Gå til innhold

Screenshots - Video - Stream

Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.

1. Joda, jeg var kjapt ute med å kjøpe den jeg også. Men desverre så var jeg en av de "uheldige" som ikke fikk denne til å fungere optimalt. Dvs. den var en drøm å håndfly, flott å arbeide i og i det store og hele bra på alle måter. Men, og det var et stort men. Først trodde jeg dette dreide seg om pilotfeil på en eller annen måte, men etterhvert kunne jeg ikke akseptere det heller. Etter tips fra Robert/Fred på forumet kom det fram at det var postet eksakt samme problem som meg på IFly-forumet. Problemet var at den overhodet ikke ville følge VNAV-profilen, men kunne gjerne klatre med 6000f/m og med påfølgende speedreduksjon og heller ikke stoppe på cruise-høyde. Ett…

• 1 svar
    • 634 visninger
  2. Started by A L,

Intetsigende overskrift? Ja. Frasen ble oppfunnet da jeg ble klarert ibound LUCKY på VATSIM Uansett. FSX er på plass i en ny PC, og jeg er storfornøyd! Her kommer de første bildene. Håper dere liker dem.

• 14 svar
    • 1,9k visninger
  3. Var ute og kjøpte dette flyet forrige helg, og har nå fått noen få turer i maskina. Tenkte da at det var på plass med en liten gjennomgang. Tok meg en NAV tur på morran her fra YSCH Coffs Harbour til YRED Redcliff. Start Up Coffs. Grom Flat 4 lyd slår imot deg idet motoren tenner. Også utvendig er lyden tja.. Realistisk. Liner opp og gjør klar til Takeoff. Airborne og hjulene opp. Ingen radbrekkende acc, men den bruker ikke altfor mye av stripe for å lette selv med fulle tanker. Climb og på tur nordover med riktig motor og propell settings satt. Legger oss på en cruise på 4500 ft på denne turen og kobler inn AP som forøvri…

4. [size:14pt]Dag 3[/size] Påfølgende dag tok vi oss god tid, vi benyttet anledningen til å sette oss ned på en kafé med internett, hvor vi kunne innta en bedre frokost mens vi sjekket været samt leverte flightplan. Når dette var unnagjort tok vi taxi inn til flyplassen for å gjøre klar flymaskinen, Albertville, Frankrike var vår destinasjon. Nok en gang fikk vi en påminnelse på at man burde sjekke kilder før man fyller drivstoff, om vi skulle ha fylt i Reutte, ville dette kostet oss 2,16 Euro per liter, heldigvis hadde vi bensin nok til en del timer i luften. Turen til Albertville skulle ta oss over byer som Chur, Ulrichen, Sion og Megeve. Utfløyet distanse ble 212NM, b…

5. Started by andreas nærbø,

Hei Fikk en veldig smooth landing med QW sin 757 på ENBR i dag. Legger ved ett screenshot. Tuchdown 30.0 ft i minuttet Veildig fornøyd nå. Slo rekorden min på 40.0 ft i minuttet. Andreas LEGG GJERNE BILDE AV DIN BESTE LANDING MED FLY

• 19 svar
    • 2,7k visninger
  6. Har hatt meg nok en strålende ettermiddag/kveld med dette flotte flyet, og har nå på 3 dager hatt 8 utmerkede turer med dette produktet. Nå over til dagens flight: L O A D S H E E T ISSUED BY APPROVED DATE TIME 20 MAY 2011 0904 ALL WEIGHTS IN KILOGRAMS ......... .......... FROM/TO FLIGHT A/C REG A/C TYPE CONFIG ENVA/LTAI AE6899 EC-ISN B737-800/CFM56-7B26 Y186 WEIGHT DISTRIBUTION LOAD IN COMPARTMENTS 7848 1/4438 2/3410 …

7. Started by Ernst K.Furuhatt,

Mens iFly invaderer sim-hobby`en, snek denne godbiten seg inn i rekken av topp kvalitets FREEWARE ! For de som har testet betaversjonen tidligere, glem alt. Denne modellen er gjennomført fransk kvalitet, drevet fram av lidenskapelig flyinteresse og mye tålmodighet. Her er noen smakebiter fra et tidlig stadie i testflyvningen. Det er mye fransk design, men det fungerer og jeg er allerede stupforelsket . For spesielt interesserte Etendard Modellen er selvsagt tilpasset for carrier ops, så hvis man vil ta den helt ut, tilbyr de også Clemenceau med full aktivitet. God helg.

