Ketil Wikdahl Posted February 2, 2001 Posted February 2, 2001 Jeg skjønner ikke BÆRA!! jeg vil begynne med online ATC og slikt. har lastet ned SB 2.2.2 har FS2k pro, og alt dette,, men når jeg kobler opp til en server går det noen sek, så hører jeg bare et "sprak" så er jeg ikke connected.. jeg har skaffet meg pid og pass, men likevel klarer jeg ikke og connecte,,, og hvilken server bør jeg bruke viss jeg bare skal flyge i norge,,, spesielt ENVA til ENGM.. Quote
Arild Schubert Posted February 2, 2001 Posted February 2, 2001 207.76.75.106 =NE USA 193.130.4.110 =SATUK Lykke Til Arild Quote
Eirik Sørensen Posted February 3, 2001 Posted February 3, 2001 På VACC Norway vil du finne mye informasjon (se link under signaturen). Her finner du bl.a. en oversikt over alle tilgjengelige servere (alle servere er koblet sammen slik at du bør velge en server som er nærmest mulig Norge). Lykke til! Hilsen Eirik ------------------ http://home.online.no/~eisoere/VACCN/" TARGET=_blank>VACC Norway Quote
Ketil Wikdahl Posted February 3, 2001 Author Posted February 3, 2001 Takker for svarene. Men nå har et annet problem kommet opp,, jeg kobler meg opp til SATUK og får melding om at jeg har invalid callsign or password... ennå jeg har registrert meg og fått mail og hele pakka... Hva kan jeg gjøre feil??? Quote
Arild Schubert Posted February 3, 2001 Posted February 3, 2001 quote: Ketil Wikdahl skrev: Takker for svarene. Men nå har et annet problem kommet opp,, jeg kobler meg opp til SATUK og får melding om at jeg har invalid callsign or password... ennå jeg har registrert meg og fått mail og hele pakka... Hva kan jeg gjøre feil??? Kan være problemer med serverene.prøv igjen. Kommer du deg inn på NE USA? Quote
Ketil Wikdahl Posted February 3, 2001 Author Posted February 3, 2001 Hm.... prøvde NE-USA, men da ble det en feil i Squawkbox... windows kom med den klassiske boksen med rød stjerne og feil i x00x00xxxfff og slik... huff nei og nei... kan det ha no med at jeg bruker SB v.2.2?? Quote
Recommended Posts