July 29, 2025Jul 29 Det er vel 3D thermal om jeg ikke tar helt feil.Jeg er Ikke kjent med 2024, men med et raskt Google-søk finner du nok sannsynligvis ut hvor i options du kan slå det av🙂Jeg hadde 3D thermal og Aerodynamic Visualization når jeg installerte 2020 selv.
July 29, 2025Jul 29 Samme feil som jeg hadde. Slår av under innstillinger Generell - flygrensesnitt - aerodynamisk visu skal være AV,- hvordan den var kommet på aner jeg ikke,- og det var kun på Cessna Skyhawk✈️👍✈️
July 30, 2025Jul 30 Om du bruker ALT+5, ALT+6 osv. til å bytte kamera views så må du inn i controls i simmen og fjerne disse keybindene fra andre actions.Jeg fikk også opp dette hele tiden når jeg skulle endre views i cockpit, fant ut at knappene man bruker til å switche views med også togglet disse effektene av og på.Går også an å skru av disse ved å gå på weather i menyen på toppen av skjermen, og skru på og av visual thermals Edited July 30, 2025Jul 30 by Henrik Isaksen