September 15, 200025 yr Er det noen som vet hva slags fly som fløy fra Torp i går. Det hadde flight nr. BLX, lettet kl 1625 og var fra Brittania? MVH Harald A Skontorp
September 15, 200025 yr Det var nok en av Britannias 3 ukentlige avganger til sydligere strøk det... Alle de 3 rutene flys med Boeing 757-200. ------------------ Kenneth G. Sørensen VNoAF ID16 Simmer, Modellflyger, og Stuer ved WF Torp kenso@c2i.net
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.