October 19, 199926 yr HEi! På en del screen shots rundt om kring om fs98 og diverse andre fs bilder så står det et meny valg som heter Lago. Er det noen som vet hva dette er for no og hvilken nytte det har. [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image] ------------------ Hilsen Tor Harald Tessem thtessem.b3.nu
October 19, 199926 yr Obs glemte dette [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif'>http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image] http://www.fstraffic.com/frame.htm"'>http://www.fstraffic.com/frame.htm" TARGET=_blank>http://www.fstraffic.com/frame.htm Linken over her står det også i meny valget [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image] ------------------ Hilsen Tor Harald Tessem thtessem.b3.nu
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.