Gå til innhold

job med PC / FS ?


Jon Bjørseth

Anbefalte innlegg

Jeg bor for tiden i Danmrk, men planlegger å flytte til Norge i nær fremtid, og trenger da en jobb. Jeg kunne jo veldig gjene tenke meg en jobb hvor jeg kunne drive med begge mine store hobbyer på samme tid; PC og fly / FS.

Dersom det er noen der ute som har noen som helst tips til meg, med evt. hvor jeg kan henvende meg e.l. ville jeg bli veldig glad.

På forhånd takk

------------------

 

-Jon Bjørseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er nok mange av oss som kunne ønske oss en jobb hvor vi fikk leke oss med PC og FS...

Men, alvorlig talt, det finnes ihvertfall en del jobber hvor man kan jobbe med fly og til dels PC'er. Eksempler er Flygeleder, Flygelederassistent, AFIS fullmektig (flyger burde være åpenbar). Hvis vi tar vekk PC'en så er det jo enda flere yrker. Tenk på alt personellet som er ansatt av selskapene for drifting og flightplanning osv. I tillegg har man jo brann og havaritjenesten som ofte er operative 24 timer i døgnet.

Det finnes mange yrker, men desverre ikke mange som kombinerer PC og fly/flysimulator i den grad jeg går ut ifra at du mener...

Uansett, lykke til!

Hilsen

Torgeir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...