October 12, 199926 yr Når man står på rullebanen og skal lette gir man thrust med trottel kontrollen og flyet skal normalt gå fremmover, men flyet trekker heletiden mot venstre, slik att man må gi venstre sideror mot høyre for å holde flyet rett på banen. Dette hender også i luften. Noen som hvet hvordan dette problemet kan løses eller er man nøtt til å skylle på "Gates regime"?
October 13, 199926 yr Hei Gå til: http://www.thrustmaster.com/"'>http://www.thrustmaster.com/" TARGET=_blank>http://www.thrustmaster.com/ Velg download og se under DOS/Windows Files & Utilities. Last ned filen: CTFJ Denne skal brukes i forbindelse med kalibrering i Windows. Håper det hjelper.. Egil Johnsen
October 14, 199926 yr Hvis du har kalibrert joy stick'en, så ser jeg bare en grunn til at flyet trekker til venstre for deg -> DET SKAL VÆRE SÅNN! Rotasjonen på propellen forårsaker dette. Tenk deg stempelmotorer på inntil 2000 HK som drar propellen rundt, dét er moment det! Spesielt en-motors jagerfly à la P-51 Mustang gjør dette i virkeligheten. Det må kompenseres med mot-ror. Selvfølgelig kan det være noe feil hos deg. Jeg stusser litt på at problemet er merkbart i luften også. Jeg merker det bare på bakken.
October 14, 199926 yr Har vært borti en saitek cyborg joystick som var slik DEt som hjalp var å laste ned siste driver versjon fra hjemmesiden til saitek. Ikke sikkert det hjelper med man kan jo prøve. mvh Anders Valberg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.