Gå til innhold

Pro Controller og FS/SB på lokalt nettverk?


Eivind Tollerød Fosse

Anbefalte innlegg

Vi er noen personer som ikke har tilgang på internett fra private datamaskiner. Men vi kunne godt tenke oss å bruke PC og FS/SB på det lokale nettverket vi har. Er det noen som har oppskriften for å få til dette?

PC spør etter en IP adresse for å koble på SATCO sitt nett. Men det har ikke vi mulighet til...

Ville være veldig takknemlig for en oppskrift som gir oss mulighet til å bruke PC og FS/SB på lokalt nettverk!

Ha en god dag?

Eivind

Spirit 87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hjelpa!

Det virket, men vi har et par spørsmål:

1.

På den ene av maskinene kan ikke SB finne FS2000 på maskinen, selv om den er installert. Hva kan være galt?

2.

Ingen flygeplaner kommer frem, og dermed ingen kallesignal på taggen... Er det mulig å rette opp dette?

Ha en god dag?

Eivind

Spirit 87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Eivind

> Ingen flygeplaner kommer frem, og dermed ingen

> kallesignal på taggen...

Hvis du bruker denne Server-saken som følger med PC, så har heller ikke jeg fått opp FPs. Men hvis du bruker det programmet som jeg refererte til over, er det den samme serveren som brukes av VATSIM, og der fungerer FP. Jeg har brukt den flere ganger sammen med andre, og det har alltid funka.

Thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...