8. Started by Marius Sparby,

Driver og vimser litt rundt i IL2: Cliffs of Dover, og det er morro å se at ting nå begynner å funke veldig mye bedre. Fortsatt noen småting igjen før ting er helt gull, men Luthier og resten av 1C-teamet jobber på spreng for å løse ting. Håper det faller i smak.

9. Started by Tor-H Bergseng,

Hei! Lenge siden jeg har delt bilder her inne nå, så tenkte det var på tide å spamme forumet litt. Har brukt litt for mye penger på addons i det siste merker jeg. Bildene er stort sett uredigerte. Kommentarer under bildene. KLM 747-400 på short final TNCM, Princess Juliana. Første tur med nyinnkjøpte 737'en. Turen gikk til EPWA , Warsaw. Norwegian 737-800 klar for avgang mot Rovaniemi fra Helsinki. Cruise over de 114000 sjøers land. Avgang fra Arlanda med kurs mot Visby på Gotland, en rute Norwegian starter opp 2. Juni. Samme tur som over. Parked at Visby. Første tur med luftbuss! S7 Siber…

10. Started by Øystein Hansen,

Robert, Mathias og jeg er nå på tur fra Værnes til Ibiza. Her er noen bilder fra starten av turen. Taxi forbi terminalen, mens Air Europa kamaratene gjør seg klare. Det blir take-off fra RW27 i dag. Airborne På CRZ vest for Danmark. Det er langt igjen... Fra innflygning på STAR STAR'n tok oss over flyplassen. Robert, som lå først i løypa, har akkurat landet. Parkert og det jobbes hardt rundt flyene ---------- Øystein

11. Started by Tommy Bernes,

Heisann! Etter å ha slitt med ATI drivere som ikke vil installere, service pack til windows 7 som nektet å installere gikk eg igår kveld inn for å hive ut gamle windows 7 og hive inn ny med futt! Installert 11.5 og service pack 1 til windows 7 uten problemer igår! Nå er det bare fsx som gjenstår! So all i say, bring on the real work! God helg!

12. Started by Stian Svensen,

Bare et bilde av en av de flotteste maskinene noensinne!... Teknologi... Før sin tid!! For de som vet hva slags snacks L1011 var specca med

13. Started by Sigurd Hølleland,

Hei. har et problem på OSL i simmen. akuratt lagt inn WOAI + NAX AIG. på bildene her ser dere at det er så sinnsyykt myye SAS! noen som vet hvordan det blir mindre SAS og mer NAX og andre selskap? EDIT: Er også lei av at Korean står på Gate...

14. Started by Gunnar van der Meeren,

Det nærmer seg utgivelse av Milviz sin T-38 Talon. Etter å ha malt bare hvite talons, så må jo familien også ha et svart får... :grin:

15. Started by Øystein Hansen,

Robert, Mathias og undertegnede har nettopp fullført en liten Europatur med hver vår 737. Vi startet på Rygge, fløy ned til Hamburg, og etter en liten pause fløy vi videre til Munchen. Her fra Hamburg Fremme i Munchen (lengst vekk Robert, Mathias i midten og meg nærmest). Takk for turen, og takk til iFly for at godt og etterlengtet add-on! ---------- Øystein

16. Started by Robert Hulthin,

Må takke for en fin tur som ble dominert av IFLY modeller Vi startet i Bodø gikk videre til Tromsø for så å ta turen over til Svalbard her er mine bilder fra turen

17. Started by Olaf Ghanizadeh,

Hadde det litt gøy med noen twin-props i PNW i går, 310-en fra Milviz er rå!

