Gå til innhold

Ønsk Jan Kristiansen velkommen som online training manager


Roar Eli Sandøy

Anbefalte innlegg

Jeg har herved den glede av å annonsere Jan Kristiansen som online

training manager. Det vil bety at han skal forestå det praktiske arbeidet

med å organisere treningskveldene utover våren. Jeg tror Jan Kristiansen

burde være kjent for dere fleste. Han har tilbrakt mange timer online som

både pilot og atc, og skulle ha et ypperlig erfaringsgrunnlag for å hjelpe

nye piloter eller atc inn i en fantastisk fin hobby.

 

Så - jeg kan med glede annonsere at VACC Norge har fått en bra mann til å

stå for organiseringen av treningskveldene framover, og jeg håper at de vil

bli et verdifullt tilbud til alle som som vil starte med SB eller PC.

Roar Sandoy/ACCNOR2

Training Director VACC Norway

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BRA!

Gratulerer så meget Jan! og lykke til med stillingen.

 

og Roar,

Tror du har fått rett mann på rett plass der!

mvh.

Arnt Kalseth

(Jan's mest controllerte pilot?)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker Så meget Roar og Arnt !

Vel folkens

Har ikke vært den som har vært mest talende på disse diskusjonsider, men jeg må nok "skjerpe meg" og trå til litt jeg også ja..., nå etter hvert.

Jeg må takke for tilliten først og fremst til Roar Sandøy,men også Eirik Sørensen og De andre i VACC Norway.

Som nevt vil hovedoppgaven til Online Traning Manager være å organisere, forestå og legge opp Treningskveldene hver Tirsdag fremover våren. Online Traning Manager vil også være online på SATSERVERNE , og skulle det være behov bistår jeg gjerne.

TRENINGSKVELDENE vil foregå hver Tirsdag fremover våren (såfremt ikke annet blir publisert). Vi ønsker primært nye piloter/ATC`ere, men alle er velkomne innom .

På treningene gir vi en innføring i hva Piloter/ATC kan forvente å møte på når PID fra SATCO er oppnådd og man har mulighet til å flyge eller å controllere online på en av SATSERVERNE.

Treningene er en ypperlig anledning for nybegynnere å få praktisk lære om denne enestående hobbyen vi uttøver.

Derfor alle Dere som har en pilot eller atc i "magen" meld Dere på treningene på Tirsdager fremover våren, og vi i VACC Norway, med hjelp fra litt erfarne piloter/atc på disse treningskveldene, vil forhåpentlig gi Dere en innføring i FLYING ONLINE.

Til slutt vil jeg oppfordre mere erfarne piloter og ATC om å melde seg på på Treningene som "HJELPERE" (Hvis Dere kan)

Jeg trenger litt hjelp for å få dette til.

Påmelding til Treningene : Skjekk Link VACC Norway under Traning

http://home.online.no/~eisoere/VACCN/"'>http://home.online.no/~eisoere/VACCN/" TARGET=_blank>http://home.online.no/~eisoere/VACCN/

 

Ønsker alle velkommen til et par/tre timer trening hver Tirsdag fremover våren.

 

Happy flying you all .. Take care ..

Jan Kristiansen

Online Traning Manager

VACC Norway

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg også hjertlig velkommen Jan i en utrolig viktig posisjon når det gjelder opplæring og ikke minst rekruttering!

Jeg registrerer at det har vært usedvanlig stille fra Åge Olsen i lengre tid, uten at jeg kjenner årsaken, men vil (med fare for å "trå i baret" på en eller annen måte) samtidig takke Åge for en formidabel innsats lagt ned på treningskveldene siden disse startet!

mvh

Ivar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...