Screenshots - Video - Stream
Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.
6 826 emner i kategorien
-
Endelig er Bear gulch tilbake, mitt nye tilfluktssted langt inni skauen bak buskene, og mitt nye fremkomstmiddel, fantastisk liten sak og utrolig detalj! Ha en fortsatt god kveld! Mvh Tommy
-
- 5 svar
- 1,2k visninger
-
-
Det ble noen bilder fra en artig situasjon på MPturen på onsdag. På cruise mot Gardermoen begynte TCAS'en å ule noe forferdelig og etterhvert dukket en 757 Islandair i visuell range med Capt Jan Arild ved spakene steady climbing to FL280 som jeg selv lå på. Her er noen bilder fra episoden som bevis til myndighetene hvis det skulle bli noen spørsmål om episoden. Her sniker 757'en seg opp på cruise. Vel oppe på cruise FL280 Som ellers i trafikken måtte jeg ut i venstre felt for å gjøre en forbikjøring Trangt ja. Synd at QualityWings har en dum bug. Speedbrakes og flaps står på. Tydeligvis noe med antipirat greier å gjøre. Synes å ane …
-
- 21 svar
- 3,2k visninger
-
-
Noen enkle bilder fra en som ikke er så god på dette.
-
- 0 svar
- 1,1k visninger
-
-
I dag fløy jeg Oslo - Alicante og tilbake (Vatsim seff). Her er en kort video som viser landingen min i Alicante med LN-DYM. Lydene fra cockpit er fra FS. Resten er av lydene er kopiert fra ekte videoer. Beklager den dårlige bildekvaliteten. Trodde jeg skulle få HD jeg, men youtube ville visst ikke det. Lydene fra cockpit er rett ut av FS! Her har jeg ikke redigert noe. Er veldig fornøyd med lydpakken jeg har til IFly nå! [video:youtube]gj8UAB1QVPk
-
- 13 svar
- 2,5k visninger
-
-
-
La den ut i X-Plane-delen av forumet, men antar det er litt snevert publikum der ift. her.. Min første tur fra flyplass til flyplass med waypoints programmert i en FMC app for iPad. Flyet fløy seg selv fra punkt til punkt, inkludert landing. Jeg flyr for det meste VFR i mindre fly, men ble mektig imponert når jeg som "luftfartsidiot" greide å få det til å gå på automatikk. Stort sett kun throttle som ble justert av og til. Dette var gøy! Dette er brukt i videoen. - AirTrack plug-in / iPad app - Dash 8 Q400 - REXPlane (skyer og atmosfære) - ENVA scenery (veldig utdatert, men bedre enn ingenting..) Tilgjengelig i HD - 720 og 1080. [video:youtube…
-
- 12 svar
- 2,2k visninger
-
-
Pasi har mye spennende på gang, og blant annet har han svære byggeprosjekt med diverse helikopter-plattformer høyt og lavt i Sveits. Nylig inviterte han på en liten VIP-tur innom noen av disse helipads..... Og når vi trodde det var seinkveld og leggetid, ble vi lurt med på en heidundrende lavtflyvning med F-22 mellom Børvasstindene, før vi satte nesa til værs, og var innom verdensrommet noen snarturer. Robert, Andreas, Pasi og undertegnede, fra 0 til 127000 fot . Lofotveggen sett fra 100000 fot. MP-flyvning er ikke som andre flighter....... :grin:
-
- 4 svar
- 1k visninger
-
-
Hei Hadde en tur i dag for å teste Qw757 med Airac 1104 i dag Det ble TNT Cargo livery har et par "blinkskudd" eg ville dele med dere (evt. kommentarer over bildene) Og her er de: Alt gjøres klart på Parking 52-Cargo på Gardermoen. Rotate... Climbing to FL330 Descend mot ILS07 i Molde! Nearly three Green Touchdown Vacating etter litt backtracking :grin: "Bakkemannskapet" laster ut av flyet, mens alt skrues av i cockpit. Og da var alt skrudd av Cold And Dark før neste flight. The End Legg gjerne igjen en liten kommentar :grin: Takk for meg! Benjamin 14
-
- 5 svar
- 1k visninger
-
-
