Einar Halvorsen Posted July 14, 2000 Posted July 14, 2000 Hei Jeg har fått problemer med å bruke WhazzUp samtidig som jeg har FS2k gående. Får feilmelding nr. 11, og beskjed om at det er "divisjon with zero". Noen andre som har dette problemet? ln-eha Quote
Guest Posted July 14, 2000 Posted July 14, 2000 hei. hva er definert som komma i windowsen din? er det . eller ,? er det , sett den til . det pleier å virke på slike meldinger. Jan Roar Rød Quote
Einar Halvorsen Posted July 16, 2000 Author Posted July 16, 2000 Prøvde forslaget ditt, uten at jeg fikk testet dette ordentlig. Nå får jeg ikke kontakt med Satnett i det hele tatt. Får melding om at jeg ikke er ordentlig tilkoblet internett. dette er ikke korrekt, da alt annet for internett funker OK. Har satt alle instillinger tilbake som de var, men det virker ikke noe bedre. Nye forslag??. Har installert WhazzUp på nytt også for å sjekke dette alternativet. men-men, ingenting funker for WhazzUp. Forslag!! EH Quote
Recommended Posts