Screenshots - Video - Stream
Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.
6 826 emner i kategorien
-
Er nylig blitt medlem av Virtual Norwegian og koser meg med innlandsrutene med de flotte sceneryene fra Jo Erlend og Cloud9 sitt Bergen Scenery. Nå mangler jeg bare NGX'en så blir det komplett. Wilco sin 737 får duge så lenge, men jeg gleder meg veldig til å dumpe den langt vekk fra maskinene min! Den grå stripen oppe og nede på bildene skulle egentlig være hvit for å gå i ett med bakgrunnen her, men ser nå at de er grå. Vet ikke helt hva som skjedde der, men men. Parkert på Gate 31 ENBR Taxer mot bane 17 og passerer brannstasjonen. Kanskje litt mye bilder fra denne turen bort til rullebanen, men syns dette sceneryet fortjener å bli vist …
-
- 8 svar
- 1,2k visninger
-
-
The Thomson Oil Company har startet prøverboringer i Hasvik. Man fryktet store protester i starten, men så snart riggen var på plass, solgte fiskerne båtene på flekken, og søkte seg straks jobb ombord. De to fiskebåtene ved kai, skal snarest bygges om til supplybåter :grin:. Fremtidens fisk vil bli å få på et stort, kommende Rema Senter :whistle:.
-
- 0 svar
- 738 visninger
-
-
Vi simmere av alle typer har egentlig et fantastisk år dette året. Først får vi DCS A10, som bare blir bedre og bedre hver gang jeg starter det, og etter det får vi ikke mindre enn 2 stk 737 av god kvalitet. Og mer kommer det vel. Uansett tenkte jeg skulle slenge inn noen bilder av Hog'en mens vi venter Her har vi min broder Eivind eller Snajper som han liker å bli kalt som peprer noen stakkarer med GAU'en Hvis dere ser godt etter så ser dere restene av en A10 litt lenger nede her Ett av våre favoritt mission, laget av Karl Johan, kolonner, CBU mat Hender vi prøver oss på nattes tid også, med miksende hell hvis du ser nøye til høyre fo…
-
- 4 svar
- 868 visninger
-
-
Tok noen bilder etter landing på Arlanda i kveld.Jeg mister endel AA online på Vatsim,Litt irritabelt,men det går. ICE312 BIKF-ESSA,Realtime i kveld. Så ett bilde Online... Ingen tvil,hvilket fly som er penest Offline,etter Sqwakbox er slått av. FS9,PSS757,Aerosoft ESSA,Activesky,Ultimate terrain Europe/USA og Groundenviroment er innstallert. Fly Safe folks!
-
- 1 svar
- 677 visninger
-
-
Hei! Her kommer noen bilder fra en tur med SAS 737-400, LN-BUF fra Gardermoen til Frankfurt Main. The line 01R I lufta, forlater Gardermoen Oppe på cruise, FL340 TCAS systemet begynte og ule om trafikk som kom passerende. :grin: På approach, passasjerene ser Frankfurt. Kom litt høyt inn mot flyplassen så bremser måtte brukes for mer effektiv descend. Final rwy 25R Landing og shut-down Håper dere liker bildene! Legg gjerne igjen en kommentar. :grin:
-
- 14 svar
- 1,9k visninger
-
-
Her kommer noen bilder fra mine siste turer med Airbus A320. Legger ved noen gamle bilder også, så topicen ikke blir kjedelig. Bonusbilder:
-
- 9 svar
- 1,6k visninger
-
-
Hei, Har ikke lagt ut så mange bilder her før og er heller ikke så god til å ta screenshots, men prøver å legge ut noen nå Er på vei fra Dubrivnik til Gardermoen i LN-KKJ. Er en plass mellom Sverige og Danmark. Setter pris på tips. Erik
-
Endelig fikk jeg tid til en kjapp liten flytur. Lånte meg testutgaven av F-22 på Edwards, og stakk oppom Death Valley i den kjølige morgenluften. Ikke noe mål og meining....... , bare for å lufte hodet og røre på noen muskler .
