Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Flightsim.no

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Godt nytt år ! Jeg har startet det nye året med å vurdere å bytte noe av hardwaren jeg har til simulatoren. Er litt lei av av Cpflight er veldig seine med å oppdatere drivere til produktene sine. Jeg har forsøkt å komme inn på Winwings hjemmeside, men blir overført til en kinesisk side. Har vært inne der mange ganger tidligere, men kommer ikke inn nå. Finnes det en europeisk adresse å handle fra?

1 time siden skrev Torbjørn M:

Bare av egen interesse; selger Winwing med VOEC direkte til Norge? Noen som har bestilt som vet om man må få fortolling ved adkomst?

Hei Thorbjørn

Har en sønn som kjøpte throttle derfra og fikk pakken levert. Fikk tilsendt toll/moms i ettertid fra fraktselskapet.

Han fikk problemer med throttle i ettertid,men de var ikke interessert i å ta det i retur så det er litt både og å handle utenfor eu.

Man kan ikke kjøpe ting til Norge via EU store (merkelig nok da Norge er i den Europeiske Økonomiske sonen). Eneste måten man kan bruke EU store er om man importerer det via Sverige

Edited by Henrik Isaksen

Jeg bestilte i romjula noe 737-utstyr via worldwide-sida. Prøvde først via EU-sida men umulig å velge Norge i adressa mi.
Leveres med FedEx, så det kommer vel krav om mva+gebyr derifra regner jeg med.
Ble pakka og levert til transportør dagen etter bestilling.

12 timer siden skrev Henrik Isaksen:

Man kan ikke kjøpe ting til Norge via EU store (merkelig nok da Norge er i den Europeiske Økonomiske sonen). Eneste måten man kan bruke EU store er om man importerer det via Sverige

Det er mulig du har rett Henrik,jeg er litt usikker på hvordan han gjorde det

On 1/2/2026 at 6:24 PM, Jan Gunnar Nystrøm said:

Han fikk problemer med throttle i ettertid,men de var ikke interessert i å ta det i retur så det er litt både og å handle utenfor eu.

Så lenge man ikke får problemer er de greie kjøpe fra.

men er sånt med alt man kjøper fra Kina.

https://www.trustpilot.com/review/winwingsim.com

https://forum.dcs.world/topic/354754-buyer-beware-of-winwing/

Fikk en defekt throttle fra dem for 4-5 dager siden, og må si at kunde servicen dems ikke er optimal. De svarer ganske raskt på tickets, men virker ikke helt å godta at noe er galt med produktet.

Først ga de meg et word dokument med instruksjoner, funket ikke. Så måtte jeg gjøre en hel haug andre greier, funket ikke, så måtte jeg sende dem en video for de fysisk ser at jeg håndterer throttlene

og følger instruksjonene dems. Så altså 4-5 ledd med bevis på at produktet er ødelagt. Siste melding var at de skulle vise videoen til "Tech teamet" dems, så får vi se om man får noe nytt produkt, refusjon eller noe slikt

37 minutter siden skrev Henrik Isaksen:

Fikk en defekt throttle fra dem for 4-5 dager siden, og må si at kunde servicen dems ikke er optimal. De svarer ganske raskt på tickets, men virker ikke helt å godta at noe er galt med produktet.

Først ga de meg et word dokument med instruksjoner, funket ikke. Så måtte jeg gjøre en hel haug andre greier, funket ikke, så måtte jeg sende dem en video for de fysisk ser at jeg håndterer throttlene

og følger instruksjonene dems. Så altså 4-5 ledd med bevis på at produktet er ødelagt. Siste melding var at de skulle vise videoen til "Tech teamet" dems, så får vi se om man får noe nytt produkt, refusjon eller noe slikt

Må få høre hvordan dette går Henrik,for vi har gitt opp.Kommer ingen vei foreløpig.

Har kjøpt nytt utstyr fra VKB

21 minutter siden skrev Jan Gunnar Nystrøm:

Har kjøpt nytt utstyr fra VKB

Kan også varmt anbefale VKB, de leverer mer enn nødvendig av deler, topp kvalitet og har salgsavdeling i Nederland.

Oppdatering om problemet mitt, nå vil Winwing ha tilgang til dataen min og styre den remote.
Kommer åpenbart ikke til å gå med på det, skulle gjerne bare fått en refund/returnere produktet..
2d98b8a4e1d1f76b365dc486461253e3.png

Sa til dem at jeg ikke kunne gå med på å la dem kontrollere PC'en min, og at jeg heller ønsket en refund/returnere produktet men det gikk ikke da throttlene er tatt ut av embalasjen.
Tatt problemet videre til Paypal nå

3 timer siden skrev Henrik Isaksen:

Sa til dem at jeg ikke kunne gå med på å la dem kontrollere PC'en min, og at jeg heller ønsket en refund/returnere produktet men det gikk ikke da throttlene er tatt ut av embalasjen.
Tatt problemet videre til Paypal nå

Det er greit å handle til winwing når alt er i orden og du ikke får problemer med utstyret.

Når det kommer til reklamasjoner så syns jeg de er useriøse og lite samarbeidsvillige,å ta tilbake et produkt, er bare å glemme iflg dem.

Styr unna er mitt råd