Gå til innhold

Taxing med squaw=osma bin laden


Roy-Helge Helberg

Anbefalte innlegg

-

Venstresvinger etter oppkobling klar til gå liksom så kommer det rødfarve i i squawbox og tastaturet har falt ut

og da er jeg plutselig super terrorist for flyet suser rundt i venstresvinger inntil jeg får musen opp til vis fsnavigator/lukke i samme fart så er tastaturet tilbake det som ligger igjen er hin karen som har harvet grundig rundt seg forklaring på dette da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den skjønte jeg ikke først ......

men er det slik at Sb-en blir rød og flyet svinger til venstre hele tiden?

eller :

Skal vi se :

"rødfarge i SB" Er det teksten du mener? Hvis det er det, så er dette detsom du selv skriver der.

Og er det røde fly i TCAS vinduer så er det andre fly som er for nærme deg.

Andre steder med rødfarge har jeg aldri sett i Sb tror jeg...

tatsturet falt ut?

Ut av vinduet ?....... eller virker det ikke?

Du må klikke i SB skrivelfeltet for hver gang du må skrive der..... Hvis ikke gir du kommandoer til FS....

Blir det da fornuftig rødt og manglende tatatur.....

Ja rød tekst har du skrevet selv, etter en ENTER så skriver du videre og det du da skriver går til FS med runddans til resultat.....

 

Kan det være dette mon tro, eller klarer du forklare på en annen måte uten "hin karen".....

Arnt Ok

[ 19-10-2001: Endret av: Arnt Kalseth ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Roy-Helge Helberg:

arnt for ikke stilling hos oasama i indervisnings departementet.

Betyr det at svaret var feil?

Klarer du ikke forklare på en annen måte?

Kanskje det blir litt enklere å hjelpe deg vet du...

Hvis du forklarer hva du gjør osv.... i detalj that is

Arnt Ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, har ikke vi simmere blitt enige om å hjelpe nybegynnere på en litt friendly måte?

Syntes enkelte slapp seg litt vel løs i svingene her da.. [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Tenk litt etter hvordan du ville blitt behandlet hvis du var ny og lurte på ting her! (selv om at det kan forklares bedre, kan man vel si det uten at det kommer en litt sleip kommentar på slep...) [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Ellers OK...!?

[image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...