-
- 8 svar
- 1,6k visninger
-
-
På holding ved Leipzig/Halle mens Pasi og Robert lander , i god MP-ånd, omtrendt samtidig.... Leipzig/Halle (Aerosoft) og Airbus A330-200 (Wilco/Feelthere) Takk for turen! ---------- Øystein
-
- 3 svar
- 731 visninger
-
-
Det var nok engang duket for short takeoff and landing konkurranse denne helgen i Valdez Alaska. Oppmøte var ikke å klage på totalt 9 deltakere med stort og smått kom innom for å bryne seg på litt skikkelig bushflygning. Her noen av spesialCubbene som sto på K55 Thomson Pass. Her ett bilde av noen av deltakerene som prøvde å svi av mest mulig fuel på vei ned til Valdez. Det gjelder jo å ha så lett maskin som mulig. Valdez er jo ikke bare kjent for STOL konkurranse, men også utskipningshavn for olje fra Alaska. I det fjerne kan tankanlegget skimtes. Naturskjønne omgivelser her oppe i Valdez. Isbreen går nesten ned til byen Det hadde møtt…
-
- 15 svar
- 2,6k visninger
-
-
Syntes det var stusselig med paints til Iris sin artig modell BD-5 og fikk en liten ide her jeg måtte utføre syntes jeg. Prøveturen gikk selvfølgelig rundt Maranello traktene, desverre i Default terreng. Med slik paint på dette flyet innbyr det sanndelig til aktiv flyging,, Nå er den ikke ferdig, men fikk lyst til å høre om det var noen reaksjoner på denne, samt ideer til hva mere som bør gjøres. Evt vingemerker og div.. Hilsen den useriøse maleavdelinga.. :grin:
-
- 51 svar
- 12,8k visninger
-
-
Fant ut at å fly fra PAKT Ketchikan til KORS Orcas Island ville dekke hele Canadas vestkyst så hvorfor ikke hive seg i en spesialbygd Beaver der baksetene var erstattet med en stor drivstofftank og fylle den helt opp og se om det holdt helt frem. Jan Arild slo følge på turen og Robert kom også med etterhvert. Noen bilder fra siste del av turen Jan Arild under meg i en "standard" Beaver. Vi var nedom Port Hardy slik at han fikk fylt opp drivstoff. Kan skimte den store bensintanken. Litt variert vær hadde vi på turen nedover, men her er det helt topp vær. Plutselig dukket Robert opp i ei gås fra større høyde ned mot meg. Han fla…
-
- 2 svar
- 682 visninger
-
-
I dag har jeg lagd 3 nye painter for Ifly's 737. Disse blir opplastet til Virtual Norwegian etter at jeg har gjort noen små endringer. Og bare så det er sagt, så vet jeg om de to feilene på halen til LN-DYP. De vil bli endret når jeg finner et bedre bilde. LN-DYA "Erik Bye" LN-NOT "Piet Hein" LN-DYP "Aksel Sandemose"
-
Har visst blitt stormansgal her, så nå følger enda en bildeserie, fra en flight jeg tok i kveld. Ruta ble Molde-Bjorli-Sunndalsøra, eller Romsdalen-Eikesdalen-Sunndalen om dere vil. For anledningen handlet jeg Carenados C172N, et kjøp jeg er svært fornøyd med! Kom gjerne med konstruktiv kritikk, bildene er uredigerte og teksten er under bildene. Flyr sørover i Romsdalen, og de majestetiske Trolltindene med Trollveggen kommer opp på høyre side. Litt lengre sør kommer vi til Marstein, med Mongegjuren og Mongehamran tronende til venstre. Etter å ha nådd Bjorli, svinger vi mot nordøst og stiger over fjellene for å fly videre til Sunndalsøra. Her ser vi nord…
-
- 5 svar
- 1,2k visninger
-
-
Tittelen sier alt. To screenshoots ifra OSL tatt mandags morgen kl 0600.