3 kjappe bilder fra turen. Ikke noe superspenstig saker egentlig. Værgudene hadde bestemt at jeg ikke skulle få se mye av London i kveldsstemning da jeg brøt meg gjennom skylaget. Takk for at du tok deg tid til å se
-
- 5 svar
- 1,2k visninger
-
-
Jeg har fløyet mye for VNAS i påsken. Med nye herlige lyder er iFlyen en fryd å fly. Har aldri hatt det mer gøy i enn 737 i FS før. Siste del av denne bildeserien ble tatt i dag, hvor Andreas Nærbø og Joakim Pedersen var med. Takk for flotte turer gutta (Squawkbox-flyene er manipulert i Photoshop for å vise Norwegians farger). Klar til boarding på OSL. Skulle til Kristiansand her. På final på Kjevik flyplass i Kristiansand: Vacating RWY på Kjevik: Her fløy jeg Trondheim - Oslo og jeg flyr direct ELRAT: LN-DYM står parkert i Haugesund på dette bildet: Her flyr jeg P-RNAV-approachen til ILS 19L på ENGM, etter en 52 m tu…
-
- 6 svar
- 1,1k visninger
-
-
Var ute og lufta meg litt for Arctic Air, eit selskap som eg og Ivar Skaugstad driv ilag på FSeconomy.com. Eg er på veg til Juneau med ein Antonov AN26 me har leigd, og skal nytta på fraktruter i området Alaska\\British Columbia saman med ein Douglas DC-6. Turen bileta er frå gjekk frå Tanis Mesa airport, A69 til Haines airport, PAHN i 12000 fot. Preflight vert gjort av flightengineer, medan eg og copiloten sit i styrhuset og gjer kalr til neste leg på turen. Me får klarsignal frå flightengineer til å skalke alle luker og spinne igang motorane. Bana her er ei kort grasbane på 1900 fots lengde. Så det var godtm e ikkje var tungt lasta. Eit ekstra …
-
- 11 svar
- 2k visninger
-
-
Har nettop innstalert, ca 30 woai pakker. Men på hverken Gardermoen, Heathrow, Dubai eller Charles-De-Guale ser jeg noen av flyene! Noen som vet hvorfor?
-
- 11 svar
- 1,6k visninger
-
-
Tok et par bilder av det nye iFly 737-800 liveriet jeg laget mens jeg stod ved gate i Portland, OR i ettermiddag.
-
- 2 svar
- 913 visninger
-
-
Æ rakk ikke den obligatoriske søndagsturen, men Øyvind var så generøs at han inviterte på trøstetur med Spitfire. Målet var å følge ei utvalgt krokete elv i Australia, og bonuspoeng for å svømme blant krokodiller :grin: . Øyvind, Øystein, Bjørn og undertegnede stilte med Spitfire, mens Olav truet vår eksistens med Reno Mustang. I tett formasjon og lav høyde ga det ekstra fartsfølelse å følge den svingete elva. Øyvind ledet an i formasjonen, og med hårfin pressisjon fulgte han elveleia. Olav med sin gosth-variant av Mustang :grin: . Øystein satt å plystret og sang med åpen cockpit. Første bonuspoeng gikk til Bjørn....... :grin: …
-
- 3 svar
- 858 visninger
-
-
Herrene i søndagsklubben har luftet vingene igjen, denne gangen på påsketur i Australia. Det blir kun 3 bilder fra meg, men regner med at det kommer flere fra de andre deltakerene etterhvert. Alle 3 er forøvrig fra Caloundra Airport (YCDR). Et oversiktsbilde... (special photo for Jan Arild :grin: ) Min Cessna 208B Gran Caravan Bjørn, en ivrig Land Rover entusiast fra Trøndelag, fant seg et prakteksemplar på Caloundra, og hadde egentlig ikke lyst til å fly videre.... :grin: That's it...takk for turen alle sammen
-
- 7 svar
- 1k visninger
-
-
Noen førsteinntrykk av IRIS F-22 Raptor. For min del er Påsken berget, nå blir det kos uansett vær og føre :grin: . Har ikke gått så dypt i flight manual enda, og her er nok å sette seg inn i. Bl. a. kan man variere oppsett med våpenlast, og på demo-filmen vises dropp av aktive (!) bomber . Selv nøyer jeg meg med flyegenskapene, og de virker bunnsolide!! Modellen gir en realistisk feeling av å ratte et stort fly med kraftige motorer. Lydkvaliteten er førsteklasses, og forsterker innlevelsen mange hakk! Det er også gjort grundig arbeid med å ikke balaste frames unødig, og hos meg flyter det mykt og sorgløst. VC funker glimrende og HUD er enda bedre enn på …
