Gå til innhold

Screenshots - Video - Stream

Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.

1. Started by A L,

Som dere vet har jeg kjøpt meg ny PC, og feirer det med null sosialt liv og FSX Hehe, nei så ille er det ikke. Men noen screenshots blir det ihvertfall. Håper dere liker bildene

• 10 svar
    • 1,7k visninger
  2. Started by Tommy Bernes,

Bare ute å freser opp det siste av tiden før eg forlater sim-pc'en igjen til fordel for militæret på Gardermoen i nye noen uker! Vi snakkes! Mvh Tommy!

• 2 svar
    • 666 visninger
  3. Started by Tommy Bernes,

Bildet sier alt, den ultimate følelsen av flygning og helg! God helg!

• 2 svar
    • 752 visninger
  4. Hei. Begynner og få orden på grafikken i FSX etter ny OS og FSX install, har byttet ut et par plate disker med SSD'r. Advarer mot mange bilder, eneste som er gjort med bildene er at jeg har redusert størrelsen fra 1920x1200 til 1024x640. Beklager den røde irriterende skriften på enkelte bilder. Turen gikk fra Darrington, ut dalen vestover og dreide sørover mot Seattle ved Arlington, begynte desverre ikke og knipse bilder før jeg nærmet meg Seattle: Etter og ha passert Seattle dreide jeg vestover i retning Cushman Meadows, der det ble en liten mellomlanding og litt kaldt drikke. Etter en kortere pa…

5. Started by Kristoffer Vinje,

En god stund siden jeg har lagt ut screenshots nå, men her kommer ett enkelt bilde fra Sky Airlines som snart drar fra Antalya til Oslo som Sky Power 545. Kommer muligens noen til utover ettermiddagen/kvelden.

6. Started by Pasi Jorgensen,

Jeg og Fred tok av fra ENTC og fløy til ENKR på tampen av kvelden i kveld...her,foreviget etter endt tur og v/gate

7. Started by Mathias Kjærstad,

Kveldstur til Arlanda EDIT: Glemte så klart resize, trykk "svar" for å se bilder med AA.

8. Started by Helge Sakkestad,

Hei! Lenge siden jeg har lagt ut noen bilder nå, så her kommer en liten serie av en tur jeg hadde i min nyinnkjøpte Spitfire fra A2A med Accusim. Etter take-off fra ENCN Det blir mørkere... Oslo in sight! Og her ble det noe begrenset sikt. Tungvint å ta ned hjulene med denne Final... Shutdown, vel framme på Kjeller. Takk for titten!

9. Started by Steinar Grindstein,

Sitter å tester et nytt oppset i REX2 og noen mindre justeringer i FSX.cfg. Det oppsettet med real vær ifra ASE ga meg denne stemninga rundt Værnes for 10 minutter siden Bilde imot Værnes Flyplass. Bilde tatt øst av rullebanen retning sørover. Hva synes dere? er dette et bra oppsett, eller ser dere rom for forbedringer? Konstruktive tilbakemeldinger ønskes. PS: bildene er ikke etterbehandlet.

10. Started by Espen Sandøy,

Venter egentlig på PMDGs 737, men sulteforet som vi er, eller har vært, på en god 737 til FSX klarte jeg ikke å holde meg. Det blir ja takk begge deler når PMDG slipper sin 737 NGX. Her er noen bilder fra landing TNCM i morgengryet.

11. Started by Sigurd Hølleland,

Hei hei. Her kommer 3 shots fra flighten jeg hadde i går kveld som gikk fra EGSS-LEGE. Parkert på gate på EGSS Boarding Wing view med EasyJet på final.

12. Started by Robert Hulthin,

Her er de bildene jeg fikk tatt på turen dessverre var det bare bilder fra siste leg inn til Coffs Harbor men ble litt kveldstemning Parkert Cold and (Dark) Takk for en flott tur

13. Started by Olaf Ghanizadeh,

Klarte ikke å holde fingrene borte alikevel. Her kommer et fra første flight; YBBN - YSCB. Utklatring Final 35 YSCB

• 14 svar
    • 2,3k visninger
  14. Legger ut noen bilder fra dagens tur til Las Palmas. Software: FS9, iFly og Project Canary 2006. Tar gjerne imot konstruktiv kritikk Flyr rett over Las Palmas de Gran Canaria Byen Ingenio, som ligger rett vest av GCLP Final rwy 03L On blocks, selve flyplasssceneiet var ikke helt topp, men ellers anbefales Project Canary 2006 på det varmeste, freeware fra flightsim.com Takk for titten!

