Ragnar Johnsen Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Heisann! Jeg hadde en av mine første turer inne på Vatsim i kveld. Var en liten tur innom Bodø og sa hallo før jeg gikk ut igjen. Problemet er at jeg får ikke chatten til å virke. Går ut fra at man skal trykke på Chat-knappen i FSInn kontrollpanel? Her er feilmeldingen jeg fikk: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Løsning på det problemet: Before going into FSX or FS9 click on Start -> Programs -> FSFDT -> Chat. Then exit out of the Inn Control Panel. Start up FSX/FS9. Problem fixed. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ragnar Johnsen Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Nydelig. Det virket faktisk :grin:. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.