September 30, 2025Sep 30 Jeg og en gjeng andre som har ulike posisjoner i bransjen har lenge ønsket oss et SAS Virtual som faktisk har oppdaterte ruter og fly, men da ingen stod til forventingene lagde vi vår eget!Hos oss får du den mest oppdatere schedulen av noen SAS VA, et poeng system som belønner piloter for å fly så realistisk som mulig (som riktig sekvens på motor start, warm up og cooldown tid osv.)Du kan registrere deg ved å trykke her:https://vamsys.io/register/vsasHer er også en liten promo video jeg snekkret sammen igår kveld!
March 30Mar 30 Author Etter at vNorwegian EFBen har vært en stor suksess for oss så har vi startet med utvikling av en vSAS EFB også! Designet til å være tilnærmet lik den de bruker IRL, vil den få mange av de samme funksjonalitetenesom oppfølging av flightplan med time/position/altitude checks osv. samt en replikka av Airbus sin performance calculator! Alt her er tidlig WIP men forhåpentligvis er alt klart innen Fenix dropper A320NEO! Da har vi også liveries til hele flåten klart!Man kan registrere seg her 😄https://vamsys.io/register/vsas Edited March 30Mar 30 by Henrik Isaksen
April 2Apr 2 Hjelpes! Hvordan dere klarer alt dette er for meg smått utrolig, men veldig bra jobbet alle sammen. Dette er et imponerende stykke arbeid!
April 5Apr 5 Author On 4/2/2026 at 9:14 PM, Torbjørn M said:Hjelpes! Hvordan dere klarer alt dette er for meg smått utrolig, men veldig bra jobbet alle sammen. Dette er et imponerende stykke arbeid!Takker Torbjørn! Dyktige og dedikerte nerder på utvikler-siden her som gjør det meste av drajobben! 😄 Gøy å kunne drifte noen Virtual Airlines som innoverer også!
April 8Apr 8 Author On 4/7/2026 at 12:50 PM, Dag Erik Lund said:Jeg blir garantert med på dette 👍Du er varmt velkommen Dag Erik! 😄
April 13Apr 13 Logget mine første 2 flights i helgen, ENGM-ENTC og ENTC-ESSA. Hvorfor i alle dager har jeg ikke gjort dette før mon tro? Veldig oversiktlig nettside, man får statistikk på det meste, og man akkumulerer tid og poeng.Jeg skvatt i alle fall da jeg startet flighten i pegasus, og det kom svenske pilotannonseringer ut av høytaleren. Artig! 🙂