-
- 25 svar
- 4,3k visninger
-
-
Hei Meg og Pasi tok oss en aldri så liten tur med Aerosoft sin F16 rundt om på Island... Vi startet på BIRK Reykjavik og endte opp på en flyplass eg ikke husker navnet på, Men som alle andre småstriper i Island slutter de vel på noe med Dur går eg ut i fra :grin: Tenkte å dele ett par Shots med dere... Lar bildene tale for seg sjølv denne gangen Og det var alt! Legg gjerne igjen en kommentar! :grin: Benjamin
-
- 3 svar
- 854 visninger
-
-
Kanskje ikke ny for de fleste av oss, men for X-Plane er det nylig kommet en flott utgave av maskinen. Jeg har uttrykt et ønske om å få en Widerøe livery, og utvikleren har sagt at det er hans topp prioritet sammen med Berlin Air.
-
- 0 svar
- 767 visninger
-
-
-
Hei, Som det står i overskriften har jeg skaffet meg to nye fly i hangaren. Jeg kjøpte da pakken som er i nettbutikken har på flightsim med flyene PA-34 og PA-28, Piper Seneca og Arrow fra Carenado. :grin: Jeg har vært på hytta hele uken så det har ikke blitt mye testing av flyene enda. Men det jeg har sett til nå er utrolig bra. Lyden fra de to motorene i Senecaen er fantastisk!!! Det jeg har gjort på hytta er å lage en paint til Senecaen. N787PE skolefly ved Phoenix East Aviation er den nye painten. Her kommer bilder av den: Har ikke fått sett på Arrow så det er ingen bilder av den, men har tatt en test og den virker veldig bra! Disse to f…
-
- 3 svar
- 761 visninger
-
-
.. On my dash :eek: Gikk til innkjøp at Aerosoft sin Katana 4X, for et fly, sitter fremdeles med gliset etter første testtur rundt Concrete! Likte fs9 modelllen bra og syns den var flott, men den nye til fsx er en helt annen verden! For første gang følte eg at eg faktisk satt bak spakene på et ekte fly i simmen, det er det ingen andre addon fly som har klart enda! At man må gå gjennom preflight, sjekke olje, kjøleveske, bytte deler, bedrive service osv, bidrar til at man føler man eier dette flyet! Føler det er mitt eget fly! Men til overskriften da, det er mening i den, for dette var det første som møtte meg da eg åpnet canopyen etter engine shutd…
-
- 6 svar
- 1,1k visninger
-
-
Hei! Har i ferien gått til innkjøp av bush-scenery for Australia samt en privat stripe i Nord-Amerika. Her er en serie uredigerte beskjærte bilder fra en liten tur i...i granskauen! Tekst over bildene! Påskeaften. Flyet står klart i hangaren på Walter Sutton's private flystripe WA79. Close-up! Flyet klart for taxing. Motorduren overdøver fuglekvitter og eksosen river og sliter i ozonlaget. Forsiktig... forsiktig.. Stripa klar og before takeoff-checklist completed. Airborn! Mye jord og åker.. Liten og utfordrende... lukter visual her! På vei inn i siste sving Straks…
-
- 10 svar
- 1,8k visninger
-
-
Ettersom at Squawkbox har estemt seg for å ikke være helt enig med FSX, har jeg måtte krype tilbake til FS9. Etter litt småturer i løpet av uken, har jeg bestm meg for at storfuglen skal få strekke litt på beina! Ruta er som følger: Tokyo Narita Intl. RJAA -> Miami Intl. KMIA Rute: GOC V22 MQE Z13 AKESI Y111 CRANE V35 KSE V3 ABE B932 SMA J179 SQA J501 ANC J133 YESKA NCA13 YQD J596 YWG J89 BAE J101 OBK J89 IIU J99 VXV J46 AMG J45 OMN Fly: Boeing 747-400 w/winglets, B-HOY Etter litt knoting med flightplan osv er jeg klar til avgang Fortsettelser følger!
