n fra noen sommerferier i Stavanger, hvor jeg ti…