-
- 8 svar
- 1,6k visninger
-
-
[Denne turen ble gjennomført i 2009, men har desverre ligget å støvet ned de siste årene. Nå følte jeg det var på tide å dele erfaringen med dere, hope you like it! Om du ikke orker å lese teksten, ta iallefall en titt på bildene. ] Påsketradisjon tro – Påskekrim, ett par ski med skismurning fra i fjor som står lent opp mot solveggen på høyfjellshotellet er vel alt som skal til for å tilfredsstille den gjennomsnittlige nordmann på påsketur. Undertegnede ble nødt til å bli hjemme for å jobbe i påsken, så hvorfor ikke benytte muligheten til å gjøre noe litt annerledes.. Jeg gjør oppmerksom på at denne historien er ren fiksjon. Historien har ei noe med det ”virkelige” F…
-
- 1 svar
- 800 visninger
-
-
[size:14pt]Dag 2[/size] Neste morgen var vi klare ved flystripen før det hadde startet noen flyaktivitet for dagen. Hverken fly eller fugler var nok klare over hvilken flott dag dette skulle bli. Vi tok en kaffekopp med vår vert, samt at vi slo av en prat med noen ivrige ildsjeler innenfor seilflymiljøet på flyplassen. Men, vi kunne ikke bli for lenge, Østerrike stod for tur! Værutsiktene for dagen var gode, lettskyet og CAVOK i områdene rundt München. Zell Em See (LOWZ) som er vår destinasjon, kunne fortsatt melde om morgentåke nede i dalen, men vi fant det lite sannsynlig at den ble liggende lenge i dalsøkket når vårsolen fikk fotfeste utover dagen. Preflight …
-
- 0 svar
- 541 visninger
-
-
Noen bilder fra turen igår kveld. Siden det var heavies på tapeten, valgte jeg en av de minste modellene i airbus sortimentet hvis man ser bort ifra A330, A321, A320, A319 og A318. Så da ble det A340-600, eller bedre kjent som 'the beast'. Etter take off fra Bilbao Klatrer til FL300 FL300 Så ble det litt for travelt under approach og landing, så ingen bilder fra den delen av flight'en, men her er ett etter landing og mens de andre kommer inn for landing (Bjørn & Robert kan skimtes i det fjerne). Robert inn for landing og Jan Arild skimtes på andre siden av RWY. Så var det take off igjen fra LEBL Barcelona, og Øystein følger tett p…
-
- 5 svar
- 1,1k visninger
-
-
Da har jeg nylig fått til AA i FS (endelig), og fått inn noen dugelige vannteksturer med hjelp fra Hr. Lund. Slenger derfor ut noen ubehandlede bilder (kun croped), og håper noen kan gi en dom på kvalitet, og eventuelle tips og vink til å få det til å se enda bedre ut. Tekst under bildene. Flyr ut fra Vigra mot vest, passerer nord av Giske. Når nordøstsiden av Runde, og flyr mot neset hvor Runde Fyr er plassert. Så følger en sving rundt spissen av øya og kursen settes mot Hovden. Ørsta ligger innerst i bukta, Hovden dukker straks opp bak kollen ved høyre bildekant over glareshield. Svinger inn på short final rwy 24 på Hovden Vel nede og parke…
-
Dash 8 Q400 lander på Værnes. Endelig er Widerøe livery tilgjengelig i et høykvalitets fly til X-Plane!
-
- 3 svar
- 2,3k visninger
-
-
Idag hadde vi prøvesending med livestream og det var en suksess. Noe vi helt sikkert kommer til å gjenta. Fikk dog tatt noen bilder fra turen som kommer her. Samling på Hartley Bay På tur oppover Grenville Channel En flott vik oppe i Grenville Channel Fikk besøk av TV-teamet i helikopter flydd av Pasi Så kom godværet Samling på Prince Rupert Tid for litt formasjonsflygning Samling på Kincolith SPB Mer formasjonsflygning Været letter Fortsatt henger flere på Turner inn til Alice Arm oppe ved Kitsault Avslutning ved Alice Arm
-
- 10 svar
- 1,9k visninger
-
-
Noen har sikkert fått med seg at jeg på nytt er involvert i prosjekter med Milviz. På samme måte som for deres Cessna 310, så lager jeg teksturer til til 2 nye fly (uten å ha kommersielle interresser i disse prosjektene). I øyeblikket er det NASA Drydens T-38 det dreier seg om. Det er et stort betateam som jobber med dette, hvorav minst 2 har bred erfaring fra T-38. Prosjektet er kommet ganske langt, men forsatt er det mange detaljer som skal på plass. Det er et kresent team som tester denne modellen. Og det er detaljer og karakteristikk dette dreier seg om. Dette er flyet som «snakker» til deg, alt etter som hvordan du behandler det. Tør ikke si noe om release ennå, men …
-
- 10 svar
- 2,2k visninger
-
-
Med Cushman Meadows godt plassert i granskauen, var det bare å finne fram det rette flyet for dette flotte sceneryet. Akkurat da kom Ant`s Drifter Ultralight driftende forbi, og den er som skapt for en liten avsidesliggende gård med egen flystripe :grin: . Og borte på Cushmans er det alle mulige slags farkoster som stikker innom, så her er stedet for en hyggelig flyprat :grin: .
