September 16, 200025 yr Hei, cyberaviators! Jeg har laget et par sider som kanskje kan være nyttige for dem som nylig har begynt med SquawkBox/ProController. Det er en side som omhandler hva man sier på "radioen", en som omhandler tips for nybegynnere og en side med linker. http://home.chello.no/~tkul/atc.html"'>http://home.chello.no/~tkul/atc.html" TARGET=_blank>http://home.chello.no/~tkul/atc.html Med vennlig hilsen Tore Stabell Kulø [Endret av Tore Stabell Kuloe 18-09-2000.]
September 16, 200025 yr Hei Tore! Har du endelig våkna i Flightsim.no miljøet nå! Jeg synes i hvertfall at denne hjelplinken er veldig nyttig. Er selv nybegynner når det gjelder ProController. Finner stor hjelp i slike manualer. Håper å høre fra deg snart. Hilsen Mathias. ------------------ Often stationed at ENGM_TWR
September 18, 200025 yr Feeeeenomenale sider! Skaperen må være proff - både som pedagog, flygeleder og webdesigner [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/grin.gif'>http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/grin.gif[/image] [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/grin.gif[/image] Deilig å høre igjen noen gamle, gode stemmer fra ENFB - kan det muligens være et dokumentasjonsbånd på "avveier"? Eneste lille pirk: I Explorer 5.00 dekker et par av de lekre illustrasjonene (få med dere animasjonen!!), og en av lydfilene (descent) har tydeligvis fått en ugyldig adresse. Simmere: Klikk og lær!!! [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif'>http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif'>http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image] [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image] [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image] ------------------ John Andreassen LN-NRK [Endret av John Andreassen 18-09-2000.]
September 18, 200025 yr [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif'>http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image]Veldig bra! [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image] Odd
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.