Gå til innhold

FS2k. Vente enda lenger?


Tom Stian Bjerk

Anbefalte innlegg

quote:

Microsoft har plutselig stoppet distribusjonen av FS2000 i europa, og dette medfører nok at vi må vente lenge før vi sitter med våre kopier. Ny dato for standardversjonen er nå satt til 12. november og proversjonen vil vistnok ikke dukke opp før 2. desember.

Hum.. hva skjer?? .. ringte akkurat i dag å spurte Akers Mic når fs2k pro kom, de sa at den kunne komme i dag, men han trodde den kom i morgen. Kunne ha vært interesant å vite grunnen til at den er utsatt.

mvh

Tom Stian Bjerk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk vite dette av importøren som hadde fått denne beskjeden fra Microsoft i går. Hva denne utsettelsen kom av viste de ikke.

Jeg leste nettopp i et newsinnlegg at samme dato også var gjort gjeldende for England.

Vi får vel bare vente og se om noe dukker opp i morgen......

------------------

Dag Johansen

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arg og jeg som gjorde alt for å få disse fly kartene arg.

Eg tror jeg blir gal jeg ?!?!?!?

Heheh har de funnet atter en bugg eller mega feil i spillet sitt.

Jeg sier bare det hmmm uten at jeg bør snakke men dette er ikke hold bart ;-(

------------------

Hilsen

Tor Harald Tessem

thtessem.b3.nu

Beklager evt. Skrive feil!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære venner

Det vil nærmest være "naivt" å tro at den første releasen av FS2000 leveres uten problemer. All erfaring med software tilsier dette....

...Vær tilfreds med den FS versjonen du har, og la andre betale for utviklings og oppgraderingskostnadene til Microsoft.

Tålmodighet mine venner, tålmodighet

 

Lykkelig eier av FS98

Bjørn Ramsland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.. all erfaring med software vil jeg ikke si.

Mange andre software leverandører leverer ganske gode produkter i første release, og til rett tid.

Det gjør ikke alltid et visst selskap.

Husker det var en stygg bug i FS98 da jeg fikk den også.

Under NT4 krevde den 4GB HD space for å installeres.

Merkelig at det er en gjenganger i M$ sine produkter at det

alltid er feil i de. Har jo hørt fra noen som har fått den

at den er ganske så god nå også så.

Noe sleipt må vle ligge bak.

Morten Steen http://www.airpics.com"'>http://www.airpics.com" TARGET=_blank>http://www.airpics.com

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok like godt og stakk bort til Akers Mic med det samme og fikk han duden til å ringe MS. Etter hva de visste er det ingen utsettelser/forsinkelser på leveransen av verken standard eller pro versjonen av FS2000. (Phew!!!) Visstnok skulle begge være i hus i morgen eller torsdag.

Charlotte

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, det ligger nåp en fs2k standard her i en butikk, skal jeg ta den eller vente til pro kommer????

Tja mon tror det, eller er det noen andre som har lyst på den??

den er i hvertfall ikke utsatt, for den ligger der så pent i hylla si.

------------------

Se ikke på andre med kikkert, men bruk speil.

FRANK OLAV PETTERSEN

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg virkelig skuffet at det utsatt en måneds tid.

Jeg har forberedt meg grundig på FS2k fordi jeg har slettet alle addons til FS98.

Aircraftmappa har jeg kopiert over til en annen disk slik at man kan kopiere til FS2k når den blir tilgjenglig og alle FS98 FLY er kompatible i FS2k.

Oddbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... jeg kunne ikke dy meg.. ringte Microsoft Norge selv.

Etter å ha blitt satt over i øst og vest så kom jeg til en person som kunne svare på mine spørsmål.

Problemet var at fs2k i USA hadde tatt helt av så det var "utsolgt" for fs2k pro. (jeg trodde fs2k ble trykt i Irland?)

Microsoft Norge hadde regna med å selge 30% Pro og 70% av standard versjonen så de hadde bomma litt der også, det som gjaldt nå var 60% av pro versjonen . De hadde også fått inn 6000 pakker i dag med fs2k, han visste ikke om det var Pro eller Standard versjonen. Videre sa han at de venta inn et (nytt?) parti av Pro versjonen den 2. Desember som Dag opplyser om.

Så de har vel igrunn ikke holdt tilbake, men de har problemer med å levere. :/

Vel.. det var det jeg fikk ut av Microsoft Norge i hvert fall.

------------------

mvh

Tom Stian Bjerk

[Edited by Tom Stian Bjerk 02-11-1999.]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

Dette høres fornuftig ut ja.

Fs2000 PRO er en success i USA, folk bytter inn vanlig utgaven i PRO utgaver der nå.

Så da tipper jeg at de som har forhåndsbestilt ligger best an i kampen om de PRO utgavene som er blandt de 6000 som har ankommet norge.

Fikk akkurat vite at fs2000 ikke skal trykkes i Irland men trykes opp på MS fabrikken på Puerto Rico (sammen med USA utgavene). USA er jo hjemme markedet til MS så det er fornuftig å fylle behovet der først.

Jan Roar Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også vært i kontakt med Microsoft og importørene, og det stemmer at det er leveringsproblem.

Vi håper at det i løpet av morgendagen blir klart for hvor mange pakker vi kan få i første omgang, og vil komme med informasjon til alle de som har forhåndsbestilt.

Det er standard versjonen som kommer inn først, og vi må nok vente noen dager på PRO. Men de datoene som vi ble informert om tidigere i dag er ikke korrekte.

Vi vil sende ut informasjon i løpet av morgendagen til alle som har bestilt hos oss. ( ABC DATA )

Hilsen

Roy

ABC DATA

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...