September 25, 200025 yr http://www.chez.com/beslier/planeurs/alpes/A05.htm"'>http://www.chez.com/beslier/planeurs/alpes/A05.htm" TARGET=_blank>http://www.chez.com/beslier/planeurs/alpes/A05.htm jeg sier ikke mer [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image]
September 25, 200025 yr Når jeg ser dette bildet så er det to ting jeg kunne tenkt meg....snowboard! å tenk å fly her med glidefly, det må være deiligt! Jørgen Hellestø
September 25, 200025 yr Been there....done that......helt enig.... Nydelig bilde [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image] Sander Johansen
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.