Fredrik Hoel Posted April 29, 2001 Posted April 29, 2001 Det skjedde i dag 4 ganger når jeg var i luften med SB tillkoblet og gikk ut av fsnav så hang bildet igjen over SB. [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] Den låste hele fs'en så jeg ikke fikk gjort noe med hverken fs eller sb. [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] Vet noen hva feilen er og hvordan jeg retter på den?? [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] Fredrik [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] Quote
Trond-Aage Kvamme Posted April 30, 2001 Posted April 30, 2001 Hallo, Jeg har oppdaget at dette er et problem når ressursene begynner å bli for små. De gangene disken som styrer Swap-fila har blitt for full, med for lite plass til denne, har jeg fått disse problemene. Forsøk å rydde litt mer plass, og gjerne øke max-størrelsen på swap-fila. Dette har i alle fall hjulpet meg. mvh Trond-Aage Quote
Karl R Pettersen Posted May 1, 2001 Posted May 1, 2001 Sikkert ikke av betydning, men slenger det inn likevel. Hvis du lar ledig diskplass bli mindre enn det du har satt i scenery konfig, vil selfølgelig fs2000 (og addons) bli ekstremt krasjfarlig. Logisk, menmen... Quote
Recommended Posts