Posted October 3, 199925 yr Forumet har passert 300 registrerte brukere!!! Takk til alle bidragsytere så langt, og spesielt til <tamtaratara> Dag Johansen <tarata>!!! ------------------ Dag H. Baardsen
October 4, 199925 yr Takk-takk-takk - Men det er jo i grunn dere som burde takkes siden så mange klarer å skrive så mye på kort tid. 307 medlemmer har skrevet 2.600 på ett par måneder.... ------------------ Dag Johansen
January 2, 200520 yr Koset meg i kveld med å tråle gjennom gamle innlegg i dette sagnomsuste forumet, og fant denne tråden hvor det gratuleres med 300 medlemmer. I slutten av 2004 oppnådde forumet 3000 medlemmer, altså en ti-dobling på få år. Hvor mange medlemmer er vi i løpet av de neste tre årene? 30 000? Uansett, gratulerer med 3 000 medlemmer Dag. Det nærmer seg bystatus, dette her!
January 2, 200520 yr Koset meg i kveld med å tråle gjennom gamle innlegg i dette sagnomsuste forumet, og fant denne tråden hvor det gratuleres med 300 medlemmer. Jeg trodde at det bare var jeg som drev med sånt
January 3, 200520 yr [image]http://img.photobucket.com/albums/v347/WilliamFr/3000medlemmer.jpg[/image] JA, jeg vet det kan være litt spesielt å ta screenshots av slike ting, men jeg gjorde det allikevel