October 23, 200025 yr Jeg har en helt ny Saitek X36F og en Saitek X35T, men hvordan får jeg joystickene til å svinge med flyet, det går i luften men ikke på bakken. håper på svar mvh Morten http://fly.to/virtualpremiair"'>http://fly.to/virtualpremiair" TARGET=_blank>http://fly.to/virtualpremiair
October 24, 200025 yr Hei Morten! Jeg har satt opp rudder på knappene under "throttle". Da kan jeg svinge med disse på bakken (jeg har skrudd av autokoordinasjon). Ronny
October 24, 200025 yr Jeg setter opp de knappene under throttle til å være rudder men det virker ikke . Kan du hjelpe meg mvh Morten http://fly.to/virtualpremiair"'>http://fly.to/virtualpremiair" TARGET=_blank>http://fly.to/virtualpremiair
October 25, 200025 yr Morten. Jeg går utifra at du har satt opp stikkene i X36launcher. Her må du sette rudderknappene til funksjonen "assign to port". De vil da være tilgjengelig i joystick oppsettet i kontrolpanel. Hva står de knappene til i FS - konfigurasjonen? Jeg skal prøve å huske på å ta med min konfigurasjonfil i morgen, så kan du prøve den og se om den virker. Ronny
October 26, 200025 yr Jeg har tatt Assign to port ,men det virker fortsatt ikke i rudder. Jeg har gått in på FS2000/assignments men knappen reagere ikke til Rudder funksjonen i FS2000 Help me brother help me mvh Morten http://fly.to/virtualpremiair"'>http://fly.to/virtualpremiair" TARGET=_blank>http://fly.to/virtualpremiair
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.