October 5, 200025 yr Hei,jeg har hørt mye om det virtuelle radar kontrollen VACC.Høres veldig spennende ut så jeg lurer på hva jeg trenger for å kunne delta i det?Programmer etc.....Jeg har alle AIP`ene og har god kunnskap om luftfart osv. Ole Martin
October 5, 200025 yr Hei, jeg tror denne siden besvarer de fleste spørsmål. Hvis ikke søk i dette forumet, spørsmålet har vært oppe mange ganger, så det er en god sjangse at du finner noen svar der. Uansett, Velkommen og lykke til!!! V ACC Norge http://home.online.no/~eisoere/VACCN/"'>http://home.online.no/~eisoere/VACCN/" TARGET=_blank>http://home.online.no/~eisoere/VACCN/ Hilsen LN-ATR
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.