18. Started by Benjamin Hennes,

Hei! Etter å ha sett alle bildene av painter til BD5`en tenkte eg det var tid for kjøp av den, og angrer ikke et sekund på det :grin: Meg og Robert hadde en MP tur fra Ranger Creek til Longview tidligere i dag med mange småstopp inni mellom med den, og eg tenkte å dele et par bilder fra den flotte turen! Takeoff fra Ranger Creek Underveis fra Ranger Creek til Randell Kiona Airpark WN55 Før landing 39P Strom Før landing Tuledo KTDO Et siste bilde med meg og Robert på stripa i Tuledo Hadde dessverre ingen bilder fra siste leg, men men Konstruktiv kritikk og kommentarer mottas med stor takk :grin: Takk for turen, Robert!

19. Started by Andrew Thomsen,

Fem bilder til, siden jeg får det til, for en gangs skyld. Nå skjønner vel noen av dere hvor AoN Gardermoen hadde sin opprinnelse :smile:

20. Er en av de som klarer holde fingra unna iFly, man kjører ikke Lada når man kan kjøre Audi - jadah iFly-elskere, det var en spøk Over til bilder: Turen gikk med Aerosoft Beaver DHC-2 'duster' fra 1S2 Darrington og ned mot 7S3 Twin Oaks sør av Portland..

• 1 svar
    • 638 visninger
  21. Started by Andrew Thomsen,

Bigjets. I hele 1024 x 768, great shots :grin: PMDG 777 med fungerende FMC, lenge før PMDG tenkte på MSFS. Bilde 2 er over Folgefonna, om jeg husker rett. Last shot signed and repainted in excellence: Gunnar van der Meeren.

22. Started by Andrew Thomsen,

Fem til. Bilde 3, av gammel terminal, er det beste shot jeg har tatt av eget mekket scenery.

23. Er airborne ENGM-LEIB med DYD, og flyr real time, så nå har solnedgangen meldt sitt ankomst, og dermed satt dette bildet: PS: bildet er ikke etterbehandlet. Komentarer er velkommen :grin:

24. Started by Olaf Ghanizadeh,

Begynner å bli en tid siden jeg la ut noen bilder. Så her kommer litt forskjellig fra rundt om i FTX-verden. Begynner med det tyngste først. JST735 på vei fra YMML til YMLT. Så en tur fra KORS til Walter Musas Field. Kanskje litt i korteste laget for Duken, men det gikk nå ned og opp igjen. Og helt til slutt to ekstrabilder.

25. På vei til Trondheim, første tur, med et stort glis -------- Øystein

26. Started by Steinar Grindstein,

Lar rett å slett bare bilde tale for seg. Texturene er egentlig til FS9 utgaven

27. Satt en stund her og var veldig frista til å kjøpe meg en 737 her, men så tenkte jeg at det blir litt for dumt å kjøpe to på kort tid, men fristelsen lå der enda. Her kommer en oppskrift på hvordan man ikke får lyst til å fly 737 i kveld, man drar fram det stikk motsatte!

28. Started by Paul-André Tilrem,

Det var duket for en ny tur oppe i nydelige PNW land for kvelden. Noen nye stemmer var det og, noe som var trivelig. Pasi hadde vært så snill å ordne med AI modell, slik at andre kunne se ham Formasjon med Beaver og Harrier. Brukte vel ikke lite med fuel :whistle: Ernst ville og bli med på leken Så tett har vi ikke hatt det med Beaver før tror jeg. Finale på Vashon Finale på Cushman Jan Arild handlet kaffe latté til folket Takker for en fin tur

29. Started by Ernst K.Furuhatt,

Widerøe har intet å frykte, konkurransen rettes først og fremst mot fraktmarkedet. Jeg flyr jo en og annen tørrfisk med de småflyene jeg har i hangaren, men nå satses det på de store pengene som ligger i å frakte tulipaner fra Amsterdam. Kom over en nesten ny 707 i en hangar i Nevada, som har vært brukt til brannøvelser i noen år. Den er litt sotete og lukter ikke godt, men hva slags gods bryr seg om det?! Du store verden here we come.

30. Started by Lars-Petter Meyer Bedin,

Fant meg en bra paint... Hva synes dere?Wings of power p-51 for FS9.