Thursday at 03:42 PM3 days Kom til å tenke litt på moderne bruk av sosiale medier, herunder går jo også forum, så fikk lyst til å spørre, hvor gamle er dere, og hva er primærplatformen for forumbruken?Starter med meg selv: 36, mye interesse for flymodeller fra den kalde krigen og militærfly generelt. Bruker primært forumet via mobiltelefonen, og litt på pc.
Thursday at 05:36 PM3 days 27 år, bruker forumet mest for å følge det diverse folk her lager av flightsim sceneries osv. Bruker primært PC
Friday at 04:10 AM2 days Bare følger med i dag 71 år Flyr litt "buss"for Virtual Norwegian inni mellom ellers ikke så aktiv pilot som før Sliter litt med helsa så tar det som det kommer..
Friday at 06:59 AM2 days Alder: HemmeligPlattform: HemmeligFormål: Jeg er bare her for å se på rå bilder som Kim poster Fra spøk til revolver, forumet brukes på PC/Mobil/Nettbrett og er interessert i alt som er i luften mer en 5 sekunder.
Friday at 07:12 AM2 days Er 74 og er interessert i alt som skrives om flysimulator, men helst mindre enn en Dash Q400. FS 4 startet jeg med.Kjører også racing sim på PC, så liker fortsatt fart!
Friday at 07:43 AM2 days Er 75 og liker alt som lager hull i luften, spesielt de som flyr langt og høyt. Har hatt diverse simulatorer de siste 30 år. Har nylig hoppet over til MSFS 2024, et lite og ubetydelig hopp for menneskeheten, et digert sprang for meg.Leser alle innlegg, og har fått endel tips underveis som har gjort at jeg fortsatt koser meg med en flytur, 737 og 777 er favorittene. Jeg har ikke minst fått hjelp når jeg har stått fast, forumet er fullt av eksperter på forskjellige ting. Tusen takk!
Friday at 09:49 AM2 days Har vært betatt av flysimulering siden slutten av 80tallet. Er ellers altoppslukende flyinteressert, men foretrekker modeller fra WW2 og opp til "den kalde krigen". Som fotograf i det "sivile" liker jeg å lage screenshot-reportasjer, ikke for å få skryt, men mest for å orientere om mangfoldet i vår simulerte verden. Foretrekker å forholde meg til Flightsim.no framfor kaoset på facebook.
Friday at 09:53 AM2 days Author Det med screenshot er jeg veldig enig i, kjenner en ekstra motivasjon der for å dokumentere det en driver med. Også gøy å få et innblikk i andres FS-verden der.
Friday at 03:47 PM2 days Jeg er også en simmer midt i 70 åra, som har drevet med flightsim siden 1992 og FS4.Opp gjennom åra har jeg nok utviklet en interesse for airliners, spesielt Boeing 737 og 777, mye som følge av at jeg har en kamerat som har vært kaptein på begge typene. Jeg er daglig på flightsim.no og leser det meste, men jeg er ikke flink til å dokumenterer egen flyging og dele det med andre. Når jeg skriver noe, er det oftest spørsmål i forbindelse med problemer med simmen, og de er det blitt nok av de siste åra. Føler på mange måter at det dukker opp uventede ting etter enhver oppdatering, men det har ikke tatt bort gleden med hobbyen.
Saturday at 11:19 AM1 day 66 år, vokste opp med far som fløy 737 og mor som var tidligere CA. Har drevet med simming siden ms 98 som var en revolusjon for meg som alltid har vært flyintr. Endelig kunne jeg lære meg å "fly" og fulgte den tjukke boken som fulgte med til puntk og prikke. MS2004 satte fart på sakene med drøssevis av addons som. feks. pmdg , Ifly, Level-d og 100 vis av scenery`s. Beholdt 2004 helt til P3D 4,4 kom ut. Gikk først over til FS 2024 (såvidt innom 2020) fra årskiftet nettopp pga. uendelige mange addons i P3D (noen flytyper fikk jeg aldri testet)og redsel for å sette seg inn noe noe nytt når jeg følte at jeg behersket P3D til fingerspissene. Det var en bratt lærekurve og har tatt flere måneder før jeg var opp på nivået som jeg ønsket med alle addons, mods. osv. Er mest intr. i airlinere , savner Q400 mest fra P3D. Skulle gjerne også hatt Aerosoft sin Twin Otter , men den er ikke å få tak i.Har fått mange gode tips her på forumet og ikke minst fra RW piloter som har hjulpet meg . Er innom forumet mange X pr. uke, også mange flotte bilder fra trips. som motiverer.