Einar Kristiansen Posted December 6, 2001 Posted December 6, 2001 Hey, alle sammen!! Har vært borte en stund nå fra online-flyging,jobb..jobb,vet dere..Har nå innstalert FS-2002(full pakke)og er veldig imponert hva Microsoft har fått til,+++!!! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Lurte på om det er kommet en Sq.box som fugerer prikkfritt i FS-2002 [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] (legter etter onlineflyging) Prøvde å koble meg opp med 2,3 beta versjonen som jeg brukte i FS-2000, men den funket ikke..lurte bare.... LN-EMK(HEAVY) WIF-040 Happy simmer.. Quote
Johan Rönngren Posted December 6, 2001 Posted December 6, 2001 Jodå Einar, det har kommit en ny version enligt vad jag har hört. Har inte laddat ned den själv än dock. Kolla in VATSIM (www.vatsim.net tror jag att det är) Där finns en länk till Squawk box Happy online flying! [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Quote
Eirik Sørensen Posted December 6, 2001 Posted December 6, 2001 Programvaren finnes hos The Developers Group. Hilsen Eirik [ 06-12-2001: Endret av: Eirik Sørensen ] Quote
Baard C Posted December 9, 2001 Posted December 9, 2001 Joda den er helt fantastisk Jeg har versjon 2.3.5 og etter at ss nå kommer opp i et eget vindu går alt mye raskere, pålogging, sende flightplan m.m. Du finner den siste versjonen her: http://www.simclients.com/ [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Quote
Stig Sandnes Posted December 9, 2001 Posted December 9, 2001 Men det er vel ønsker om å få radar og FMS i selve FS-viduet, i allefall radaren! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Quote
Recommended Posts