-
- 3 svar
- 930 visninger
-
-
-
...med F/A-18E fra Vertical Reality Simulations, fra Værnes til Rygge. Da er take-off unnagjort og vi er på cruizehøyde ca 10000 fot. Våpensystemene klargjøres... Detaljer...Fine detaljer! Meget bra fly disse VRS folkene har laget. Først fyrte jeg av et par missiler over Dovrefjell. ...og et par på skytefeltet ved Rena! Noen som trenger luftstøtte til elgjakta? :grin: Alle påsketurister i Odalen fikk seg en liten støkk når lydens hastighet ble passert! :cool: Og vips...så var Rygge der! God påske! ---------- Øystein
-
- 8 svar
- 1,6k visninger
-
-
Jeg får opp lysene på rullebanen og landingslys, som firkanter. Er det noen av dere som kan hjelpe meg med dette problemet? Hva kan feilen være? Ha en fin påske forresten alle sammen
-
- 3 svar
- 1k visninger
-
-
Vet ikke om mange her har fått det med seg, men nå har en frivillig på iFly-forumet gitt ut en gauge-oppdatering som gjør at man får mer realistiske MCP / autopilot-farger. Jeg syns i hvertfall dette bidrar til at min Norwegian-cockpit blir enda mer realistisk :grin: Oppdateringen gjør også at man får ny farge på radio-panelet: Last ned her
-
- 3 svar
- 767 visninger
-
-
Noen biler fra SF Carrier MP Mission som pågår akkurat nå.
-
- 1 svar
- 647 visninger
-
-
Prøver meg på en bildeserie fra dagens tur, Oslo Gardermoen nedover til Sveits og Zürich. Flyet er ikke det mest spennende, default 737-800 (men det skal bli bedre etter hvert!) Tester spoilers på maskina som skal ta oss nedover før avgang Har lagt Norge og Gardermoen under oss, med kurs sørover. Dagens rute går ikke overraskende via Danmark og gjennom Tyskland inntil vi krysser grensen inn til Sveits. Vet ikke hvilken by vi har under oss, men da har vi startet nedstigningen Innflyging Velkommen til Sveits! Her var det fullt liv En fin morgenflyging. Turen går videre til Barcelona. Jeg har ikke rørt bildene, de er helt uredigert…
-
- 4 svar
- 896 visninger
-
-
En liten titt innom MP-serveren, og dermed var det i gang. Snart vrimlet det med hissige barte-piloter i dertilhørende kjappe farkoster. Leknes fikk se og føle lovløse tilstander, før gjengen beveget seg i heller uforutsigbare manøvrer over Vestfjorden. Deretter var det Bodø som fikk unngjelde flyvningens svar på "Hells Angels". God Påske
-
- 2 svar
- 766 visninger
-