Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble kontaktet av webhotel hosten min for en tid tilbake med at min konto var fryst da det var Malware blant filene. Jeg fikk en liste over filer som måtte fjernes. Dette gjorde at jeg var nødt til å stenge ts3 serveren midlertidig. Jeg kopierte serveren og la den inn på en linux box jeg har hjemme. Dette skapte en del problemer da jeg fikk en konflikt med lisensen jeg har. Jeg kan kjøre flere servere på samme lisens, men ikke "samme" server. Jeg hadde ikke stengt serveren riktig så den ble automatisk lagt ned hver 2 time pga Lisensen. Måten den ble lagt ned på automatisk gjorde at serveren fortsatt kjørte, så scriptet som skulle restarte serveren hvis den ikke var idrift, trodde at serveren fortsatt var online. Så hadde problemer på begge serverene. Da jeg endelig fant ut hva som var årsaken, så la jeg webhotell serveren midlertidig ned for å se hvordan det går med den jeg har hjemme. Så vil la den gå en stund og gjøre en evaluering med dere om hvordan det funker

Skrevet

Det skal være strømstans hjemme hos meg fra kl 0800 - 1600 pga omlegging av en trafo, så server 5.150.232.11 vil bli offline fra senere i natt og være oppe igjen så snart som jeg får strøm og systemene igang.

Server 67.222.46.54 skal være online men med begrensende rettigheter.

Skrevet

om dere er interresert I en teamspeak så har jeg en jeg leiger, som det pr dags dato ikke er noe særlig folk på bortsett fra meg, min bror og en del kammerater av oss.

når vi ikke flyr I P3d så spiller vi andre spill (som da er oppdelt I forskjellige kanaler).

hvis dere er interresert å bruke så er det bare å komme på.  ;)

har plass til ca 200stk på min TS

Skrevet

har hatt TS serveren I snart 2år nå, det koster meg lite å ha den kjørende og det er litt lettere enn å prøve og hoste den på en egen pc her hjemme.

som du sikkert har lagt merke til Robert så hoster jeg serveren via Clanwarz.com fra deres svenske server.

• Moderatorer
Skrevet

TEAMSPEAK ts3 for flightsim.no brukere

Dette er en gratis server som jeg har satt opp for brukerne her på Flightsim.no

SE påloggingseksempel i bildet under  ;)

Address:  hh459.teamspeak3.com:9839

BSMRcfc.jpg

• Moderatorer
Skrevet

Løfter denne igjen for ser ikke ut til at folket er klar over denne grattistjenesten som ligger tilgjengelig for alle her inne

Blir den ikke brukt blir den bare fjernet

TEAMSPEAK ts3 for flightsim.no brukere

Dette er en gratis server som jeg har satt opp for brukerne her på Flightsim.no

SE påloggingseksempel i bildet under  ;)

Address:  hh459.teamspeak3.com:9839

BSMRcfc.jpg

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...