October 31, 200025 yr Shit! Dette var riktig ille. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=5328323"'>http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=5328323" TARGET=_blank>http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=5328323
November 1, 200025 yr viser til div. artikler i VG 1 Nov 2000: det havererte flyet var et av to i Singapore Airlines jombojetflåte med en helt spesiell maling! SO WHAT! ER SAS PARTNER det betyr at sas kunder kunne blitt sendt med dette flyet hvis de hadde booket billetter....blabla.. SOOOO WHAT!!!! maken til uinterssant dritmøkkskriv!! det har vel f... ingenting med styrten å gjøre hva slags maling eller billetter som ble kjøpt.... VG SUCKS !! (unnskyld språkbruket Dag)
November 1, 200025 yr hmmm.... jeg tenkte jo såklart ikke så langt for jeg fikk trykkt ur meg det jeg skrev.. beklager...skal tenke mer for jeg skriver neste gang Timmy
November 3, 200025 yr Jeg maa si meg enig med Timmy; Media kjoerer paa med sin gode gamle 'skandale'-fokuserte vinkling. Dersom man ikke har noe aa skrive om er det bare aa lage noen sammenhenger her og opplagtheter der, saa har man en 'god' historie. Du er ikke alene om aa oenske Akersgata dit pepperen gror, Timmy. [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image] Helge --- Slips with flaps
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.