Gå til innhold

Need help???


Stian Czybulla

Anbefalte innlegg

Ditto - undertegnede har og nå etter en reinstall samme problem (den gir meg en annen minneadresse, men ellers dønn lik).

 

Vet noen hva dette er for noe, og hva som kan gjøres for å bli kvitt dette problemet.

 

(Har reinstallert hele maskina mmm, installert nytt nettverkskort og tastatur, men ellers skal mye være likt, - men jeg ble tvunget til å laste ned ALT fra nettet igjen, så et dønnt likt oppsett som jeg har hatt før er det ikke.

 

-AMD 1200, 512 ram, 3 hd, tnt 2kort, raid hd (disablet raid) nettverkskort, lydkort sb 16.

 

Reinstallert skjermdrivere, dx8.1. Oppdatert med det som er vha windows update.)

 

Kan ikke skjønne hva som er feil, og ikke finner jeg noen referanser på nettet til hva en skal gjøre for å bli kvitt denne feilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av roarsand:

Ditto - undertegnede har og nå etter en reinstall samme problem (den gir meg en annen minneadresse, men ellers dønn lik).

 

Vet noen hva dette er for noe, og hva som kan gjøres for å bli kvitt dette problemet.

 

(Har reinstallert hele maskina mmm, installert nytt nettverkskort og tastatur, men ellers skal mye være likt, - men jeg ble tvunget til å laste ned ALT fra nettet igjen, så et dønnt likt oppsett som jeg har hatt før er det ikke.

 

-AMD 1200, 512 ram, 3 hd, tnt 2kort, raid hd (disablet raid) nettverkskort, lydkort sb 16.

 

Reinstallert skjermdrivere, dx8.1. Oppdatert med det som er vha windows update.)

 

Kan ikke skjønne hva som er feil, og ikke finner jeg noen referanser på nettet til hva en skal gjøre for å bli kvitt denne feilen.

Prøv og rett og slett bare laste ned oppdateringen til PC da "[smil]"

 

Forresten så fikk jeg denne erroren før, men jeg kan ikke huske å ha fått den etter å ha installert oppdateringen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...