October 18, 200025 yr Hei Har nettopp gått til innkjøp av Crimson Skies. Jeg må si at dette er et perfekt program får å ha det gøy og slappe av ifra FS2000 der at er så alvorlig hehe. Grafikken er topp og frameraten er upåklagelig. Men å henge seg opp i karakteristikken til flyene vil være å gå litt for langt med dette programmet. Her er det utrolig mye morsomt som blir sagt og underholdningsverdien er høy. Har noen forresten testet ut Combat Sim 2 ennå? Jeg så den hos Ram&Rom idag. Hilsen Fred
October 19, 200025 yr Jeg lasta ned demoen, og fant den meget fornøyelig. Har vert i kontakt med Akers mic,og de skulle få spillet inn i dag.Det gjaldt også Mscfs2. LN-JOS ------------------ http://home.enitel.no/josve"'>http://home.enitel.no/josve" TARGET=_blank>http://home.enitel.no/josve
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.