June 15, 200916 yr Ja det kan vere kjekt med ramlelaken på fykjemaskianr også :grin: Han hadde maks flaks då. Passerte mellom slepefly og seilfly!
June 15, 200916 yr wtf? Har han fallskjerm på flyet? Trodde han skulle baile ut av døra jeg. Begynte å lure litt når han nærmet seg bakken og han ikke hadde hoppet =P En annen close call i lufta. Ikke helt det samme, men det inneholder fallskjermer og fly ;P http://www.liveleak.com/view?i=f2c_1187371516
June 16, 200916 yr Au, syns det så ganske vondt ut. Men får vel tro det var bedre enn alternativene likevel.
June 16, 200916 yr Fallskjermen er en kjær venn for mange. En ny sak i England Flyr RAF-elevene med fallskjerm?
June 16, 200916 yr Fallskjermen er en kjær venn for mange. Sier ferskeste medlem i Fallskjermseksjonen
June 16, 200916 yr Dette minner meg om en dramatisk SMS jeg fikk for noen år siden: "Ny tragisk hendelse har rammet Dysleksiforbundet da flere av deres medlemmer har hoppet ut av et fly i flatskjerm." Litt off topic, men måtte bare.