Bobbo Posted March 3, 2002 Posted March 3, 2002 Torsdag den 7 mars skal jeg ta test for ny rating, og da trenger jeg masse piloter i og rundt Bodø. Så dersom dere har litt tid til overs - kom til Bodø og "stress meg" - så får vi se hvordan det går.... Quote
Bobbo Posted March 6, 2002 Author Posted March 6, 2002 Ingen som vil komme nordover til Bodø i morgen torsdag........? I alle fall er jeg på plass som Bodø app fra kl 20.30. Bodø ctr vil også bli bemannet. Så en siste bønn..... kom å fly på Bodø i morgen..... VFR eller IFR - dere (og været) bestemmer... Quote
Julian Barratt-Due Posted March 6, 2002 Posted March 6, 2002 Bobbo jeg kommer morgen har tenkt å fly en B737-400 OSLO-BODØ-OSLO tror jeg da snakkes vi!! [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Quote
Einar Halvorsen Posted March 6, 2002 Posted March 6, 2002 En oppfordring fra meg også om at dere piloter kommer til Bodø i morgen kveld. Det er et krav for å bestå testen at det er en viss mengde fly for både arr og dep. Derfor oppfordrer jeg alle som har anledning til å ta en tur til Bodø slik at Bobbo får testet seg og får den trafikken som er nødvendig Lykke til Bobbo, jeg er på plass som ENBD_V_VCTR Quote
Einar Kristiansen Posted March 6, 2002 Posted March 6, 2002 Og jeg stiller som ENTC_V_APP...Lykke til Jarl [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Einar Kristiansen.. Quote
Daniel Gjerstad Posted March 6, 2002 Posted March 6, 2002 Og jeg stiller kanskje opp som TWR ett eller annet sted der oppe i nord [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Quote
Jan Kristiansen Posted March 7, 2002 Posted March 7, 2002 Det bør være slik at piloter stiller opp når VACC Norway sine Controllere ønsker å øke sin rating. Så kom igjen Dere som kan, still opp på dette folkens, slik at vi ikke risikere at kanditaten "stryker" bare på grunn av at vi ikke klarte å stille nok piloter. Jan Kristiansen Training Director VACC Norway Quote
Bobbo Posted March 8, 2002 Author Posted March 8, 2002 Da var det gjort - gikk vel så rimelig bra. Ikke helt fornøyd, men.. men. Jeg vil få takke alle som stilte opp og stresset meg skikkelig på slutten. Det er utrolig lærerikt å få situasjoner som ikke er dagligdags, samtidig som det sitter en "mentor" og følger med og i ettertid kan gi gode råd. NB: Husk det er en ny test for CPT på søndag i Bodø fra kl 21.00 lokal. Quote
Recommended Posts