-
- 7 svar
- 1,4k visninger
-
-
Hei Her kommer noen bilder fra en tur med Icelandair 752 fra Flesland til Keflavik som eg hadde i går kveld Håper dere liker de og legger igjen en liten hilsen :grin: Kommentarer over bildene TF-FIY er klar til Business... Mitt første tail bilde faktisk må si eg var fornøyd med resultatet. Taxer til 35 for T.O. Liner opp på RWY. Rotate... Ligger vi på cruise i solnedgangen. :blush: Entrer Island som dere kan se. Starta descend ned mot Keflavik. Touchdown! Parked at gate. Add-Ons Qualitywings 757 Cloud9 Bergen Norway Quality og Scenic Iceland X Takk for meg!
-
- 20 svar
- 3,7k visninger
-
-
-
Hei Eg og Aleksander Milde fra forumet hadde oss en liten flight i PNW for noen timer siden, og da ble det jo som vanlig tatt et par screenshots av fotografen på turen :grin: Og som vanlig liker han å dele sine bilder med andre Turen gikk i denne rekkefølgen: Port McNeill CAT5 Woss CAK4 Campbell River CYBL Courtenay CAH3 Evt. Kommentarer er over bildene Preflight mens eg venter på Aleksander (Turen ble gjort på FSHostclient siden han ikke fikk connecta på Local Network) Da var vi kommet oss trygt i lufta Nydelig landskap dette! Field in sight and gear down! Short final. TøtsjDæon! Har parkert mens Aleksander utfører…
-
- 7 svar
- 970 visninger
-
-
Gloster Meteor trenger vel ingen lang introduksjon; det første allierte jetjagerflyet. Men en langt mindre kjent versjon av flyet er nattjagermodellen Armstrong Whitworth Meteor NF.14 som var den siste versjonen av flyet. I mine øyne er dette den helt klart peneste Meteoren med sin lange kropp og store klare teardrop canopy i forhold til de små ”feite” enseter versjonene, for ikke å snakke om toseteren T.7 og de tre første nattjagervariantene som hadde en canopy som så ut som et fengselsgitter… Nattjagerversjonene ble faktisk ikke bygget av Gloster fabrikken selv som var opptatt med enseterproduksjonen, men satt bort til Armstrong Whitworth. Radaren ble plassert i en …
-
- 6 svar
- 1,3k visninger
-
-
For en stund siden fløy jeg en tur med A380, fra Dubai til London for å teste mergen min. Her er noen bilder fra turen. Boarding ved gate F22, catering er på vei. Har aldri sett catering bilen strekt så høyt opp Push and start Holding short rwy 12L Airborne Da er man på cruise godt på vei mot Europa, sålangt fungerer mergen utmerket. Short final 27R at Heathrow Ikke langt igjen nå Parked shutting down at the gate Det var det, lenge siden jeg har postet bilder nå og merker det på "historie" skrivingen min hehe. Addons brukt: FlyTampa Dubai Project Airbus A380 Aerosoft AES UK2000 Heathrow Active…
-
- 4 svar
- 817 visninger
-
-
Hei Vi var endel piloter som fløy fra ENVA Værnes til ENKB Kvernberget. Turen tok 50 minutter ca og en fin flytur. Her er noen bilder. Kvaliteten er så og si men legger de nå ut. Her ser du Lars Petter Holst foran meg En av passasjerene jeg har med meg tar ett bilde ut av vinduet Her er kartet over Kvernberget. Jeg fløy inn til ENKB via EDØY og MOY. Begynner og nerme meg nå ja Da var vi på final Tuchdown Da var vi parket og det står ett Braathensfly ved Gate1 og gjøres klart til ENVA. Håper dere likte bildene mine. Andreas
-
- 2 svar
- 628 visninger
-
-
Da er det helg å på høy tid å sanke sammen folkene slik at det blir grillparty på Bear Gulch i helgen, har nettopp unnagjort første del av sankinen, turen gikk tom fra Bear Gulch, via Cushman's for å avtale hentetidspunkt på noen personer, for å så fly til nærliggende Bremerton Natl KPWT og hente de. Deretter gikk turen tilbake til Cushmans for å hente sistemann og full cessna 172 med 18kg overvekt humpet vi oss tilbake til Bear Gulch! Her er et bilde fra Approach til Cushmans på tilbaketuren En fantastisk artig liten tur som kan anbefales, tur retur inkl korte landingspauser kom det på litt over en times tid God helg!
-
- 1 svar
- 582 visninger
-