15. Joda, så ble den en liten flight i kveld også. I dag var den en ren fraktetappe fra Gardermoen Mil til Bergen da denne maskinen skulle videre mot Island og lete etter ubåter og aske. Klargjøring på Gardermoen før flight. Taxi ned til 01L for takeoff Airborne og setter kursen mot Bergen Nydelig vær blir det med det lille programmet RealWX som ble kjørt for å laste realweather før flight og gir langt bedre vær enn default. Under climb opp til FL280 På cruise til Bergen Established på final i et skikkelig dritvær i Bergen. Morro var det

16. Started by Stein-Ove Rud,

Tok meg en test tur i PNW land etter dette mai salget som er, joda...... Bildet er uredigert. Stein-Ove

17. Started by Pasi Jorgensen,

En liten gjeng iFlyere tok turen fra Munchen til Wien, og derfra til Innsbruck. Noen bilder fra turen mellom LOWW og LOWI [size:8pt](MP 20 mai 2011)[/size]

• 15 svar
    • 2,6k visninger
  18. Started by Pasi Jorgensen,

En yms gjeng iFlyere tok turen fra ENBO til ENVA i flott midnattsol. Her følger noen bilder fra turen, teks under bildet Take off, Robert og Jan Arild travelt opptatt med å programere FMC...jeg? He he he he Flott lys. Litt fra andre siden. HUD er kjekt. Passerer Brønnøysund mens mørket senker seg. Sunset. Men det gjør ikke noe når man har det så koselig i cockpit. Siste rest av sollys forsvinner i horisonten. Så var det landing. Mens jeg parkerer, lander Robert mens Jan Arild ligger på final. Fred og Øystein var også med, men var så forsinket at jeg så ikke snurten av de :grin…

• 9 svar
    • 1,2k visninger
  19. Started by Andrew Thomsen,

Et uvanlig cocpit bilde. Ingen ILS, AT, AP. Håndflyr for å teste Saitek X-65F og PAPI lysene. På Kjevik er de justert for B737, og det stemte bra. På ENGM er PAPI justert for B747, på ENSG for Dash-8. Så det kan lønne seg å sjekke AIP før man skal følge PAPI. Det ser ellers litt "lavt" ut på bildet, men jeg skylder på zoom faktor og for store MS trær. Jeg har ikke full flaps fordi jeg trenger det. Kun fordi jeg ville fly sakte.

20. Started by Andrew Thomsen,

Jeg mener å huske noen spurte meg om approach Kjevik. Denne approachen er etter sigende en av de skumleste i landet. Noe jeg som passasjer kan bekrefte, ofte shaken, but not stirred :grin:. Jeg har flydd den noen ganger i det siste, for å igjen bli kjent med den. Turen gikk fra ENGM, og jeg valgte NELIP STAR. Torp (TOR) var siste waypoint, og jeg valgte Direct To NELIP, for å ikke veive for mye frem og tilbake (hoppet over TIPSO og ATNOS). Om jeg husker rett, flyr de ofte inn slik i virkeligheten, om forholdene tillater. NELIP er 3000A, så jeg bare overvåket at jeg holdt meg over. Høyden i MCP var satt til 100 fot, og ved NELIP tok jeg LOC, og trykket senere APP. Thro…

21. Started by Stein-Ove Rud,

Hei. Jeg begynner og få orden på maskina mi nå etter hd bytte, så igjennom noen eldre bilder fra simmen og fant et som jeg synes ikke var så ille, blir faktisk brukt som ny desktop på den ene maskin nå. Joda, ikke ille egentlig....eller? Stein-Ove

22. Started by Thomas Lorentzen,

'Enroute'

23. Started by Christian Kråkenes,

En av mine favoritter! Kveldstur fra Bardufoss mot Tromsø, pent vær!

24. Started by Henrik Bergman,

Noen bilder fra en ganske fin tur helt uredigerte bilder tilbakemeldinger mottas med glede

25. Started by Ernst K.Furuhatt,

Selv om Etendard hører hjemme i den franske marinen, er det ikke noe i veien for å ta noen fjellturer. Franske piloter er kjent for å boltre seg i Alpene, og når man innehar kamerautrustning som denne farkosten strutter av, ble søndagsmorgenen lagt rett til fjells på jakt etter luftige motiver.

26. Started by Øystein Hansen,

En noe spontan søndagstur i dag uten planlegging på forhånd. Vi var en gjeng som startet i Bergen, og fløy ut til Vagar på Færøyene. Der ble det litt heliflyging, mens noen dro videre til Island. Her parkert på Rekjavik. Blir bare et bilde fra meg denne gangen. Jan Arild sin maskin bortest, og min nærmest. Og her blir vi vel stående da flyplassen, etter hva vi har hørt, er stengt på grunn av vulkanutbrudd..... Takk for turen ---------- Øystein

27. Started by Knut Arne Nygård,

Her er nokre bilde frå ein multiplayertur mellom Ørsta Volda lufthamn, Hovden og Oppdal flyplass, Fagerhaug med mellomlanding på Vigra. Ein flott kveldstur oppover Romsdalen med Cessna 172. Kom desverre ikkje på å ta bilde før rett før Oppdal :blush: Fleire bilde på www.voldaørstaflyklubb.no

28. Started by Sandro Stanojevic,

Tok meg en tidlig tur til Amsterdam fra Stavanger, med KLM Retro Boeing 737-800 i dag Tok med 1 time og 10 minutter ned, nok prating her kommer bildene. Klar for push and start gate 10 Ready for taxi to rwy 18 Take-off! Begynt på approach mot EHAM Glemte å ta bilder under landing, men her har vi vacated rwy 18C og er klare for taxi to gate D12 Parked at D12! Takker for meg Gjerne sleng igjen en kommentar

29. Started by Mathias Kjærstad,

Da er det en veldig god stund siden jeg postet en skikkelig serie. Har dykket i arkivet og funnet de jeg er mest fornøyd med!

30. Started by Robert Hulthin,

lar bildene tale for seg selv

• 6 svar
    • 1k visninger