Jump to content

Recommended Posts

Posted

Torsdag den 7 mars skal jeg ta test for ny rating, og da trenger jeg masse piloter i og rundt Bodø.

Så dersom dere har litt tid til overs - kom til Bodø og "stress meg" - så får vi se hvordan det går....

Posted

Ingen som vil komme nordover til Bodø i morgen torsdag........?

I alle fall er jeg på plass som Bodø app fra kl 20.30. Bodø ctr vil også bli bemannet.

Så en siste bønn..... kom å fly på Bodø i morgen..... VFR eller IFR - dere (og været) bestemmer...

Posted

En oppfordring fra meg også om at dere piloter kommer til Bodø i morgen kveld. Det er et krav for å bestå testen at det er en viss mengde fly for både arr og dep. Derfor oppfordrer jeg alle som har anledning til å ta en tur til Bodø slik at Bobbo får testet seg og får den trafikken som er nødvendig

Lykke til Bobbo, jeg er på plass som ENBD_V_VCTR

Posted

Det bør være slik at piloter stiller opp når VACC Norway sine Controllere ønsker å øke sin rating.

Så kom igjen Dere som kan, still opp på dette folkens, slik at vi ikke risikere at kanditaten "stryker" bare på grunn av at vi ikke klarte å stille nok piloter.

Jan Kristiansen

Training Director

VACC Norway

Posted

Da var det gjort - gikk vel så rimelig bra. Ikke helt fornøyd, men.. men.

Jeg vil få takke alle som stilte opp og stresset meg skikkelig på slutten. Det er utrolig lærerikt å få situasjoner som ikke er dagligdags, samtidig som det sitter en "mentor" og følger med og i ettertid kan gi gode råd.

NB: Husk det er en ny test for CPT på søndag i Bodø fra kl 21.00 lokal.